Aihe: Spotify II
1 2 3 4 529 30 31 32 3364 65 66 67 68
obiwan
17.03.2012 13:07:02
spinningthingintheceiling: Local filesien hallinointi ei siis oikein mielestäni toimi. Olenko tyhmyli vai onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Puhelimeni on ZTE Blade, et voihan se olla puhelimenkin syy, ettei toimi?

Ei siinä mobiili-spotifyssa toimi oikein mikään. Itellä jos ei käytä vähään aikaan ohjelmaa, niin käynnistyksen jälkeen jumasee biisin ja koko puhelimen-> reboot. Toissapäivänä tuo jumaisu aiheutti myös sen, että kaikki +1000 local fileä hävisi luurista. Todella half-assed jobia tehty tuon pökäleen kanssa, josta kehtaavat pyytää premiumin kuukausimaksua.
spinningthingintheceiling
17.03.2012 14:14:41

obiwan: Todella half-assed jobia tehty tuon pökäleen kanssa, josta kehtaavat pyytää premiumin kuukausimaksua.

Kyllä, tulee toisinaan sellainen fiilis että mistä vtusta mä tässä maksan. Toisaalta kuuntelen koneellakin paljon, oikeastaan jopa enemmän kuin puhelimella, joten mobiiliversion temppuilu ei niin kauheasti saa verenpainetta nousemaan. Odotan, että Spotify kuitenkin parantaisi palveluaan jossain vaiheessa eikä esim. nosta hintaa kehittämättä sitä.
Ole nöyrä, älä nöyristele.
Mika Kangas
25.03.2012 19:28:23 (muokattu 25.03.2012 19:32:24)
Miten helvetissä mulla katoaa välillä vaihtoehto sulkea spotify. Siis toi kun oikealla hiirenpainikkeella valitsee ton quit spotify niin se on kadonnut. Mitä vittua nyt taas. Soiko tämä nyt niin kauan kun kone on päällä.

e. No saihan ton muutenkin suljettua sittenkin. Mutta ihmetyttää kuitenkin.
Antti1997
25.03.2012 20:16:06
Tuolla oikealla sivupalkissa pitäisi ilmeisesti näkyä, mitä FB-kaverisi kuuntelevat? Noh, itse kun en ole Spotifya ja FB:tä synkronoinut keskenään, niin siellä ilmeisesti näkyy jotain ihan randomtyyppejä. VMP.
Exhausted
26.03.2012 12:13:08

Mulla näkyy entisiä fb-kavereita. Hämmentää.
spinningthingintheceiling
26.03.2012 13:23:20

Antti1987: Tuolla oikealla sivupalkissa pitäisi ilmeisesti näkyä, mitä FB-kaverisi kuuntelevat? Noh, itse kun en ole Spotifya ja FB:tä synkronoinut keskenään, niin siellä ilmeisesti näkyy jotain ihan randomtyyppejä. VMP.

Nyt minäkin tiedän mitä Benjo van Boogaard on kuunnellut viimeksi.
Ole nöyrä, älä nöyristele.
Equine
26.03.2012 23:00:45
Jumittaako muilla toi vasemman alakulman levynkansi ja nyt soiva kappale? Mulla soi sen mukaan Dream On nyt toista viikkoa. Taisin päivittääkin välissä, mutta siinä se tiukasti kököttää.
Perzzza
27.03.2012 23:02:16
Parin kolmen kuukauden tauko Spotifyssä. Mitä ihmettä radiolle on tapahtunut? Enkö voikaan enää määrittää kuuntelemaani musiikkia vuosikymmenien ja genrejen perusteella?

Kusetusta.
Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn
JohnJ
28.03.2012 11:36:47
Perzzza: Parin kolmen kuukauden tauko Spotifyssä. Mitä ihmettä radiolle on tapahtunut? Enkö voikaan enää määrittää kuuntelemaani musiikkia vuosikymmenien ja genrejen perusteella?

Kusetusta.

Voihan sen, mutta voi valita vain yhden kategorian kerrallaan nykyään. Mikä on kyllä perseestä.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
TaikuriHärvä
29.03.2012 05:02:31 (muokattu 29.03.2012 05:02:57)
Jostain syystä meikäläiseltä hävis nuo biisin kuuntelun kappalemäärärajoitukset, eli pystyn yhtäkkiä kuuntelemaan saman kappaleen useammin kuin viidesti. Mitävvv? Samaa ilmiötä ollu muuallakin?
"Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa." -Spiral
Johnny Buzz
29.03.2012 10:11:36

KaleviHärvä: Jostain syystä meikäläiseltä hävis nuo biisin kuuntelun kappalemäärärajoitukset, eli pystyn yhtäkkiä kuuntelemaan saman kappaleen useammin kuin viidesti. Mitävvv? Samaa ilmiötä ollu muuallakin?

Joo, ne poistu tässä hetki sitten. Eivät ole vielä siitä uutisoineet. 10 h/ kk raja säilyy edelleen.
Jokapaikanapina
29.03.2012 12:34:46
Johnny Buzz: 10 h/ kk raja säilyy edelleen.

Ei kyllä oo ollu mitään rajoitusta mulla tammikuusta lähtien. Kumma juttu.
Johnny Buzz
29.03.2012 15:36:40

Jokapaikanapina: Ei kyllä oo ollu mitään rajoitusta mulla tammikuusta lähtien. Kumma juttu.

Milloin oot rekisteröinyt käyttäjätunnuksen palveluun?
laakeri
29.03.2012 16:05:30 (muokattu 29.03.2012 16:08:10)
Ei ole itsellänikään näkynyt mitään tuntirajoitusta kuukausiin. Siitä en tosin ole varma että onko itse rajoitus poistunut, vai onko kyseessä pelkästään joku visuaalinen bugi. Olen ollut käyttäjänä jo useamman vuoden.
Mika Kangas
29.03.2012 16:26:16
Toi rajoituksen poistuminen ei ole ainoa kummallisuus. Mulla on alkanut pysähtelemään biisit kesken soiton. Jotain häikkää kyllä nyt jossain.
Lonesome
29.03.2012 17:23:13
Jokapaikanapina: Ei kyllä oo ollu mitään rajoitusta mulla tammikuusta lähtien. Kumma juttu.

Jaa. Sä oot joku VIP. ;) Meni visa täysin vaihtoon ja siinä välissä veloitus ei onnistunut. Helmikuun alusta putosin ilmaisjakeluun ja nopsasti rajat tuli vastaan.

Kokonaisuutena teknisesti luotettavaa palvelua ollut tämä. Jos vertaa työpaikan ongelmiin selainpohjaisten sovellusten kanssa. Ellei työt suju, niin ainakin soitto soi...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Jokapaikanapina
29.03.2012 17:41:40
Johnny Buzz: Milloin oot rekisteröinyt käyttäjätunnuksen palveluun?

Olen itse asiassa nyt tuon yli kymmenen tuntia kuussa kuunnellut äitin alle neljä kuukautta vanhoilla tunnuksilla. Pitääpä testata omilla tunnuksilla, jotka ovat puolestaan jo aika vanhat.
Lonesome
29.03.2012 17:50:02
Jokapaikanapina: Olen itse asiassa nyt tuon yli kymmenen tuntia kuussa kuunnellut äitin alle neljä kuukautta vanhoilla tunnuksilla.

Aivan. Puoli vuotta ilman rajoja ilmeisesti edelleen.
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
Jokapaikanapina
29.03.2012 17:52:27
Lonesome: Aivan. Puoli vuotta ilman rajoja ilmeisesti edelleen.

Pentele, niinhän se menikin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)