Aihe: Nuppi+kaappi-yhdistelmää ostamassa.
1 2
N_Bates
15.04.2004 15:04:41

pitäisin kyllä visusti suuni kiinni tommosista kaverialennuksista....kuitenkin joku soundatan ukoistakin lukee tätä palstaa ja tuskin kovin kauaa kaatavat katteitaan sun välitystoiminnan taskuun...
Vain tekemättä jätetty taide ei ole tekotaidetta.
Keny
15.04.2004 15:49:51
No okei, pitää tunnustaa. Yhelle m.netin jäsenelle hommasin/hommaan kitaran. Ovh. 1250, mun hinta 815.

Krhm..noista ei pitiäs puhuu täällä noin avoimesti.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
balzary
15.04.2004 15:51:17 (muokattu 15.04.2004 15:52:20)

siperia opettaa, ennemmin tai myöhemmin. voisin kuvitella ettei niskamiehen isukki olis hirveen onnessaan jälkikasvun tarinoinnista täällä.
M.Hanski
15.04.2004 15:52:37
siperia opettaa, ennemmin tai myöhemmin.

Näin on.

Arrest gulaga! Dabros! Njet parkering! Sibir!
balzary
15.04.2004 15:54:40

Näin on.

Arrest gulaga! Dabros! Njet parkering! Sibir!

herrahan puhuu venäjää kuin äidinkielenään :)
KooMikko
15.04.2004 15:55:24

pitäisin kyllä visusti suuni kiinni tommosista kaverialennuksista....kuitenkin joku soundatan ukoistakin lukee tätä palstaa ja tuskin kovin kauaa kaatavat katteitaan sun välitystoiminnan taskuun...

Joo, voi pian loppua moiset alennukset.
Myy bassosi minulle, vasuri!
M.Hanski
15.04.2004 15:58:45 (muokattu 15.04.2004 15:59:46)
Jos palataan takaisin säikeen alkuperäiseen aiheeseen... T-kaupasta näyttäisi saavan Tech 21 B410 -kaappia ihan mukavaan hintaan (719 e). Pilliä kaapissa ei ole, mutta kukapa niitä kihinöitä kaipaisi... ;)
Joku sopiva käytetty nuppi kaveriksi, niin avot.

Edit: ...ja torillahan näyttää olevan Hartke-läjä myynnissä.
Incarnation
15.04.2004 16:09:36
Tätä topicia kun lukee niin herää ajatuksia:
Miksei mulla ole hyviä suhteita musiikkikauppiaisiin?
Miksei mulla ole koskaan rahaa?
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
balzary
15.04.2004 16:45:23

Tätä topicia kun lukee niin herää ajatuksia:
Miksei mulla ole hyviä suhteita musiikkikauppiaisiin?
Miksei mulla ole koskaan rahaa?

itte omalla työllä hommattuja kamoja osaa arvostaa ihan eri lailla.
käki
15.04.2004 17:19:19
itte omalla työllä hommattuja kamoja osaa arvostaa ihan eri lailla.

Totta. Perse hiessä joskus painanut duunia näittenkin kamojen eteen.

Paljastuksista sen verran, että oma Musari maksoi... riittävästi, vaan vähemmän kuin Suomesta ostettuna. Brassailut loppukoot tähän.
Free Your Mind And Your Bass Will Follow
Keny
15.04.2004 22:22:40

Juu ja tarkotin tolla et on munlakin hyvät suhteet sinne mut ei niitä kandee mainostaa jos ne haluu pitää.

Kyllä mäkin myyn duunissa moottoripyöriä ja niiden osia sopivasti mut ei ne tietyt valitut niistä vouhkaa ympäriinsä.

No juu meni vähän ohi aiheen mut se siitä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Johannes_t
15.04.2004 22:52:51

Ekat kunnon kamat kun hommasin 16-vuotiaana, tein n. kolme vuotta hommia ääni käheänä. Puhelinmyynti hommia, sano. Mutsi hoiti maksun aktiivirahalla ja lasku tuli himaan mun nimellä. Mesa/Boogie 400-nuppi ja sille kaappi tuli lunastettua, vaihdossa lähti Tracen Commando (100W 12-tuumanen elementti, voi sitä pieremisen määrää...).
JK
15.04.2004 23:00:26
Juu ja tarkotin tolla et on munlakin hyvät suhteet sinne mut ei niitä kandee mainostaa jos ne haluu pitää.

Kyllä mäkin myyn duunissa moottoripyöriä ja niiden osia sopivasti mut ei ne tietyt valitut niistä vouhkaa ympäriinsä.

No juu meni vähän ohi aiheen mut se siitä.

Tollaset "etuudet" on kyllä sellasia että niiden pitämisen kannalta on viisainta olla ihan hissukseen, siitä olen samaa mieltä.

Mutta edelleen Offtopic...on aika hieno lukea ja huomata että täällä vakikirjoittajien välille on syntynyt jonkinlainen..sanoisko yhteishenki. En tiedä miten hyvin toisenne muuten tunnette, mutta tollanen tavaran myyminen /ostaminen yksittäisten jäsenten välillä tuntuu pelaavan hyvin. En itsekään noiden kauppahommien kanssa mitään tiliä ole koskaan yrittänytkään tehdä ja luulenpa että jos mulla olis myynnissä jotain jonka joku vakikirjoittajista haluis ostaa niin ehkä maksu ym. ehdoista päästäis helpommin sopimukseen kuin jonkun ihan "vieraan" kanssa.

Itse olen saanut paljon hyviä uusia ajatuksia täältä ja kyllähän se tuntuu aika "lohduttavalta" että samanlaisia "laitehörhöjä" on olemassa.
Oman bändin porukat on kyllä friikkiyteni jo ajat sitten todenneet...ja sen usein ilmaisseet ääneen...
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Niskamies
16.04.2004 10:56:05
4 strings is all you will ever need!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)