Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 517 18 19 20 2129 30 31 32 33
Jani The Rock
05.04.2004 14:57:34

Haista vi#%ttu. Tee itse parempia biisejä ja menestyneempi ura.

Urahan oli ihan mahtava. Varsinkin se loppuhuipennus.
Rough and tough and plenty mean.
timo_81
05.04.2004 17:21:20
Kurtin musiikki elää aina !!!

ei mikään turha mies ollut todellakaan...ääni oli omansa ja siihen ei kukaan muu pysty biisit olivat juuri sitä mitä Kurtilta odottaa pystyikin.
Nero lyriikoissaan!!!

Rest in peace!!!
Timo Halonen
Keppis
05.04.2004 18:10:26
Urahan oli ihan mahtava. Varsinkin se loppuhuipennus.

Ei taida itselläsi olla munaa ampua aivot haulikolla pellolle(hymiö).
"jos tällä elätät ittes, niin mää oon seuraava presidentti" -isäni kunnellessaan demoamme
Jani The Rock
05.04.2004 19:01:36

Ei taida itselläsi olla munaa ampua aivot haulikolla pellolle(hymiö).

Joo. Sehän se on kova jätkä joka itsensä tappaa.
Rough and tough and plenty mean.
Bilharzia
05.04.2004 19:44:13
Vai tappoiko sittenkään ittensä? www.cobaincase.com
www.LifeofDebauchery.Com
jannu
05.04.2004 19:50:10
Vai tappoiko sittenkään ittensä? www.cobaincase.com

Älä jaksa!
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
greshgurt
05.04.2004 20:59:03
Hehe. Isoott poijaat kilpailee kutkaketkä dissaa nirvanaa ja cobainia eniten. noh, nirvanan vihaaminenhan on kypsyyden huippu.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Bilharzia
05.04.2004 21:49:36
Älä jaksa!

Jaksanpa.. vilkasitko linkin? Mää oon itte ajatellu että toi murha-teoria oli ihan kummituksenkakkaa, mutta sitten luinkin aiheesta hieman niin alko epäilyt herään.
www.LifeofDebauchery.Com
jannu
06.04.2004 20:14:00 (muokattu 06.04.2004 20:16:37)
Jaksanpa.. vilkasitko linkin? Mää oon itte ajatellu että toi murha-teoria oli ihan kummituksenkakkaa, mutta sitten luinkin aiheesta hieman niin alko epäilyt herään.

No en vilkaissut linkkiä, kun olen sen aikaisemmin jo katsastanut. Aivan täyttä paskaa, sanon minä. Ei anna sen yksityisetsivän ego vaan periksi, vaikka mitään järkevää todistetta ei ole teorioilleen löytänyt. Katso Kurt&Courtney, niin huomaat miten täynnä paskaa Tom Grant oikeasti on.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Stain
06.04.2004 23:13:40
Niinpä.. äijä ei vaan halua uskoa että Kurt ampui itsensä.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Kre-per
14.04.2004 16:40:10
Joo, kylhän äijä osas musiikkia tehdä, vaikken ihan neroksi kutsuisi, ei yllä Mercuryn tasolle. Mutta totisesti muutti rock-musiikkia aika suuresti. Kurtin äänikin oli loistava, nykyään on vaikea keksiä yhtä hyvää, Grohlia lukuunottamatta. Kiitän Kurtia, osaksi siitä, että kaverilla oli suuri merkitys Foo Fightersin syntyyn ja ensimmäiseen levyyn.
No shit?!?! You really think so?
Tarva
14.04.2004 17:34:44 (muokattu 14.04.2004 17:56:50)
Joo, kylhän äijä osas musiikkia tehdä

Mä olin jo aika kyllästynyt niihin chrorus-verse-chorus biiseihin. Ehkä on hyvä, että niiden biisien tekijä poistui paikalta, ettei bändi jäänyt kitumaan niinkuin monet muut... Tuskin ne muuten olis tajunnut lopettaa. (tämän viestin tarkoitus ei ole mitenkään haukkua nirvanaa)
FlatOutFucked
14.04.2004 18:00:12
Joo, kylhän äijä osas musiikkia tehdä

Mä olin jo aika kyllästynyt niihin chrorus-verse-chorus biiseihin. Ehkä on hyvä, että niiden biisien tekijä poistui paikalta, ettei bändi jäänyt kitumaan niinkuin monet muut... Tuskin ne muuten olis tajunnut lopettaa. (tämän viestin tarkoitus ei ole mitenkään haukkua nirvanaa)

No, huhut ja arviothan kertovat että Nirvana olisi joka tapauksessa hajonnut melko pian. Cobainhan itse halusi soolouralle, "eikä se olisi ollut pelkkä vitsi". ja eikö se ole verse-chorus-verse...
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
HaloOfFlies
14.04.2004 18:56:17

No, huhut ja arviothan kertovat että Nirvana olisi joka tapauksessa hajonnut melko pian. Cobainhan itse halusi soolouralle, "eikä se olisi ollut pelkkä vitsi". ja eikö se ole verse-chorus-verse...

Cobainhan sanoi syyskuussa 1993 haluavansa jättää Nirvanan ja liittyä Holeen. Haaveili myös akustisen musiikin pariin siirtymisestä,
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
Huevos
15.04.2004 09:02:50

Cobainhan sanoi syyskuussa 1993 haluavansa jättää Nirvanan ja liittyä Holeen. Haaveili myös akustisen musiikin pariin siirtymisestä,

tsiisus. kuulostaa ihan megahuonolle idealle...kuka helvetti sen noita-akan kanssa haluais soittaa?
voltasparta
15.04.2004 10:20:06
just joo
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
FlatOutFucked
15.04.2004 13:57:45 (muokattu 15.04.2004 14:21:18)
tsiisus. kuulostaa ihan megahuonolle idealle...kuka helvetti sen noita-akan kanssa haluais soittaa?

Ehkäpä sen aviomies, vielä kun eli. Tosin Cobainilla oli tapana kusettaa lehdistöä, koska lehdet kirjoittaisivat paskaa kuitenkin.

Khyyrt oli ystävä monen holen jäsenen kanssa, joten ei kai moinen vaihtoehto mahdoton olisi ollut.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Stain
15.04.2004 14:37:58
Ehkäpä sen aviomies, vielä kun eli. Tosin Cobainilla oli tapana kusettaa lehdistöä, koska lehdet kirjoittaisivat paskaa kuitenkin.

Khyyrt oli ystävä monen holen jäsenen kanssa, joten ei kai moinen vaihtoehto mahdoton olisi ollut.

Niinpä. Saattoi olla kusetusta, tai sitten ei. Eikös Kurt ollut todella hyvissä väleissä Holen jonkun jäsenen (nainen) kanssa, joka myös kuoli heroiinin yliannostukseen Kurtin jälkeen?

En muista naisen nimeä enkä sitä mitä hän soitti.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
vaurio
15.04.2004 14:47:42
mä sanon tähän vaan, että cobainilla ja nirvanalla oli suuri vaikutus musiikillisen innostuksen syntyyn omassa persoonassani aikoinaan.
tiedä sitten oliko tämä hyvä vai huono asia.... joskus kyl tuntuu siltä et elämä ois helpompaa jos musta ois tullu vaikka merkonomi. ;)
missä mun sulakkeet on?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)