washburn 14.03.2012 19:47:30 | |
---|
urpokurko: Eli siis toi seuranta päivittyy 100% vasta kun paketti on mulla? Tähän olisi se täydellinen tilanne. Itellan seuranta ei vielä löytänyt, pitäskö tolla thomannin seurantaakoodilla kuitenkin löytyä? Ei toi DHL:n seuranta tuosta enää päivity.. Ei oo kato paketti enää dhl:n skannereiden ulottuvilla. Samalla koodilla löytyy Itellasta, kunhan on saapunut Itellan lajittelukeskukseen.. Live long and prosper. |
washburn 14.03.2012 19:48:24 | |
---|
ReBeat: Aina toikaan ei toteudu. Mulle tuli äskettäin pieni paketti joka ei näkynyt lopultakaan missään vaiheessa Itellan seurannassa. Postilaatikosta se silti löytyi. Joo, joku paketti saatta joskus epähuomiossa jäädä skannaamatta.. Live long and prosper. |
urpokurko 15.03.2012 14:03:46 | |
---|
Näin oli tosiaan, eilen illalla kirjautui Itellan järjestelmään ja tänään tuotiin ovelle. Loppujen lopuksi aika nopeaa toimintaa, viime perjantaina pistin iltapäivällä tilauksen ja nyt pääsee jo soittamaan. |
washburn 16.03.2012 13:13:08 | |
---|
urpokurko: Näin oli tosiaan, eilen illalla kirjautui Itellan järjestelmään ja tänään tuotiin ovelle. Loppujen lopuksi aika nopeaa toimintaa, viime perjantaina pistin iltapäivällä tilauksen ja nyt pääsee jo soittamaan. Onnea uudelle perheenjäsenelle! Live long and prosper. |
Lähetys rekisteröity lähtömaassa 13.3.2012, lähetys rekisteröity itellan logistiikkakeskuksessa 16.3.2012. Thomannin toimitusaikaa olis siinä. |
kiriminni 26.07.2012 16:53:25 | |
---|
Jumatsukka Thomann teki mulle kaikkien aikojen ennätyksen. Lauantaina tilasin ja tänään hain postista.4:nä arkipäivänä. Niiden sivuilla lukee 6-8pv. Ja suurin osa ajasta meni Itellan logistiikkakeskuksessa paketin maatessa. |
Gabe 26.07.2012 16:56:45 | |
---|
kiriminni: Ja suurin osa ajasta meni Itellan logistiikkakeskuksessa paketin maatessa. Ja muutama päivä aina siihen kun UPS sählää sen kuljetuksensa kanssa. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
kiriminni 26.07.2012 17:33:52 | |
---|
Gabe: Ja muutama päivä aina siihen kun UPS sählää sen kuljetuksensa kanssa. Ei ole tuo meillä sählännyt,mutta joku dh..en muista loppua ei löytänyt meidän osoitetta(lue taloa)onneksi vei paketin työpaikalle. Vaikeaahan se voi jollekin olla löytää helvetin iso rivitalo joka näkyy tielle asti mistä sinne käännytään. |
Gabe 26.07.2012 18:56:47 | |
---|
kiriminni: Ei ole tuo meillä sählännyt,mutta joku dh..en muista loppua ei löytänyt meidän osoitetta(lue taloa)onneksi vei paketin työpaikalle. Vaikeaahan se voi jollekin olla löytää helvetin iso rivitalo joka näkyy tielle asti mistä sinne käännytään. DHL:llää meinaat varmaan? :) UPS:illa oma kuljetuspuolen tyyppi kun soitteli (pahoitteli kun kerran hukkasivat paketin) sanoi että turun päässä jakelusta vastaava alihankkija on ihan pa**a, allekirjoitan tämän. Ei ole yhtään kertaa menny ongelmitta toimitus. Se nyt ei sinänsä Thomannin vika ole. Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille. |
AngieRainbow 26.07.2012 20:20:36 | |
---|
Gabe: DHL:llää meinaat varmaan? :) UPS:illa oma kuljetuspuolen tyyppi kun soitteli (pahoitteli kun kerran hukkasivat paketin) sanoi että turun päässä jakelusta vastaava alihankkija on ihan pa**a, allekirjoitan tämän. Ei ole yhtään kertaa menny ongelmitta toimitus. Se nyt ei sinänsä Thomannin vika ole. Niinpä. Eikös toi keskustelun aihe "Thomann toimitusajoista" ole hieman harhaan johtava siinä mielessä, että eiväthän he mitään toimita. Tuossa kun Kiriminni meinaa Jumatsukka Thomann teki mulle kaikkien aikojen ennätyksen., niin ei kai se Thomann mitään ennätystä tehnyt, vaan kuljetuspalvelu. Joskus saattaa tulla haukuttua lähettävää tahoa, jos logistiikasta vastaava toinen firma möhlii jotain. Mä venttaan kans erittäin suurella tunteella pakettia nahkapöksyiltä. Viikkonloppuna tilasin, maanantaina maksoin ja tiistaina sain tekstarin, että paketti on lähetetty. Siitä eteen päin toimitusaika ei enää ole Thomannin käsissä. Taitaa meikäläisen paketti mennä ensi viikkoon. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
tender.insanity 04.03.2015 09:44:52 | |
---|
Mulla on pari viime kertaa vain paketti ilmestynyt ovelle, kun takkuaa se DHL - Posti seurantakoodin vaihto. Eipä taida tälläkään kertaa toimia kun viimeisin päivitys DHL:n sivulla viime perjantailta kun lähti maasta ja posti ei sano yhtään mitään. |
-HP- 05.03.2015 22:25:09 | |
---|
tender.insanity: Mulla on pari viime kertaa vain paketti ilmestynyt ovelle, kun takkuaa se DHL - Posti seurantakoodin vaihto. Eipä taida tälläkään kertaa toimia kun viimeisin päivitys DHL:n sivulla viime perjantailta kun lähti maasta ja posti ei sano yhtään mitään. Mulla ei oo pitkään aikaan ees toiminu DHL:n sivuilla se koodi. Posti kyllä nappas viimeks sen kun saapu maahan. Ihan on sattumankauppaa Thomannin pakettien seuraaminen. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
Krice 06.03.2015 10:33:19 | |
---|
-HP-: Mulla ei oo pitkään aikaan ees toiminu DHL:n sivuilla se koodi. Posti kyllä nappas viimeks sen kun saapu maahan. Ihan on sattumankauppaa Thomannin pakettien seuraaminen. Tuo on kai ongelma vain jos asuu Helsingissä missä maahan tulevat paketit jaetaan niin nopeasti, että ei ehdi seuranta mukaan. Maaseudulla postin pakettikoodi alkaa toimimaan normaalisti kunhan paketti saapuu maahan. |
-HP- 06.03.2015 10:51:12 (muokattu 06.03.2015 10:52:51) | |
---|
Krice: Tuo on kai ongelma vain jos asuu Helsingissä missä maahan tulevat paketit jaetaan niin nopeasti, että ei ehdi seuranta mukaan. Maaseudulla postin pakettikoodi alkaa toimimaan normaalisti kunhan paketti saapuu maahan. No siihenhän maintsinkin että nyt ilmesty kyllä viimeks heti suomen kamaralle saapuessa seurattavaksi. Mutta ennen sitä DHL ei kyllä näytä mitään, vaikka Thomann jotain träkkäileekin. Tamperetta kauemmaksi tilasin viimeksi yli vuosi sitten, eikä silloin kyllä kerennyt posti mukaan läheskään joka kerta. Asiat toki muuttuu. Kuka väittää ettei kitara muka ole lyömäsoitin? |
machinehead72 06.03.2015 12:34:37 | |
---|
Mitä sitä DHL:n sivuilta etsimään kun tuo seuranta näkyy suoraan thomannin sivuilta? Siellä näkyy myös tuo suomen sisäinen seuranta samassa listassa https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia! |
tender.insanity 06.03.2015 12:42:55 | |
---|
machinehead72: Mitä sitä DHL:n sivuilta etsimään kun tuo seuranta näkyy suoraan thomannin sivuilta? Niin, omilla sivuilla näkyy omat tilaukset. Jos joku muu taho hoitaa tilauksen, niin ei näy omilla sivuilla mitään. |
Jucciz 06.03.2015 14:39:57 | |
---|
tender.insanity: Niin, omilla sivuilla näkyy omat tilaukset. Jos joku muu taho hoitaa tilauksen, niin ei näy omilla sivuilla mitään. Hauskempaahan sitä on toisten tilauksia kyttäillä. Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
tender.insanity 06.03.2015 15:05:23 | |
---|
Jucciz: Hauskempaahan sitä on toisten tilauksia kyttäillä. On. Katsos kun joku firma tilaa sinulle tuotteen, niin heidän (maksajan) omalla sivulla näkyy seuranta, muttei sinun. |
machinehead72 06.03.2015 17:48:32 | |
---|
Totta, empä tullut mieleen:D oon yleensä ite hoitanu thomannin tilaukset.. https://soundcloud.com/machinehead72 --> Pohojanmaan räkäsintä röck n rollia! |
Joees 07.03.2015 13:15:04 | |
---|
Ei näkynyt tällä(kään) kertaa se seurantakoodi sen jälkeen kun paketti saapui suomeen. Toki tavarat tulivat mukavan nopeasti, viikko sitten lauantaina pistin tilauksen ja eilen perjantaina oli tavarat hallussa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |