Vladi 12.03.2012 17:33:36 | |
---|
aristoteles666: mun logiikka on aukotonta, tuossa professorikin purskahtaisi itkuun loogisen päättelyn aukottomuuden musertamana. mut mä olenkin rokkari. tai blues. Sunnuntaifilosofia + satanismi + kulahtanut Fenderblues = aristoteles666? Ei mulla muuta, jatkakaa. |
aristoteles666 12.03.2012 17:49:16 (muokattu 12.03.2012 17:50:12) | |
---|
Vladi: Sunnuntaifilosofia + satanismi + kulahtanut Fenderblues = aristoteles666? Ei mulla muuta, jatkakaa. satanismi?? oletko idiootti, 66 on syntymävuosi, ja vain huvikseni lisään sinne kolmannen kuutosen koska tiedän että friikkaat siitä. jeesus, kuvitteletko että uskon johonkin helvetin jumalaan tai saatanaan. god. enhän mä edes pidä hevistä. vaikka joskus soitankin sitä. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
aristoteles666: saahan ne nyt dearmondin tuhota, fenderinhän se oli koko ajan, ne ei vaan myynyt tarpeeksi. gretschit on kyllä naurettavia, brian setzeristä huolimatta. dearmondeissa oli muutama malli jotka myi, mutta se ei riittänyt. muta niiden humbuckerit joita niissä kitaroissa oli, ne nikkelikuoriset, ne oli loistavia humppareita. DeArmond ei käsittääkseni ollut edes mikään kitaramerkki ennen kuin Fender päätti kokeilla kepillä jäätä. Pari DeArmondia omistaneena en kyllä jäänyt kummemmin suremaan merkin kohtaloa, ainoa oikeastaan mikä otti päähän oli se, että Fender yrittin vielä sen jälkee myydä samojen kitaroiden riisuttuja malleja Squierin nimellä, ennen kuin veti tulpan pois ammeesta kokonaan. |
aristoteles666 12.03.2012 17:54:39 | |
---|
PIM: DeArmond ei käsittääkseni ollut edes mikään kitaramerkki ennen kuin Fender päätti kokeilla kepillä jäätä. Pari DeArmondia omistaneena en kyllä jäänyt kummemmin suremaan merkin kohtaloa, ainoa oikeastaan mikä otti päähän oli se, että Fender yrittin vielä sen jälkee myydä samojen kitaroiden riisuttuja malleja Squierin nimellä, ennen kuin veti tulpan pois ammeesta kokonaan. ei ollut, mikkimerkki. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
the-Antero 12.03.2012 18:01:22 | |
---|
Wradlin: Täh? Juurihan itse valitit että Fender ei pärjää raskaassa musiikissa johtuen niiden perinteisyydestä ja nyt kun joku piikittelee asiasta ollen eri mieltä niin yhtäkkiä heität mukaan jotain rautalangasta? Minun mielipide on siis se, että millä vaan voi soittaa mitä vaan, ei se kitarasta jää kiinni. Siis puhuttaessa sähkökitaroista. Höh, mä soitan hevii mexicolaisella Fenderillä.... Pitäneekin ruveta soittamaan humppaa sen sijaan :( mitenköhän emg:t ja floikka istuis siihen genreen.... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Wradlin 12.03.2012 18:22:48 | |
---|
the-Antero: Höh, mä soitan hevii mexicolaisella Fenderillä.... Pitäneekin ruveta soittamaan humppaa sen sijaan :( mitenköhän emg:t ja floikka istuis siihen genreen.... No miten edes kehtaat sellaisella kulahtaneella 50-luvun soittimella soittaa heviä? Mee soittaan sitä bluesia ja rautalankaa. |
Artist 12.03.2012 19:07:05 (muokattu 12.03.2012 19:19:18) | |
---|
PIM: DeArmond ei käsittääkseni ollut edes mikään kitaramerkki ennen kuin Fender päätti kokeilla kepillä jäätä. Kitaramikrofonien lisäksi DeArmondin tuotoksia on mm. mekaaninen Tremolo, joka lienee ollut yksi maailman ensimmäisiä kitaraefektejä: http://www.danformosa.com/dearmond.html Karmeeta offaria lähes koko ketju kyllä. Selasin hetken muita sivustoja katsoakseni mitä mieltä muualla ollaan tulevasta osekannista. Jotkut olivat sitä mieltä, että osakkeiden asettaminen julkisen kaupankäynnin kohteeksi tulee lähes satavarmasti laskemaan kitaratuotannon laatua sijoittajien odottaessa vain tuottoa ja näin ollen pre-IPO Fenderit kasvattaisivat arvoaan. En ole lähtökohtaisesti samaa mieltä, onhan lafkan suurin omistaja tälläkin hetkellä pääomasijoittaja, jonka ykkösprioriteetti lienee saada sijoitukselleen tuottoa. "They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will" |
p130 12.03.2012 19:40:51 (muokattu 12.03.2012 19:46:25) | |
---|
Artist: pre-IPO Fenderit kasvattaisivat arvoaan. Pre-mikä tahansa kelpaa hypetykseen. Todellinen vaikutus arvoon mitataan vasta vuosikymmenien kuluttua. En ole lähtökohtaisesti samaa mieltä, onhan lafkan suurin omistaja tälläkin hetkellä pääomasijoittaja, jonka ykkösprioriteetti lienee saada sijoitukselleen tuottoa. Näinpä. Millainen lienee pre-Fender (eli Akai) Jacksonien hintakehitys ollut viime vuosina. Vanhempien paremmuudelle ei ole ainakaan mitään järkevää selitystä vaikka jotkut myyjät tuntuvat olevan vakuuttuneita suuresta erosta. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
the-Antero 12.03.2012 19:45:56 | |
---|
Wradlin: No miten edes kehtaat sellaisella kulahtaneella 50-luvun soittimella soittaa heviä? Mee soittaan sitä bluesia ja rautalankaa. Mutku se on valmistettu 2009 ni eiksil voi soittaa hevii... Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Wradlin 12.03.2012 19:56:17 | |
---|
the-Antero: Mutku se on valmistettu 2009 ni eiksil voi soittaa hevii... Ei voi kun se on suunniteltu 50-luvulla, kuitenki ihan kulahtanut jo valmiiksi. |
Vladi 13.03.2012 08:46:12 | |
---|
|
the-Antero 13.03.2012 09:37:39 | |
---|
Wradlin: Ei voi kun se on suunniteltu 50-luvulla, kuitenki ihan kulahtanut jo valmiiksi. No entäs kun meillä on usein nopea humppa komppi biisissä? Eikse Fenderi käy vieläkään.... :( Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Wradlin 13.03.2012 11:07:39 | |
---|
the-Antero: No entäs kun meillä on usein nopea humppa komppi biisissä? Eikse Fenderi käy vieläkään.... :( No okei, Iron Maidenia saat sillä soitella. |
Funkånaut 13.03.2012 11:15:04 | |
---|
Mä soitan lavattomalla graffitikaulasella ja hiilikuiturunkoisella bassolla Motownia ja bluesia. Dear Eki, tartteeko vaihtaa bassoni Fenderiin, jotta olen uskottava? Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
J.Nikkanen 13.03.2012 12:19:51 | |
---|
Funkonaut: Mä soitan lavattomalla graffitikaulasella ja hiilikuiturunkoisella bassolla Motownia ja bluesia. Dear Eki, tartteeko vaihtaa bassoni Fenderiin, jotta olen uskottava? Ei tartte. Uskottava basisti on pelkkä urbaani legenda. Asenne treenaamista kohtaan voi olla perseestä, treenaminen itsessään ei koskaan. Chuck Norris |
lavaamo 13.03.2012 14:03:08 | |
---|
aristoteles666: satanismi?? oletko idiootti, 66 on syntymävuosi, ja vain huvikseni lisään sinne kolmannen kuutosen koska tiedän että friikkaat siitä. jeesus, kuvitteletko että uskon johonkin helvetin jumalaan tai saatanaan. god. enhän mä edes pidä hevistä. vaikka joskus soitankin sitä. Hassua, vois luulla että ikäs on 6+6.. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
the-Antero 13.03.2012 14:27:26 | |
---|
pahaeno: Ei tartte. Uskottava basisti on pelkkä urbaani legenda. Onhan Sheehan kummiskin ihan uskottava ja se vetää Fenderillä joten eiks kaikkien basistien pidä vetää Fenderillä? Jee, mä saan soittaa maidenia stratolla :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Vladi 13.03.2012 14:32:13 | |
---|
the-Antero: Onhan Sheehan kummiskin ihan uskottava ja se vetää Fenderillä joten eiks kaikkien basistien pidä vetää Fenderillä? Jee, mä saan soittaa maidenia stratolla :) Sheenan taitaa kyllä soitella Yamahalla, jos en ihan väärin muista. |
ReBeat 13.03.2012 14:34:46 | |
---|
the-Antero: Onhan Sheehan kummiskin ihan uskottava Sheehan uskottava? Ei sentään. Tyyppihän on skientologi... |
the-Antero 13.03.2012 14:42:33 | |
---|
Vladi: Sheenan taitaa kyllä soitella Yamahalla, jos en ihan väärin muista. En mene vannomaan :) mä oon aina bongannu sillä sen fender basson.. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |