Zulfikar 15.04.2004 00:39:30 (muokattu 15.04.2004 00:40:04) | |
---|
MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY |
lxi 15.04.2004 08:45:43 | |
---|
Itselleni tämän vuoden musikaalinen kohokohta. Samoin! Joko olet kuullut myös Mimicryn sampler-levyltä löytyvät kappaleet The 4 ja The End Times? Ihan taattua laatua kuten tämäkin biisi. Itsekin odotan uusia julkaisuja kieli pitkällä, jos annetut kuvaukset pitävät yhtään paikkaansa niin housut kastuvat moneen kertaan. Book of Horizons ilmeisesti ilmestyy pitkän odottelun ja lykkäilyn jälkeen lopultakin ensi kuussa, mutta onko trilogian muiden osien julkaisusta mitään tietoa -- tulevatko vielä tämän vuoden sisällä vai vasta myöhemmin? "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
herb 15.04.2004 11:16:51 | |
---|
Niin en tiedä saako tätä mainostaa, vai onko tässä jotain kyseenalasita. No: http://irc.bunglefever.com/mp3s/Mimicry%20Records%20Sampler/ Jos tason nousu jatkuu samanlaisena, niin tuosta uudesta pitää kyllä hihkua superlatiivein, ja tanssia ripaskaa. Ensimmäinen oli kuitenkin enimmäkseen suht' turha lo-fi-sekoilu, jolla oli tietyt hetkensä, ja jota jaksaa oikessa mielentilassa ehkä kuunnellakin samanlaisella korvalla, kuin joitain vanhempia Boredoms-levyjä. Toinen onkin sitten jo hyvä alusta loppuun, ja Book M yksi parhaista levyistä mitä hyllystä löytyy. |
Huevos 15.04.2004 11:21:28 | |
---|
siistiä. mä oon varmaan ainoa joka piti ehkä parista ekasta enemmän kun Book M:stä. onks dunn muuten mukana sitten siinä uudella? |
lxi 15.04.2004 12:13:39 | |
---|
siistiä. mä oon varmaan ainoa joka piti ehkä parista ekasta enemmän kun Book M:stä. onks dunn muuten mukana sitten siinä uudella? Dunnin nimeä en ole listoissa nähnyt. Heifetz, Kang, Estradaspheren ukot ja kiljoona muuta tyyppiä kylläkin. Vaan enpä tiedä varmaksi. Minusta SC3 on myös vain parantunut ajan myötä. First Grand Constitution & Bylawsilla on hetkensä, mutta kokonaisuutena se on niin käsittämättömän sekava salaatti ettei siinä ole oikein päätä eikä häntää. Kakkonen on jo erinomainen, mutta Book M on silti komein kokonaisuus alusta loppuun. Tuo Afghan Song on muuten ihan loistava. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Zulfikar 15.04.2004 14:14:05 (muokattu 15.04.2004 14:15:00) | |
---|
Jeps, olen kuullut nuo Mimicry Samplerin biisit, loistavia ovat. Dunn ei ole mukana. Uusilla levyillä on paljon eri kokoonpanoja, mm. Spruancen death metal bändi Holy Vehm, mutta suunnilleen Book M kokoonpano jatkaa. Book of Horizonsin pitäisi ilmestyä 17 päivä toukokuuta joo. Toinen levy on parhaillaan työn alla, joten tod. näk. tänä vuonna ilmestyy maksimissaan vain kaksi levyä. Holy Vehmiltä saattaa ilmestyä pitkäsoitto 2. ja 3. SC3 levyn välissä. MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY MOMMY |
no voi pillu. sen estradasphere vammailun olis voinu jättää pois...tosin vitun hyviä ne on soittamaan. |
Raipe 15.04.2004 15:45:46 | |
---|
Hyvältä kuulostaa, pitänee lisätä ostoslistalle. Minun suosikkini tältä orkesterilta on se ensimmäinen levy, siinä on taikaa. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |