Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UMO Jazz Orchestra meet Magnum Coltrane Price
1
Tupuna
07.03.2012 15:30:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.umo.fi/umon-ja-magnum-co … sic-nakee-paivanvalon-maaliskuussa/
 
Mitä mieltä sinkusta? UMO siis yhdistää Supermusic-levyllä voimansa ruotsalaisten Magnum Coltrane Pricen, Nils Landgrenin ja Viktoria Tolstoyn kanssa. Olen siis itse UMOlla duunissa, jos joku ihmettelee. Mutta syy miksi postaan tämän tänne, on ihan oma musiikillinen mielenkiinto tätä levyä kohtaan. On niin erikoinen juttu tulossa.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Vurki
15.03.2012 00:58:35 (muokattu 15.03.2012 13:39:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei saatana! Olin kuulemassa UMOa Landgrenin kera joskus viime vuonna (?), oli aivan _mieletön_. Koominen meininki kun yleisö kankeaa herrasväkeä hymähtelyineen. Yhtä funkya menoa on mulle tarjonnut vain Pee Wee Ellis pari kesää sitten. Play that funky music white boy...
 
Täytyy koettaa mennä katsomaan kun kohta esiintyvät. Kuuntelin tuon biisin ja hyvältä saundaa, mutta livenä tuollainen kokoonpano menee tietysti ihan eri sfääreihin. Odotukset on korkeat ja olen varma etten joudu pettymään. Tuota muijaa en tiedä, vois melkein kyllä kuunnella pari piisiä :) suosituksia? Nyt on sellainen kollaboraatio käsillä että tätä EI saa missata. Maailman kovimpia muusikoita vetää yhdessä ja mitä ilmeisimmin kemiat todellakin kohtaa! Jumalauta.
 
:D
 
Tupuna
17.03.2012 12:12:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vurki: Ei saatana! Olin kuulemassa UMOa Landgrenin kera joskus viime vuonna (?), oli aivan _mieletön_. Koominen meininki kun yleisö kankeaa herrasväkeä hymähtelyineen. Yhtä funkya menoa on mulle tarjonnut vain Pee Wee Ellis pari kesää sitten. Play that funky music white boy...
 
Täytyy koettaa mennä katsomaan kun kohta esiintyvät. Kuuntelin tuon biisin ja hyvältä saundaa, mutta livenä tuollainen kokoonpano menee tietysti ihan eri sfääreihin. Odotukset on korkeat ja olen varma etten joudu pettymään. Tuota muijaa en tiedä, vois melkein kyllä kuunnella pari piisiä :) suosituksia? Nyt on sellainen kollaboraatio käsillä että tätä EI saa missata. Maailman kovimpia muusikoita vetää yhdessä ja mitä ilmeisimmin kemiat todellakin kohtaa! Jumalauta.
 
:D

 
Joo. Nyt löytyy muuten levy iTunesista ja Spotifysta, että eiku kuuntelemaan vaan. Yllätyksekseni tykkään eniten tuolla levyllä Magnum Coltrane Pricen omista biiseistä (kuten Stuck in a dream ja Hangover sex, esimerkiksi) enkä noista muutamista covereista niinkään. Magnum on lahjakas biisinkirjoittaja.
 
Ens viikolla pääsis kuulemaan koko levyn alusta loppuun livenä (21.3. Sellosali, 22.3. Savoy, Helsinki, 23.3. Järvenpää-talo). Todellakin kannattaa tulla kuuntelemaan. Ja kuten sanoin, mä en tätä mainostais ellei ois oikeesti kova. Muutenhan saisin mainostaa täällä UMO-juttuja jatkuvasti...
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Vurki
17.03.2012 18:32:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin kyllä vahvistaa sanasi että kova on, koska tosiaan olen tämän kokoonpanon miinus Viktoria nähnyt livenä. Harmittaa vaan kun tuossa on torstaina toinen mielenkiintoinen keikka, eli Fintelligens & Riku Niemi Orchestra - varmasti todella hieno sekin. Mutta tuskin saan itseäni molempiin täältä Jyväskylästä ja kun kaveri puolsi UMOa, niin olisiko valinta sitten siinä... :)
 
Vetääkö ne siis täsmälleen tuon levyn livenä?
 
Tupuna
17.03.2012 22:22:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vurki: Voin kyllä vahvistaa sanasi että kova on, koska tosiaan olen tämän kokoonpanon miinus Viktoria nähnyt livenä. Harmittaa vaan kun tuossa on torstaina toinen mielenkiintoinen keikka, eli Fintelligens & Riku Niemi Orchestra - varmasti todella hieno sekin. Mutta tuskin saan itseäni molempiin täältä Jyväskylästä ja kun kaveri puolsi UMOa, niin olisiko valinta sitten siinä... :)
 
Vetääkö ne siis täsmälleen tuon levyn livenä?

 
Kyllä vetävät. :) Eli suosittelen tulemaan.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
HarrieR
22.03.2012 23:49:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja tämähän oli loistoveto!
 
Mikrotonaalisuuden kannattaja vuodesta 2011 - hanki sinäkin kontra
Tupuna
23.03.2012 09:02:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HarrieR: Ja tämähän oli loistoveto!
 
No niinhän tuo oli, ei mulla oo oikein mitään pahaa sanottavaa. Jokainen biisi on hyvä, varsinkin Magnumin itsensä tekemät.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
locoloco
24.03.2012 12:38:29 (muokattu 24.03.2012 12:38:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tupuna: Joo. Nyt löytyy muuten levy iTunesista ja Spotifysta, että eiku kuuntelemaan vaan. Yllätyksekseni tykkään eniten tuolla levyllä Magnum Coltrane Pricen omista biiseistä (kuten Stuck in a dream ja Hangover sex, esimerkiksi) enkä noista muutamista covereista niinkään. Magnum on lahjakas biisinkirjoittaja.
 
Ens viikolla pääsis kuulemaan koko levyn alusta loppuun livenä (21.3. Sellosali, 22.3. Savoy, Helsinki, 23.3. Järvenpää-talo). Todellakin kannattaa tulla kuuntelemaan. Ja kuten sanoin, mä en tätä mainostais ellei ois oikeesti kova. Muutenhan saisin mainostaa täällä UMO-juttuja jatkuvasti...

 
Huh huh oli kyllä hienokeikka Sellosalissa. Tosi kovaa kamaa harmi että ei tullut keikan jälkeen napattua levy kouraan myyntikojusta:(.
 
Edit. ainoa mitä ihmettelin että miksi se hieno naislaulaja(Victoria tolstoy) oli tosi statistin roolissa??
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «