Seba 05.01.2012 00:00:34 | |
---|
Rock-Ola: Ok. Mulla on myös Classic 4 Ohmisena. Olen siihen todella tyytyväinen. Se todella on nimensä veroinen soundeiltaan. hyvä kaappi, harmittaa kun myin omani tarpeettomana aikoinaan, nyt ois tarve. Postman Pat |
jani72 04.02.2012 12:28:14 | |
---|
Se voittaa, jolla on kuollessaan eniten vanhaa romua! |
velluh 11.02.2012 22:50:43 (muokattu 13.02.2012 12:19:22) | |
---|
|
Keny 11.02.2012 23:00:11 | |
---|
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
T.Nick 12.02.2012 09:32:18 (muokattu 12.02.2012 09:33:29) | |
---|
velluh: Nyt olis tanakka setti tarjolla: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=604341 Mikäs on kun näin nopeesti lähtee kiertoon? Ei sillä, etteikö olis vähän aina ollu mielenkiintoa tollasta 412 rantista kohtaan. Ja mainoksen sana, että mulla on ylimääräisenä Wah One, jos jollain on tarvetta. Klubihintaan satkulla lähtee sisältäen postituksen. Kaikin puolin kondiksessa. En tosin tiedä, että onko vika vai ominaisuus, että toi menee painovoimaisesti alas toi pedaali itsestään. E: Ei ole torilla kuiteskaa, eli pikiksellä vaan kiinni. |
Antti K. 12.02.2012 10:37:03 | |
---|
Aattelinpahan aueta täällä, että eilen illalla oli keikalla eka kertaa viisikielinen jenkki-Fenkku. Vahvarina aiheeseen liittyen EBS Gorm-300 ja aktiivialapönttö (se AC-300). Oli erinomaisen hyvä soundi, kyllä tykkäsin kovasti. Ja bändin jäsenetkin olivat pähkinöinä. |
velluh 12.02.2012 11:29:20 | |
---|
Thominisk: Mikäs on kun näin nopeesti lähtee kiertoon? Ei sillä, etteikö olis vähän aina ollu mielenkiintoa tollasta 412 rantista kohtaan. Ja mainoksen sana, että mulla on ylimääräisenä Wah One, jos jollain on tarvetta. Klubihintaan satkulla lähtee sisältäen postituksen. Kaikin puolin kondiksessa. En tosin tiedä, että onko vika vai ominaisuus, että toi menee painovoimaisesti alas toi pedaali itsestään. E: Ei ole torilla kuiteskaa, eli pikiksellä vaan kiinni. Joo, hyvät on kamat, mutta vintage Ampeg vei kuitenkin voiton, eikä kaikkia voi pitää, valitettavasti. |
Siderocks 12.02.2012 11:56:46 | |
---|
Jonkin aikaa tullut omistettu EBS Multicomp ja siinä on vallan pätevä loota. Mukavasti tuo presenssiä bassosaundiin. www.myspace.com/heavyspacehero |
J.Nikkanen 12.02.2012 13:09:29 | |
---|
EBS OctaBass, vanhempi malli taasen omistuksessa. Toimii. |
T.Nick 12.02.2012 18:12:07 | |
---|
velluh: Joo, hyvät on kamat, mutta vintage Ampeg vei kuitenkin voiton, eikä kaikkia voi pitää, valitettavasti. Mulla on vaan sellane vähäinen hatara kosketuspinta Fafneriin vuosia sitten utuisissa tunnelmissa. Se oli niissä jameissa melko meluisa, eli ei semmosta mukavaa pyöreyttä tullut heti esiin, jos kohta en hirveesti yrittäny ruuvailla ja kädessä oli vieras piloille modattu joku ritsan tapainen. Eli ei voi juuri sanoa, että onko tämä kokemus kolkosta ominaissoundista totuuden kanssa yhtäpitävä. Luulis että EBS merkkinä on sellainen, että niitä saundeja löytyis.. Ja joitain vuosia Ampegin rantiksen ja vietnampegin kiukaan kanssa pelailleena tuli todettua, että en loppuviimein ollut sen soundin ystävä. Tiätty vietkongin kamoissa saundi ei ole samalla levelillä vuosikertavehkeiden kanssa. Mut oli siin kaapissakin puutteensa, jos kylläkin sitä kantaessa sai esitellä muijille järkyttäviä lihaksiaan. |
velluh 12.02.2012 21:50:18 (muokattu 13.02.2012 12:19:32) | |
---|
Thominisk: Mulla on vaan sellane vähäinen hatara kosketuspinta Fafneriin vuosia sitten utuisissa tunnelmissa. Se oli niissä jameissa melko meluisa, eli ei semmosta mukavaa pyöreyttä tullut heti esiin, jos kohta en hirveesti yrittäny ruuvailla ja kädessä oli vieras piloille modattu joku ritsan tapainen. Eli ei voi juuri sanoa, että onko tämä kokemus kolkosta ominaissoundista totuuden kanssa yhtäpitävä. Luulis että EBS merkkinä on sellainen, että niitä saundeja löytyis.. Ja joitain vuosia Ampegin rantiksen ja vietnampegin kiukaan kanssa pelailleena tuli todettua, että en loppuviimein ollut sen soundin ystävä. Tiätty vietkongin kamoissa saundi ei ole samalla levelillä vuosikertavehkeiden kanssa. Mut oli siin kaapissakin puutteensa, jos kylläkin sitä kantaessa sai esitellä muijille järkyttäviä lihaksiaan. Vietnamin tuotteisiin en koske, mutta ameriikan rantasaunan ottaisin mieluusti vaihdossa. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=606161 |
pekezu 13.02.2012 13:32:30 | |
---|
pahaeno: EBS OctaBass, vanhempi malli taasen omistuksessa. Toimii. Hirvee komotin, hyiss. Joku kusenpolttama hippi myyny varmasti rahantarpeessaan. Oma edustus hiipuu, tallissa vielä kuitenkin: MultiComp MultiDrive BassIQ 2x12" NEO- kaappi "Ei kyllä paskominen on parasta mitä voi tehdä housut jalassa." -bassodada |
Cooper_Alice 13.03.2012 20:18:24 | |
---|
Onko kukaan päässy testaileen uutta EBS:n Reidmar nuppia? "Mun puhetyyli sammaltaa. Mun elämäntyylikin kyllä vähän sammaltaa" |
Keny 13.03.2012 22:28:38 (muokattu 13.03.2012 22:29:20) | |
---|
Cooper_Alice: Onko kukaan päässy testaileen uutta EBS:n Reidmar nuppia? Täältä löytyy ja aivan mahtava pikkunuppi ja kovaa soi.Ei voi mitenkään vertaa esim TC:n rh 450 ja Reidmar joka on vaan 250.Kuullosta hitosti tehokkaammalta kun TC.Soundia vois kuvailla EBS Fafnerin ja HD 350 väliltä. Kysy vaan lisempää ja tarkemmin mitä vaan haluut tietää mutta hintaansa nähden loisto nuppi. Ja kun stadissa asut niin meille vaan testaamaan. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Leijonaletti 16.03.2012 19:27:19 | |
---|
Omistaako kukaan täällä Classisc Session 120 comboa? Jos omistaa voisiko kertoa riittääkö tehot treenikselle? Suurin osa basisteista on oikeasti viisaita, minä löydyn sieltä vähemmistöstä. |
J.Nikkanen 16.03.2012 20:31:09 | |
---|
pekezu: Hirvee komotin, hyiss. Joku kusenpolttama hippi myyny varmasti rahantarpeessaan. Oma edustus hiipuu, tallissa vielä kuitenkin: MultiComp MultiDrive BassIQ 2x12" NEO- kaappi No niin. Kusenpolttaman hipin myymä komotin jatkoi matkaa. Ei toiminut femman ja mxrrän kanssa mua tyydyttävästi. Ero klubista on tosiasia. Niin paitsi on mulla ebs pipo. Asenne treenaamista kohtaan voi olla perseestä, treenaminen itsessään ei koskaan. Chuck Norris |
okabass: Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseensä. Minä soitan mielummin yhdellä hyvällä soundilla kuin kymmenellä ei niin hyvällä. Ja itse asiassa mullahan ei ole tarkkaan ottaen Ampegia, vaan klooni. Mielipiteen vapaus toki, ja mun piti valita soitanko yhdellä hyvällä vai 5 vielä paremmalla, niin oli lopulta helppo päätös kumpi lähti. 4 kieltä, 10 sormea? |
J.Nikkanen 17.03.2012 13:01:51 | |
---|
okabass: EBS on oikeasti lutaa. Onneksi olen välttynyt siltä. Tack. Ja kuningasajatus tällä kommentilla EBS-ketjussa oli? Asenne treenaamista kohtaan voi olla perseestä, treenaminen itsessään ei koskaan. Chuck Norris |
Niskamies 17.03.2012 13:24:31 | |
---|
Olinkin näköjään kirjoittanut tänne viimeksi 2004. Sen jälkeen ovat tavarat vähän päivittyneet, eli nykyään mennään EBS HD350-nupilla ja 2x12" Neo-kaapilla. Ihan hyvin ovat toimineet, ja kaappi on varsin kevyt. |
Johannes_t 19.03.2012 20:05:58 | |
---|
Onko porukalla kokemusta Fafner II:sta? Miten vertautuu vanhempaan malliin? Speksit näen toki netistä, eli lähinnä soundikysymysten äärellä ollaan... |