TaikuriHärvä 22.11.2011 01:06:07 (muokattu 22.11.2011 01:37:26) | |
---|
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
Fender Stratocaster 07.12.2011 16:42:01 | |
---|
http://www.bgames.com/funny-games/Destructo-Truck.html Armageddonin saamisen jälkeen tuntuu siltä että kaikki saavutettava on saavutettu.. Muuten kyllä hyvä peli. Tässä ollaan jumissa ja kovasti, armageddonin sain jo auki mutta ei tahdo riittää smashstreakit että sitä saisi käytettyä. Aina jää sinne max. 450 nurkille. Mitä tuolle pitäis tehdä? :D Orange amplifiers - Voice of the world |
Bongowing 26.02.2012 01:35:59 (muokattu 26.02.2012 01:38:23) | |
---|
But where the heck is magenta? |
Jokunen 28.02.2012 02:01:27 | |
---|
Äääh... Jumissa level 14. Ärsyttävä peli :) "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
RamoQ 28.02.2012 22:10:38 | |
---|
KaleviHärvä: http://armorgames.com/play/12390/fisher-diver Mielenkiintoinen peli, jossa tehtäväsi on kalastaa mystisiä otuksia meren syvyyksistä. Hieno äänimaailma ja hassunpöhköhkö kirjallisuusviittaus. Voivv... Pelasin kuudesti "läpi" ja sitten ei enää viitsinyt. Vitun perfektionismi. "Nobody boogie like the boogieman" |
Arkka 18.03.2012 13:20:48 | |
---|
Bongowing: Nostetaas tämmöstä. Todella koukuttava sokoban-klooni. Klassista puzzleilua siis. 26. kenttään jos etenet ja etenkin jos sen ratkaiset oot jo luettavissa guruksi. Ite oon nyt jumissa kentässä 46 (älkääkä spoilatko). http://www.scenicreflections.com/media/166283/push_box_Game/ Jee läpi! 47. kenttään vierähti varmaa eniten aikaa. Mulla oli tää joskus 3.1 windowssissa nimellä Box World. |
Arkka: Jee läpi! 47. kenttään vierähti varmaa eniten aikaa. Mulla oli tää joskus 3.1 windowssissa nimellä Box World. Joo mullakin tais olla tuo, semmonen sinipohjanen? Mulla palo käämi tohon 46. kenttään, ehkä tänään jatkan. But where the heck is magenta? |
elon arska 18.03.2012 14:31:59 | |
---|
En oo ehtiny vielä selata tätä ketjua läpi, jos se ois täällä mainittuna... mutta muistaako kukaan sitä peliä, jossa oltiin jossain autiossa talossa ja siellä piti klikkailla kaikkea, jotta talon mysteeri selviäisi? Pelin nimi tai pelissä ilmeni tai jotenkin peliin liittyi teksti "Hands will resist" tai vastaava... oli karmiva peli, en googlaamalla löytänyt. Samanlaisia klikkaa kaikkea- pelejä saa linkittää! |
Arkka 18.03.2012 14:58:31 | |
---|
Bongowing: Joo mullakin tais olla tuo, semmonen sinipohjanen? Mulla palo käämi tohon 46. kenttään, ehkä tänään jatkan. Just se. Sellane vähän häiriintyneen olonen kaveri siinä heilu. elon arska: En oo ehtiny vielä selata tätä ketjua läpi, jos se ois täällä mainittuna... mutta muistaako kukaan sitä peliä, jossa oltiin jossain autiossa talossa ja siellä piti klikkailla kaikkea, jotta talon mysteeri selviäisi? Pelin nimi tai pelissä ilmeni tai jotenkin peliin liittyi teksti "Hands will resist" tai vastaava... oli karmiva peli, en googlaamalla löytänyt. Samanlaisia klikkaa kaikkea- pelejä saa linkittää! Jos tajusin oikein mitä tarkotat, niin noita löytyy ainaki ku googlaat flash game room escape. En kyl muista tota mainitsemaas. |
elon arska 18.03.2012 16:15:30 | |
---|
Arkka: Jos tajusin oikein mitä tarkotat, niin noita löytyy ainaki ku googlaat flash game room escape. En kyl muista tota mainitsemaas. Muuten hyvä, mutta siinä ei varsinaisesti haluttu päästä mistään pois, vaan peli alkoi talon pihalta ja eteni talon sisään melko pian, jossa sitten piti klikkailla kaikkea. Perhana, hyytävä peli. Mut löytyi tuolta linkkisi takaa pari ihan hauskaa peliä. |
TaikuriHärvä 18.03.2012 16:16:45 (muokattu 18.03.2012 16:19:19) | |
---|
elon arska: Muuten hyvä, mutta siinä ei varsinaisesti haluttu päästä mistään pois, vaan peli alkoi talon pihalta ja eteni talon sisään melko pian, jossa sitten piti klikkailla kaikkea. Perhana, hyytävä peli. Mut löytyi tuolta linkkisi takaa pari ihan hauskaa peliä. Ettei ois tämä: http://www.gamershood.com/flashgames/8255 E: Tuskinpa kuitenkaan "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
elon arska 18.03.2012 19:01:14 | |
---|
|
tono 19.03.2012 21:08:25 | |
---|
elon arska: En oo ehtiny vielä selata tätä ketjua läpi, jos se ois täällä mainittuna... mutta muistaako kukaan sitä peliä, jossa oltiin jossain autiossa talossa ja siellä piti klikkailla kaikkea, jotta talon mysteeri selviäisi? Pelin nimi tai pelissä ilmeni tai jotenkin peliin liittyi teksti "Hands will resist" tai vastaava... oli karmiva peli, en googlaamalla löytänyt. Samanlaisia klikkaa kaikkea- pelejä saa linkittää! Exmortis? Virhe! tyhjä..... Käsi kädessä timen vieressä... |
Bongowing 19.03.2012 21:18:51 (muokattu 19.03.2012 21:28:38) | |
---|
But where the heck is magenta? |
hullu_ukko 19.03.2012 22:41:15 | |
---|
Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Bongowing 19.03.2012 23:11:00 | |
---|
hullu_ukko: Muuten ehkä ihan hyvä, mutta peliä ei ilmeisesti voi enää ratkaista, koska se vaatisi siirtymistä sivulle, joka ei ainakaan mun koneellani enää aukea. Sitä lapun url:ia ei tarvita. Mutta varoitus: tuo on todellakin "klikkaa kaikkea" -peli, tosin lyhyt sellainen. But where the heck is magenta? |
hullu_ukko 20.03.2012 01:21:55 | |
---|
Bongowing: Sitä lapun url:ia ei tarvita. Mutta varoitus: tuo on todellakin "klikkaa kaikkea" -peli, tosin lyhyt sellainen. Jaa? En mä vaan ole vieläkään keksinyt tapaa kiertää sitä juttua, mihin mä oletan, että sitä lapun osoitetta olisi tarvittu. Otan mielelläni spoilereita vastaan pikaviestillä sen suhteen. Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia |
Bongowing 20.03.2012 01:44:12 | |
---|
hullu_ukko: Jaa? En mä vaan ole vieläkään keksinyt tapaa kiertää sitä juttua, mihin mä oletan, että sitä lapun osoitetta olisi tarvittu. Otan mielelläni spoilereita vastaan pikaviestillä sen suhteen. ffuuu.. oikees oot. But where the heck is magenta? |
elon arska 20.03.2012 19:49:19 | |
---|
tono: Exmortis? Virhe! tyhjä..... Lähellä mennään, mutta ei ihan. Juurikin tuollaista grafiikkaa siinä oli.. ja verta tietysti siellä täällä... |
Kimmo72 25.03.2012 22:35:07 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |