mattim 03.03.2012 12:56:31 | |
---|
|
TTV 03.03.2012 13:04:53 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Grugi 03.03.2012 14:26:05 | |
---|
Heh vanha kuva näköjään taas pompannut esiin, ja ei siellä oikeasti ole mitään putkia sisällä :) The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
TTV 03.03.2012 15:25:19 | |
---|
Grugi: Heh vanha kuva näköjään taas pompannut esiin, ja ei siellä oikeasti ole mitään putkia sisällä :) Taitaa kuva mennä siis samaan feikkisarjaan kuin ne linkin muutama Gibsoniakin :-) Toisaalta, 11R:n mallinnokset toimii sen verran hyvin, ettei toi putkisto ihan kaukaa haettua olisi . . . "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Grugi 03.03.2012 15:53:03 | |
---|
TTV: Taitaa kuva mennä siis samaan feikkisarjaan kuin ne linkin muutama Gibsoniakin :-) Toisaalta, 11R:n mallinnokset toimii sen verran hyvin, ettei toi putkisto ihan kaukaa haettua olisi . . . Juu feikkihän se on ja ei siellä tosiaa putkia ole sisällä vaikka soundaakin hyvälle. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
epeli 10.03.2012 23:01:25 | |
---|
Sain oman värkkini vihdoin viime torstaina ja jumalauta että kuulostaa hyvältä. Oon kyllä vasta kuulokkeilla testannu mut voi moro mikä muutos GT-6:sta :D Vielä pitäs ottaa tuo Pro Tools haltuun jotenkin. "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
Krameristi 12.03.2012 10:27:50 | |
---|
Tippuukohan tässä lähiaikoina uutta päivitystä laitteeseen? Ois kiva tsekata uusia mallinnoksia ja tuo globaali eq tois hommaan uutta potkua. Myös impulssien lataus mahdollisuus potkisi laitetta uudelle tasolle. Eipä silti koko ajan löytyy uusia soundeja kun jaksaa ruuvata ja latailla presettejä. |
jkourula 12.03.2012 12:02:34 | |
---|
Krameristi: Tippuukohan tässä lähiaikoina uutta päivitystä laitteeseen? Ois kiva tsekata uusia mallinnoksia ja tuo globaali eq tois hommaan uutta potkua. Myös impulssien lataus mahdollisuus potkisi laitetta uudelle tasolle. Eipä silti koko ajan löytyy uusia soundeja kun jaksaa ruuvata ja latailla presettejä. Eipä tuosta ole mitään merkkejä ollut. NAMMissakin ei ollut oikein mitään Avidilta. Luulisinpa silti, että vielä yhden päivityksen tekevät. Tuskin kuitenkaan vielä on tulossa uutta versiota raudasta ja päivityksellähän saisi lisää myyntiä aikaiseksi. |
TTV 12.03.2012 13:51:53 | |
---|
Krameristi: Tippuukohan tässä lähiaikoina uutta päivitystä laitteeseen? Ois kiva tsekata uusia mallinnoksia ja tuo globaali eq tois hommaan uutta potkua. Myös impulssien lataus mahdollisuus potkisi laitetta uudelle tasolle. Eipä silti koko ajan löytyy uusia soundeja kun jaksaa ruuvata ja latailla presettejä. Toi impulssien lataus olisi kyllä itelle se "piste I:n päälle". Kaappimallinnokset ovat selkeästi tän 11R:n heikoin lenkki, eikä siihen tullu juurikaan helpotusta edes sen Expansion Packin mukana. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
jarkki 12.03.2012 19:56:22 | |
---|
En ole koko ketjua jaksanut kahlata läpi olisiko tähänkin jo vastaus löytynyt. Kuukauden verran on nyt laitetta kokeiltu ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Aikaisemmissa multiefektilaitteissa presettejä tuli kahlailtua koko ajan eikä itse soittamisesta tullut mitään ... nyt yhteen presettiin takertuu viikoksikin pienin muutoksin alkuperäiseen. Olen soittanut kuuloke liitännän kautta tietokone kajareihin !!! Nyt kuitenkin olen miettinyt pääteasteen hankkimista ja erityisesti Rocktron Velocity 100:sta ja siihen liitettävää 2*12" stereo kaappia. Velcity on suht' edullinen mutta mikä sopisi tälle yhdistelmälle kaapiksi ? Framus, Blackstar, Marshall vai jokin muu edullinen kaappi ? Onko Velocity 100 ainoa tässä hintaluokassa näillä tehoilla oleva varteenotettava päättäri vai olisiko jotain muutakin ? |
jarkki: En ole koko ketjua jaksanut kahlata läpi olisiko tähänkin jo vastaus löytynyt. Kuukauden verran on nyt laitetta kokeiltu ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Aikaisemmissa multiefektilaitteissa presettejä tuli kahlailtua koko ajan eikä itse soittamisesta tullut mitään ... nyt yhteen presettiin takertuu viikoksikin pienin muutoksin alkuperäiseen. Olen soittanut kuuloke liitännän kautta tietokone kajareihin !!! Nyt kuitenkin olen miettinyt pääteasteen hankkimista ja erityisesti Rocktron Velocity 100:sta ja siihen liitettävää 2*12" stereo kaappia. Velcity on suht' edullinen mutta mikä sopisi tälle yhdistelmälle kaapiksi ? Framus, Blackstar, Marshall vai jokin muu edullinen kaappi ? Onko Velocity 100 ainoa tässä hintaluokassa näillä tehoilla oleva varteenotettava päättäri vai olisiko jotain muutakin ? Mites olis jos laittas pari http://www.thomann.de/fi/tech_21_power_engine_60.htm Suoraan XLR liitännällä kiinni ja avot. Näitähän voi myös ketjuttaa jos joskus tuntuu että tarvitsee helvetisti lisää mökää :) The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Grugi 12.03.2012 20:44:02 (muokattu 12.03.2012 20:44:33) | |
---|
Tuplat tuli perhana. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Ukkovaari 17.03.2012 17:56:19 (muokattu 17.03.2012 19:02:53) | |
---|
Grugi: Mites olis jos laittas pari http://www.thomann.de/fi/tech_21_power_engine_60.htm Suoraan XLR liitännällä kiinni ja avot. Näitähän voi myös ketjuttaa jos joskus tuntuu että tarvitsee helvetisti lisää mökää :) Olen jo pidempään miettiny mitä kajarijuttuja voisi tuon kaveriksi hankkia, päällimmäisenä monitorikajarit mutta täytyy kyllä sanoa että tuo Tech 21 Power 60 kaappivahvari on kyllä varsin kiintoisa vaihtoehtoi, täytyypi selvittää onko tuo 1x12 ainoa vaihtoehto (valmistajan sivulta en muuta löytäny) vai onko siinä 2x12 ja 4x10 vaihtoehdot vielä, toki noita voi laittaa 2 kpl 1x12 eli L / R ulostulosta sitten omiinsa. Vaikuttaa ihan hyvältä jutulta tuo ja nyt ehkä ois budjetissakin varaa. |
Grugi 17.03.2012 20:18:13 | |
---|
Ukkovaari: Olen jo pidempään miettiny mitä kajarijuttuja voisi tuon kaveriksi hankkia, päällimmäisenä monitorikajarit mutta täytyy kyllä sanoa että tuo Tech 21 Power 60 kaappivahvari on kyllä varsin kiintoisa vaihtoehtoi, täytyypi selvittää onko tuo 1x12 ainoa vaihtoehto (valmistajan sivulta en muuta löytäny) vai onko siinä 2x12 ja 4x10 vaihtoehdot vielä, toki noita voi laittaa 2 kpl 1x12 eli L / R ulostulosta sitten omiinsa. Vaikuttaa ihan hyvältä jutulta tuo ja nyt ehkä ois budjetissakin varaa. Joo ei ole tullut vastaan kun tuo 1x12" mutta jo parilla tollasella lähtee mökää niin helvetisti että ja saa vielä stereona ulos joka taas antaa omaa maustatta soundeihin. Ite en tollasta varmaan koskaan hanki kun vaan himassa veivaan ja siksi studiomonitorit on ehkä parempi vaihtoehto. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Grugi 24.03.2012 20:51:02 | |
---|
The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
aristoteles666 24.03.2012 21:04:09 | |
---|
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Ukkovaari 09.07.2012 15:11:08 | |
---|
Tänään tuli sitten Eleven Rackin kaveriksi monitori kajarit Adam A5X. Äkkiseltään näyttäis pelittävän ihan kivasti noiden kanssa ja soundit kuullostaa ihan OK, pelkäsin vähän, että kun on korvakuullokkeet päässä soundeja väännelly niin miltä ne kuullostaa monitori kajareiden kautta, ei tarvitse vissiin mitään säädellä tai no sen verran säädin noista Adam A5X:stä, että hyvin aavistuksen verran pudotin sen tweetterin tasoa. Mutta joo, vaikuttavat ihan hyviltä. |
Grugi 09.07.2012 17:30:47 | |
---|
Juu ite hankin KRK Rokit RP5 G2 monitorit tossa parisen viikkoa sitten ja kyllä näillä kelpaa. Joitakin presettejä joutui kyllä pikkasen korjaamaan mutta ei mitään suurta operaatiota aiheuttanut. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Jaba 09.07.2012 19:08:47 | |
---|
Grugi: Juu ite hankin KRK Rokit RP5 G2 monitorit tossa parisen viikkoa sitten ja kyllä näillä kelpaa. Joitakin presettejä joutui kyllä pikkasen korjaamaan mutta ei mitään suurta operaatiota aiheuttanut. Ootko käyttänyt näitä ihan yleisessä musakäytössä? Kiinnostais hommata kyseiset kajarit studiomonitoreiks. Tosiaan mitään Genelecien tasoa en tietenkään odota. Pitää olla fjongaa et voi olla Stuldt Håjttii. |
Grugi 09.07.2012 19:13:42 | |
---|
Jaba: Ootko käyttänyt näitä ihan yleisessä musakäytössä? Kiinnostais hommata kyseiset kajarit studiomonitoreiks. Tosiaan mitään Genelecien tasoa en tietenkään odota. Juu kuuntelen musat ja soittelen kitarat läpi ja mun korvaan noi on hemmetin hyvät, hyvä dynamiikka ja botnea löytyy varmasti riittämiin. Genelecit on vähä sellanen juttu että ei ne ole ehkä ihan niin ylivertaiset kun porukka antaa ymmärtää ja itekkin niitä kuuntelin niin ei ne nyt niin ylivertaiset olleet, itseasiassa nää KRK:t tuntu jotenkin täyteläisemmiltä. Tokihan se kannattaa käydä koekuuntelemassa niin ei sitten harmita jälkikäteen. Kyllä nää on hinta/laatu ihan erinomaiset. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |