jatrzan 14.04.2004 17:52:46 | |
---|
vetivät muuten tuossa live in milan boogletissa paljo paremmin ku stingilla...läkkieki laulu 4 kertaa paremmin nuotin vieressä on paljon tilaa |
Ed The Ead 14.04.2004 20:05:39 | |
---|
Se oli tietysti playpäkki. Kyl WASP on jotenkin niitä bändejä etten välttämättä tukehtuisi kahviini jos joku tulisi kertomaan että pojat soitti sen keikan sillon ja sillon playbackinä. You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
vanttera 15.04.2004 05:21:56 | |
---|
Jaah, jos hyvästi käy niin taidan olla paikalla kantamassa Mustin smirkelinteriä. "Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat |
Silvio Dante 15.04.2004 15:44:38 | |
---|
jos joku on nähny,kertokoon keikkakokemuksestaan meille kokemattomille.. Joskus 80-luvulla edesmenneessä Lepakossa (R.I.P.) tuli vaspi nähytä. Fläsäbiitit lenteli ja jonkun gimman Blackie myös "hoíteli" siinä shown tuoksinassa lavalla (jonkinlainen mestausoperaatio) ja kaikkea muuta tyylikästä. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
Se oli tietysti playpäkki. Kyl WASP on jotenkin niitä bändejä etten välttämättä tukehtuisi kahviini jos joku tulisi kertomaan että pojat soitti sen keikan sillon ja sillon playbackinä. et voisi sanoa noin, jos olisit nähnyt sen boogletin..tai jos oot ni et oo kuunnellu waspia levyltä.. en ymmärrä miksi sting dvd on yleensä julkastu, blackiellä ei selvästikkään ole ääni parhaassa kunnossa, eikä holmesi ole muuten vaan esiintymis kondiksessa....esim sleeping in the fire on aika järkkyä kuunneltavaa,etenkin biisin alku nuotin vieressä on paljon tilaa |
Ed The Ead 15.04.2004 18:48:40 | |
---|
et voisi sanoa noin, jos olisit nähnyt sen boogletin..tai jos oot ni et oo kuunnellu waspia levyltä.. en ymmärrä miksi sting dvd on yleensä julkastu, blackiellä ei selvästikkään ole ääni parhaassa kunnossa, eikä holmesi ole muuten vaan esiintymis kondiksessa....esim sleeping in the fire on aika järkkyä kuunneltavaa,etenkin biisin alku Ai onko tää siis se live in italy 1997 bootleg video? Sen olen kyllä nähnyt ja siinähän pojat soitta ja laulaa ihan itse ja vieläpä livenä. Siinähän on nämä kuuluisat nunnan raiskaukset ja kaikki. Niin ja tuo Sleeping in the fire on Stingillä kyllä ihan järkky. En ymmärrä miksi sitä pitää vielä esittää jos mies ei selvästikkään enää pääse riittävän korkealle kertsissä. You can't play heavy metal with synthesizer
-Bruce Dickinson- |
J.Caven 15.04.2004 20:33:58 | |
---|
Blackie joskus sano, että sillä ei oo mitään tekemistä Stingin kanssa. (Siis sen julkasun, tokihan se sillä esiintyy... pilkunnussijoille tarkennukseks...) Eli siis suomeks, ei olis halunnu sitä julkasta. Levy-yhtiön vittuilua. Tämä nyt ei liity siihen miks sillä ehkä vedetään jotain kohtia päin vittua, mutta selittää ainakin sen, miks sitä esitellään kaikelle kansalle. Blackie on myös painottanu, että lavalle ei ajattele muuta kuin että pääsis jo pois. Sikspä setit on aina ollu aika lyhyitä. Sääli. Epäselvä |
jatrzan 15.04.2004 21:30:57 | |
---|
Ai onko tää siis se live in italy 1997 bootleg video? Sen olen kyllä nähnyt ja siinähän pojat soitta ja laulaa ihan itse ja vieläpä livenä. Siinähän on nämä kuuluisat nunnan raiskaukset ja kaikki. Niin ja tuo Sleeping in the fire on Stingillä kyllä ihan järkky. En ymmärrä miksi sitä pitää vielä esittää jos mies ei selvästikkään enää pääse riittävän korkealle kertsissä. voi se silti olla sellanen tunnelmointibiisi keikalla jota yleisö saa laulaa...vois olla 2 promillen tarkkailtuna humalassa ihan hieno esitys nuotin vieressä on paljon tilaa |
Ben_D 16.04.2004 22:30:32 | |
---|
Nähty on Maidenin lämppärinä joskus 80-luvun lopussa. Nauratti helvetisti kun Blackien kipinöitä syöksevät munasuojat laukesi artistin reisille. Camp-arvot kohdallaan. Missäs näit? Mites mulla on sellanen muistikuva, että WASP kävi viimeks Suomessa -86 ja paikkana Lepakko. Korjatkaa jos olen väärässä. |
jatrzan 17.04.2004 10:05:23 | |
---|
Missäs näit? Mites mulla on sellanen muistikuva, että WASP kävi viimeks Suomessa -86 ja paikkana Lepakko. Korjatkaa jos olen väärässä. eikös se ollu siinä vanhemmassa jäähallissa 86 vuonna iron maiden ja wasp tosiaan...yleisöä oli yli 6000. nuotin vieressä on paljon tilaa |
jatrzan 05.05.2004 10:24:31 | |
---|
eipä oo myyty loppuun muuta ku helsingin keikat nuotin vieressä on paljon tilaa |
J.Caven 06.05.2004 21:12:31 | |
---|
Lisätään nyt vaikka tähän waspi-threadiin, kun on eniten ylhäällä. Eli tollanen vissiin oli kiertueen avauskeikan settilista: Intro: Overture (tape) Inside the Electric Circus Hellion Chainsaw Charlie Animal L.O.V.E. Machine Wildchild What I'll Never Find Sister Sadie The Real Me I Wanna Be Somebody Encore: Titanic Overture/The Idol (Blackie solo) Blind in Texas Epäselvä |
JE 08.05.2004 22:43:53 | |
---|
Heh, onpa WASP sitten tulossa tänne pikkykylään raumalle :). OL NIINGON GOTONAS! |
Skinwalker 15.05.2004 18:59:50 (muokattu 15.05.2004 19:01:09) | |
---|
Tuo waspin setti on joidenkin nettikirjoitusten mukaan vaihdellut joka keikalla. Sleeping In The Fire, My Tortured Eyes sekä Hallowed Ground ovat ainakin olleet mukana ja akustisessa setissä The Gypsy Meets The Boy. Veri ja sirkkelit taitavat olla bannissa tältä kiertueelta, mutta show tuskin jättää ketään kylmäksi. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
J.Caven 17.05.2004 10:22:02 | |
---|
Tuo waspin setti on joidenkin nettikirjoitusten mukaan vaihdellut joka keikalla. Toi on helkkarin hyvä homma etenkin meille, jotka meinaa kattoo enemmän kuin yhden keikan. Ja erityisen hienoa on se, että setti on pidentynyt tosta kiertueen avauksesta muutamalla biisillä. Tosin, settilistan eläminen on ollut sikäli vähän uhkaavaa, että välillä ovat vaan tiputelleet biisejä setistä pois vähän sen tuntusesti, että soittavat niin monta biisiä kuin huvittaa. No, pidetään huoli, että Suomessa huvittaa soittaa pitkään! Epäselvä |
suolintu 17.05.2004 22:52:21 | |
---|
Estiskelin jotain hyvää waspin live taltiointia, siis videota. Ainoat jotka löysin oli live at the lyceum ja live in hell nimiset tallenteet. Onko noissa kunnon show meininkiä? |
Skinwalker 18.05.2004 23:38:48 | |
---|
Tuosta live in hellistä en ole kuullutkaan, mutta tuo lyceumin keikka on aika agressiivinen pätkä. Ei mitään hirveää show meininkiä, mutta soitto pelaa ja intensiivistä meininkiä. Tuo on kai vuodelta 85 ja Mr. Lawless hoitelee bassoa. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
Roberto 19.05.2004 11:37:53 | |
---|
eikös se ollu siinä vanhemmassa jäähallissa 86 vuonna iron maiden ja wasp tosiaan...yleisöä oli yli 6000. Siellähän se, oikeassa jäähallissa.. Tais olla Somewhere on Touria. |
Tympee Huttunen 20.05.2004 19:49:20 | |
---|
Tää on jo kolmas viesti tästä aiheesta, että pahoillani olen, mutta lippu olisi myynnissä Tavastian lauantain keikalle (jonne myös itse saavun). 27e lukee lipussa hintana ja sen pyydän. Pikaviestiä! " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Wescu 15.06.2004 20:09:44 | |
---|
On nähty ja tehty vaikka mitä. Olihan se ameriikan meininkiä, ei voi muuta sanoa. Ja kuten joku jo mainitsi, Howlandhan niitä kannuja paukutteli. Koko poppoon letkein kaveri, etten sanoisi, kun muutamaan otteeseen juttelin sound checkissä ja projektin rakennuksen aikana. Blackie oli justiinsa niin päällikkö, kuin saattoi odottaakkin. Kuten mainittua, encorena toimi blackien akustisen kanssa kikkailu. Ja hommahan menee käytännössä niin, että blackie vetelee niin kauan kuin haluaa ja sitten kunnei enää halua, niin muu bändi syöksyy lavalle ja vedetään vika biisi ryminällä. Noh, juttuhan meni näin, että meitin monitorimiksaajalla vingahti hippasen Mr. Lawlessin akustisen räpellyksen aikana. Noh, capo lensi samantien kohti monarimiksaajaa ja siihen loppu se akustinen fiilistely. :) Näin siis meillä Caribialla. Harmitti hieman promoottorin saituus tuolla kyllä. Se näkyi erityisesti valoissa. Olivat melkoisen vaisut, mutta minkäs teet jos sellaiset on tilattu. Itse olisin ottanut tuplat verrattuna siihen settiin+jotain muuta lisäkivaa. No, olivatpahan ainakin mukavammat roudata. :) "Kyllä se vielä eilen toimi!" |