Tele van Caster 14.04.2004 22:10:08 | |
---|
Fender Stratocaster 50's mexico. Kyseinen kitara tulossa thomannilta. Onko kokemuksia? onko hyvä peli? Onko mitään yleisiä vikoja, mitkä ärsyttää? "Tehdään kaikesta elämää suurempaa" kuuluisa lainaus kuuluisalta äärinostalgikolta, eli minulta. |
Quu 15.04.2004 08:26:08 | |
---|
Anteeksi vain, mutta jos olet jo tilannut sen, niin eikös se ole vähän liian myöhäistä kysellä kun se tulee sulle kuitenkin? Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e |
superfly 15.04.2004 12:15:19 | |
---|
Enpä tiedä tuosta viiskytlukumallista, mutta itse ostin käytettynä 60´s Mexico- mallin ja olen siihen kovin ihastunut. Harppu on alaston piano |
weelie 15.04.2004 15:19:00 | |
---|
Hauska peli se on, saundi tosin on ohut vintage-tyyppinen. Kysele lisää kun saat sen. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Varaudu Vuitun Vuittumaiseen V-kaulaan, siihen ei totu ikinä ja se on ihan perseestä..muuten kai ihan perushyvä kitara sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
Dr. Muff 15.04.2004 17:54:49 | |
---|
Varaudu Vuitun Vuittumaiseen V-kaulaan, siihen ei totu ikinä ja se on ihan perseestä..muuten kai ihan perushyvä kitara Soft-V-profiilin kaula on mitä paras, mutta en silti joka kitaraani sellaista haluaisi. Pieni radius (7,25") vaan tekee siitä kaulasta vähemmän hyvän. Meksiko 50's classin tuntui jotenkin kökömmältä kuin Japanilainen vastaava, mutta silti ihan perushyvä kitara niinkuin edellä sanottiin. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
saturnzreturn 15.04.2004 20:28:55 | |
---|
Soft-V-profiilin kaula on mitä paras, mutta en silti joka kitaraani sellaista haluaisi. Pieni radius (7,25") vaan tekee siitä kaulasta vähemmän hyvän. Meksiko 50's classin tuntui jotenkin kökömmältä kuin Japanilainen vastaava, mutta silti ihan perushyvä kitara niinkuin edellä sanottiin. viittako soft-v kaula jotenkin että kaula olisi "vain hieman" V-mallinen profiililtaan...kun muistaakseni se oli juuri tuo 50's jossa se oli kaikista karmein...sitten 60's:iin se hieman C:mäistyi (ill communication) sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
Zed 15.04.2004 20:48:12 (muokattu 15.04.2004 20:48:50) | |
---|
Oikein mukava peruskitara muuten, mutta tuo jo edellä mainittu v-kaula tuntuu käteen vähän samalta kuin pitelisi puukkoa teräosasta. Järjetön profiili mielestäni. TUN-NET-KO SI-NÄ KE-TÄÄN TYÖ-TÖN-TÄ? |
saturnzreturn 15.04.2004 21:02:10 | |
---|
60's stratossahan oli texas spesut tehdasasenteisina ja se on jo kovasti plussaa, mutta mites tämän 50's straton kanssa on? sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
superfly 15.04.2004 21:17:51 | |
---|
60's stratossahan oli texas spesut tehdasasenteisina ja se on jo kovasti plussaa, mutta mites tämän 50's straton kanssa on? Onko näin? Peeveli, pitääköhän avata plexi ja katsoa... Oliko tämä info Fenderin sivulta? Harppu on alaston piano |
saturnzreturn 15.04.2004 21:34:57 | |
---|
Onko näin? Peeveli, pitääköhän avata plexi ja katsoa... Oliko tämä info Fenderin sivulta? ei vaan tampereen soitinkeskuksesta..oon kyllä melkein varma että niin väittivät... siis mexicolaisessa.. sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
superfly 15.04.2004 21:37:09 | |
---|
ei vaan tampereen soitinkeskuksesta..oon kyllä melkein varma että niin väittivät... siis mexicolaisessa.. No Mehiko mullakin on. Mulle ihan uus tieto. Tuo on kyllä vuodelta 1999. Plexi auki vaan sitten. Miten muuten tunnistan Texas Specialin? Lukeeko siinä? Harppu on alaston piano |
saturnzreturn 15.04.2004 21:48:57 | |
---|
No Mehiko mullakin on. Mulle ihan uus tieto. Tuo on kyllä vuodelta 1999. Plexi auki vaan sitten. Miten muuten tunnistan Texas Specialin? Lukeeko siinä? en tiiä, kun on tehdasasenteiset, mutta jos ostaa kaupanhyllyltä, niin muistaakseni siinä mikin pohjassa on joku hopeinen tarra jossa lukee että "fender texas special" tämä oli kyllä vuosimallia 2002 tai 2003, mitä itse siellä soitinkeskuksessa katselin...että onpi voinut tulla muutos.. sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
saturnzreturn 15.04.2004 21:50:23 | |
---|
ennenku rupeet availemaan muuten, niin lähetäppä gypsylle pikaviesti, se kun tietää nämä hommat..sano että joku hullu täälä väittää että mullon stratossa t-spesut:) sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
superfly 15.04.2004 22:17:42 | |
---|
ennenku rupeet availemaan muuten, niin lähetäppä gypsylle pikaviesti, se kun tietää nämä hommat..sano että joku hullu täälä väittää että mullon stratossa t-spesut:) Ookoo, näin teen. Kiitosta vaan kovasti. Pakkohan mun on varmaan tuo kuitenkin avata, enhän mä voi muuten millään varmistua, että edellinen omistaja ei ole vaihtanut niitä. Mistä mä senkin sitten päättelen? :) Harppu on alaston piano |
G-mies 15.04.2004 22:54:09 (muokattu 15.04.2004 22:57:12) | |
---|
Texas specialithan ovat custom shop -tavaraa joilla on cs-hinta. Epäilen kyllä vahvasti että 60's-mallissa ei niitä vakiona ole. Edit: ellei mikkien alla ole "Fender Custom Shop"-tarraa niin katso josko niissä olisi pieni värillinen täplä: punainen=talla, sininen=kaula. Main screen turn on. |
Jake24-25 15.04.2004 23:02:05 (muokattu 15.04.2004 23:06:20) | |
---|
Texas specialithan ovat custom shop -tavaraa joilla on cs-hinta. Epäilen kyllä vahvasti että 60's-mallissa ei niitä vakiona ole. Edit: ellei mikkien alla ole "Fender Custom Shop"-tarraa niin katso josko niissä olisi pieni värillinen täplä: punainen=talla, sininen=kaula. Jep, oikeassa olet! Meksikolaisissa 60´s-malleissa (kuten myös 50´s malleissa) ei ole vakioina Texas Specialeita. Näissä em. malleissa on vakioina vintage-style mikit (todenäk. samat kuin vastaavissa japsimalleissa). Texas Specialit ovat vakiona muistaakseni ainakin Bonnie Raitt Signaturessa. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
Shaft 15.04.2004 23:07:44 | |
---|
Texas specialithan ovat custom shop -tavaraa joilla on cs-hinta. Epäilen kyllä vahvasti että 60's-mallissa ei niitä vakiona ole. Epäilen myös tuota. Fenderin sivuillakaan ei mainita mitään asiasta. Muuten ihmettelen vähän, miksi noita Texas specialeja myydään joinakin "custom shop"-mikkeinä. Niitähän valmistetaan kuitenkin valtavia eriä ja eikä niissä ole sinällään mitään ihmeellistä. |
G-mies 15.04.2004 23:29:45 | |
---|
Muuten ihmettelen vähän, miksi noita Texas specialeja myydään joinakin "custom shop"-mikkeinä. Niitähän valmistetaan kuitenkin valtavia eriä ja eikä niissä ole sinällään mitään ihmeellistä. Samaa mieltä, Texas Specialit ovat mielestäni vaatimattomimmat mikit mitä Fender Custom Shop -leimalla myy; ainakin yhdessä American Stratocasterissa kokeilemani setti soi aika tukkoisesti. Custom '54 on tähän mennessä kuulostanut omaan korvaan parhaalta, seuraavana Fat 50's. Custom '69-settiä en ole päässyt kokeilemaan. Main screen turn on. |
saturnzreturn 16.04.2004 07:22:27 | |
---|
Jep, oikeassa olet! Meksikolaisissa 60´s-malleissa (kuten myös 50´s malleissa) ei ole vakioina Texas Specialeita. Näissä em. malleissa on vakioina vintage-style mikit (todenäk. samat kuin vastaavissa japsimalleissa). Texas Specialit ovat vakiona muistaakseni ainakin Bonnie Raitt Signaturessa. tämä saattoi olla sitten joku rajattu limited edition sarja 60'siläisistä, mutta kyllä ne väittivät että siinä t-spesut oli... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |