Billsner 15.04.2004 09:48:09 | |
---|
Onko sitä mahdollista sammuttaa mistään? Ottaa päähän kun pelaa jotain wanhaa peliä ja niissä on sellaiset pilipali äänet. Mielummin kuuntelisin winampilla jotain samalla kun pelaan. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Mase 15.04.2004 09:52:45 | |
---|
Jossain windowsin miksereissä oli muistaakseni eriilinen mute pc speakerille, mutta varmin konstihan on ottaa piuha irti ;) |
Billsner 15.04.2004 10:13:37 | |
---|
Jossain windowsin miksereissä oli muistaakseni eriilinen mute pc speakerille, En löytänyt (WIN98se). mutta varmin konstihan on ottaa piuha irti ;) Mun tuurilla hajoaa jotain. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Gypsy 15.04.2004 10:58:05 | |
---|
Eikö jostain biosista saa sitä pois päältä? En tiedä, joku tietokoneguru varmaan tietää. Ite ottaisin piuhan irti. Ei voi hajota sun tuurilla kun ei hajoo edes mun tuurilla. |
KeljuK 15.04.2004 11:23:44 | |
---|
Eikö jostain biosista saa sitä pois päältä? En tiedä, joku tietokoneguru varmaan tietää. Ite ottaisin piuhan irti. Ei voi hajota sun tuurilla kun ei hajoo edes mun tuurilla. Riippuu biosista. Kun avaa kotelon, ja katsoo mitkä johdot siihen kajariin menee, niin ne on erittäin helppo katkaista- tai sitten vain ottaa emolevylle menevä piuha irti. Lähes mahdoton kämmätä jos osaa itse solmia kengännauhansa. |
Billsner 15.04.2004 14:53:39 | |
---|
Lähes mahdoton kämmätä jos osaa itse solmia kengännauhansa. Emmä tuota osaa, mutta sen kajarin johdon otin irti. Ajattelin vain että oisko sen vintoosasta voinut vaimentaa. Kokeilin sellaistakin että poistin kajarin järjestelmästä, mutta se löysi sen heti uudestaan ja asensi itsensä järjestelmään takaisin. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
Fortune 15.04.2004 14:58:05 | |
---|
Kokeilin sellaistakin että poistin kajarin järjestelmästä, mutta se löysi sen heti uudestaan ja asensi itsensä järjestelmään takaisin. Hitto tuo on "ihanaa". Itse olen yrittänyt väkisin poistaa Outlook Expressiä, kun en sitä käytä eikä se edes toimi, mutta ei tuo piru suostu lähtemään kiintolevytilaa syömästä. Kaipa se pitää ostaa se uusi kovo lopultakin, kun kaksi vuotta olen Linuxin kanssa jahkaillut. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Hitto tuo on "ihanaa". On. Itse olen yrittänyt väkisin poistaa Outlook Expressiä, kun en sitä käytä eikä se edes toimi, mutta ei tuo piru suostu lähtemään kiintolevytilaa syömästä. Itse poistin kaikki outlookin pikakuvakkeet. Silti kaivaa mieltä kun tietää että se on siellä jossain vaikka se ei olekkaan näkösällä. Cursed Ibanez 7-string of molestation. |
HeavyMan 15.04.2004 15:18:49 | |
---|
On.
Itse poistin kaikki outlookin pikakuvakkeet. Silti kaivaa mieltä kun tietää että se on siellä jossain vaikka se ei olekkaan näkösällä. Kokeilitko Lisää/Poista sovelluksella poistaa sitä? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Fortune 15.04.2004 15:23:38 | |
---|
Kokeilitko Lisää/Poista sovelluksella poistaa sitä? Ei sillä pysty poistamaan Outlookia, se on naitettu käyttikseen kuten Internet Exploderkin. Sekin minua ketuttaa, turhaa tilaa vie sekin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
SamPpaa 15.04.2004 20:46:18 | |
---|
Ei sillä pysty poistamaan Outlookia, se on naitettu käyttikseen kuten Internet Exploderkin. Sekin minua ketuttaa, turhaa tilaa vie sekin. Eikö explorer oo muutakin kuin nettiselain wintoosassa. Koko ikkunointi pyörii sen varassa. Eli se on myös työpöytä. Rock'n roll will never die!!! |
KeljuK 15.04.2004 21:23:12 | |
---|
Eikö explorer oo muutakin kuin nettiselain wintoosassa. Koko ikkunointi pyörii sen varassa. Eli se on myös työpöytä. Explorer(se kansio/työpöytä) & Internet Explorer ovat pitkälti eri osia. Ja IE:n voi poistaa, kuten myös Outlookinkin- vaikka MS muuta väittääkin. Netistä löytyy tähän helposti ohjeet. |
karkki 16.04.2004 09:35:15 | |
---|
Kokeilin sellaistakin että poistin kajarin järjestelmästä, mutta se löysi sen heti uudestaan ja asensi itsensä järjestelmään takaisin. Sen luulisi toimivan, että Laitteistohallinnassa menee kajarin asetuksiin ja valitsee "älä käytä tässä laitteistoprofiilissa" (vai oliko se "kokoonpanossa"). En tosin ole kokeillut, kun en ole ongelmaksi kokenut. |
-Maza- 16.04.2004 14:08:27 | |
---|
Jos oikeesta alakulmasta avaa tuon äänihässäkän, niin siellä on pc speakerin volyymin säätö. Mikäs se on? Vai eikö se ole justiinsa tämä? Oh Boy |
Jaz 16.04.2004 14:42:30 | |
---|
Itse olen yrittänyt väkisin poistaa Outlook Expressiä, kun en sitä käytä eikä se edes toimi, mutta ei tuo piru suostu lähtemään kiintolevytilaa syömästä.
Sehän vie jopa 4 megaa kiintolevytilaa. |
d-iivil 16.04.2004 15:33:51 | |
---|
Sehän vie jopa 4 megaa kiintolevytilaa. Aivan :D Mutta jos oikein välttämättä tahtoo päästä eroon IE:stä, sekä nyt about kaikesta wintoosaan naitetusta "pakkosoftasta" kannattaa tutustua tämmöiseen softaankuin XP-Lite (google auttanee, en nyt muista suoraa urlia). |
Fortune 17.04.2004 11:57:33 (muokattu 17.04.2004 12:38:59) | |
---|
Sehän vie jopa 4 megaa kiintolevytilaa. Jos on 1,2 gigan levy, jossa on noin 50 megaa vapaata, niin sekin merkitsee. Tuo XPLite/2000Lite on hyvä, vielä kun saisi kokoversion jotenkin ostettua, jo demoversiolla sain turhaa Winukka-kakkaa 50 megaa pois. Tai ehkä minun pitäisi ostaa lopultakin se isompi kiintolevy :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
d-iivil 17.04.2004 14:09:40 | |
---|
Tai ehkä minun pitäisi ostaa lopultakin se isompi kiintolevy :) Paljon vähemmällä päänsäryllä selviät jos noin teet. Se on jo tuhoon tuomittu yritys lähteä pyörittämään W2K / WXP:tä noin pienessä tilassa, ennemmin tai myöhemmin tulee vitutus ja hammasten kiristys kun tila loppuu. |
Fortune 17.04.2004 14:12:40 | |
---|
Paljon vähemmällä päänsäryllä selviät jos noin teet. Se on jo tuhoon tuomittu yritys lähteä pyörittämään W2K / WXP:tä noin pienessä tilassa, ennemmin tai myöhemmin tulee vitutus ja hammasten kiristys kun tila loppuu. On minulla tuo 40-gigainen, mutta sinne en käyttistä pistä, kun on liikaa kokemusta Winukan kyvystä pitää tuo levy aisoissa -> vetää sen totaalisen sekaisin aika ajoin, nyt toimii. Jokin 5-gigainen olisi varmaan optimi käyttislevy, mutta eiköhän tästä seuraavan ostoksen yhteydessä siirryttäne pingviinien pariin muutenkin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |