kincy 14.03.2012 21:53:42 | |
---|
ferodoz: Hei mä en oo koskaan haukkunu Pearleja! ;) Joskaan ei ne kyllä ennemmin hirveästi oo sytyttänytkään, yhtä Freefloateria lukuunottamatta. Heh, en kohdistanut viestiäni sinuun ;) tai oikeastaan keneenkään, ihan yleisellä tasolla tarkoitin. Ostiko sen torilla olleen Emerald Fade värisen Puren? Voisinko saada soundiklippiä siitä? Kesällä semmottinen Pure virveli kuuluu melko varmasti ostoslistalle. |
Laakstr 14.03.2012 22:42:58 | |
---|
kincy: Heh, en kohdistanut viestiäni sinuun ;) tai oikeastaan keneenkään, ihan yleisellä tasolla tarkoitin. Ostiko sen torilla olleen Emerald Fade värisen Puren? Voisinko saada soundiklippiä siitä? Kesällä semmottinen Pure virveli kuuluu melko varmasti ostoslistalle. Pari viikkoa sitten testailin tuota Purea 5,5" vai olikohan 5" yhdessä Yammun Steve Jordan signaturen kanssa ja ei ollu SJ:llä paljon hurraamista siinä seurassa. Hyvä värkki, helppo virittää, laaja viritysskaala jne...mut oli hieman liian "perusmaple" soundi mun makuun. Siis ei huono, itse asiasa erittäin hyvä, mut hain erilaista soundia. |
Kailis 14.03.2012 22:46:05 | |
---|
yhdessä Yammun Steve Jordan signaturen kanssa ja ei ollu SJ:llä paljon hurraamista siinä seurassa. Tää on ollut jo muutaman minuutin ilman että hemmo tai jazzmies hyökkää?!?! majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
ferodoz 14.03.2012 22:56:20 (muokattu 14.03.2012 22:56:38) | |
---|
kincy: Heh, en kohdistanut viestiäni sinuun ;) tai oikeastaan keneenkään, ihan yleisellä tasolla tarkoitin. Ostiko sen torilla olleen Emerald Fade värisen Puren? Voisinko saada soundiklippiä siitä? Kesällä semmottinen Pure virveli kuuluu melko varmasti ostoslistalle. Jos emeral fade on nimensä mukainen niin kyllä. Siis ostin ton vihreä-musta fade värisen. Ja voisit saada, keikalle lauantaina zoomQ3 mukaan ja varmaan perjantain treenistä voisin ottaa jotain. Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
Laakstr 14.03.2012 22:57:38 | |
---|
Kailis: Tää on ollut jo muutaman minuutin ilman että hemmo tai jazzmies hyökkää?!?! Pysyn 100% alkuperäisessä kertomuksessani ;) Plops + |
kincy 15.03.2012 08:35:27 | |
---|
ferodoz: Jos emeral fade on nimensä mukainen niin kyllä. Siis ostin ton vihreä-musta fade värisen. Ja voisit saada, keikalle lauantaina zoomQ3 mukaan ja varmaan perjantain treenistä voisin ottaa jotain. Joo on se silloin väriltään Emerald Fade. Mites ne lugit pelittää siinä? Eikö ne ole jotkut swivel-malliset? Tattista, laittele linkkiä kun kerkiät. |
jazzmies 15.03.2012 09:03:08 | |
---|
Kailis: Tää on ollut jo muutaman minuutin ilman että hemmo tai jazzmies hyökkää?!?! SJ ei ole alkuunkaan suosikkilistani kärkipäässä Yamahan listoilta. Minulla on Sensitive Concept samankokoisena ja se on yksi maailman parhaita "pieniä" virveleitä. Aivan huippu! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Laakstr 15.03.2012 09:14:03 | |
---|
kincy: Joo on se silloin väriltään Emerald Fade. Mites ne lugit pelittää siinä? Eikö ne ole jotkut swivel-malliset? Tattista, laittele linkkiä kun kerkiät. Aikas paljon Reference sarjalaista ruuvanneena voin kertoa lugien toimivan hienosti, niistä ei jää virityshommat kii. Nivellykset toimii kivasti ja niiden avulla kalvon "keskitys" on idioottivarmaksi tehty - ylipäätään Refen HW on kyllä parasta mitä olen käpistelly. Semmosta luottamusta herättävää insinööritaidetta :) |
kincy 15.03.2012 09:29:14 | |
---|
Laakstr: Aikas paljon Reference sarjalaista ruuvanneena voin kertoa lugien toimivan hienosti, niistä ei jää virityshommat kii. Nivellykset toimii kivasti ja niiden avulla kalvon "keskitys" on idioottivarmaksi tehty - ylipäätään Refen HW on kyllä parasta mitä olen käpistelly. Semmosta luottamusta herättävää insinööritaidetta :) Mainiolta kuulostaa. Tosiaan, kesällä ostan Reference- sarjasta virvelin. En oo sen tarkemmin vielä päättänyt, että otanko ohutrunkoisen Puren vai juuttaan paksun normirefen. Ainut miinus on vaan, että Referencen hardis on niin rumaa omaa silmään :D |
EJ84 15.03.2012 10:00:08 | |
---|
kincy: Tosiaan, kesällä ostan Reference- sarjasta virvelin. En oo sen tarkemmin vielä päättänyt, että otanko ohutrunkoisen Puren vai juuttaan paksun normirefen. Joko tilasit puolivuotta ennakkoon vai ovatko toimitusajat lyhentyneet? :) "If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." |
Buusteri 15.03.2012 10:36:42 | |
---|
DW Collector's Maple 14"x5" 10+6 Black Ice ja musta hardis. Aivan uskomaton rumpu. Pakko todeta, että omaan soittoon toimii paremmin mitä aikaisemmin omistamani Kumun classic- ja 66-runkoiset virvelit. Aluksi vähän epäilin tuota syvyyttä, mutta lopulta yllätyin miten paljon rummusta löytyy ns "läskiä". Ja kantti-isku on erittäin miellyttävä crack. Olen rakastunut. www.akmaband.com |
kincy 15.03.2012 11:21:19 | |
---|
EJ84: Joko tilasit puolivuotta ennakkoon vai ovatko toimitusajat lyhentyneet? :) Käytettynä arvelin etsiväni aluksi. Kyllä niitä aika hyvin liikkuu. Ja saapihan niitä ostettua ongelmitta uutenakin, parissa viikossa saavat varastosta tilattua. Jos vaan on valmis tinkimään pikkusen esim. viimeistelyvaihtoehdoista. |
Laakstr 15.03.2012 11:28:27 | |
---|
kincy: Käytettynä arvelin etsiväni aluksi. Kyllä niitä aika hyvin liikkuu. Ja saapihan niitä ostettua ongelmitta uutenakin, parissa viikossa saavat varastosta tilattua. Jos vaan on valmis tinkimään pikkusen esim. viimeistelyvaihtoehdoista. Muuramesta Jylhän puotista löytyy muuten sekä maple (pure) että teräksinen versio Refeistä. Ja mun messinkinen voi aina olla myynnissä myäs ;) |
kincy 15.03.2012 12:19:17 | |
---|
Laakstr: Muuramesta Jylhän puotista löytyy muuten sekä maple (pure) että teräksinen versio Refeistä. Ja mun messinkinen voi aina olla myynnissä myäs ;) Kiitti vinkeistä! Messinkisen rummun soundi on omaan korvaan aina hyvä, joten Referencesi kiinnostaa! Palaan asiaan keväämmällä ;) |
ferodoz 15.03.2012 14:08:41 (muokattu 16.03.2012 06:42:11) | |
---|
........................................ Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
ferodoz: Lacu juuri tuossa maanantaina MAINOSTI omaa teräksistä referenceään parhaana minkä SE tietää. Kannattaa kuunnella esim tota Popedan Live@ratina dvd:tä, siinä sen rummun saundi kuuluu selvästi. "If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself." |
ferodoz 15.03.2012 16:15:47 (muokattu 16.03.2012 06:42:23) | |
---|
........................................ Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
tomboarmageddon 15.03.2012 16:20:04 (muokattu 15.03.2012 16:21:04) | |
---|
ferodoz: Lacu juuri tuossa maanantaina mainosti omaa teräksistä referenceään parhaana minkä se tietää. Kannattaa kuunnella esim tota Popedan Live@ratina dvd:tä, siinä sen rummun saundi kuuluu selvästi. Mä oon testannu tuota joskus omppustudiolla. Ei kyllä ollu meitsin peli ollenkaan. Makujuttuja taas. Tosi painava ja joteskin ei sopinu mun tatsiin eikä soundiin. Sopii just täysiä mättämiseen, muttei käsittääkseni muuhun. Rimshotilla täysiä lyömällä rumpu soi muttei mitenkään muuten. Se oli siis juuri tuo lacun virbelisnarbeli:) |
Duro 15.03.2012 16:25:02 | |
---|
tomboarmageddon: Sopii just täysiä mättämiseen, muttei käsittääkseni muuhun. Rimshotilla täysiä lyömällä rumpu soi muttei mitenkään muuten. Se oli siis juuri tuo lacun virbelisnarbeli:) Ei tuosta ko. teräsmallista o kokemusta, mutta messinkisestä vastaavasta kyllä. En mä oikeen nää et miksei toimis hiljaisemmassakin soitossa, koska paksuudestaan huolimatta se messinkinen oli hiton herkkä peli. Ei sitä hakata tarvinnut että se henkiin heräsi. Piste. |
ferodoz 15.03.2012 16:40:11 (muokattu 16.03.2012 06:42:33) | |
---|