AngieRainbow 11.03.2012 21:38:42 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
antnis 11.03.2012 21:57:52 | |
---|
Noita aika harvoin näkyy myynnissä. Ei se mikään halpa yksilö ole, uutena saa sunburstin alle 850e ja Inca Silverin about 730e. Ollaan nyt rehellisiä. Ei metallimusiikki pyri koskettamaan kuulijoitaan älyn kautta. Klassinen usein pyrkii. Ja avantgarde jazz myös. -Pirkka@hifiharrastajat.org |
AngieRainbow 11.03.2012 22:00:45 | |
---|
antnis: Noita aika harvoin näkyy myynnissä. Ei se mikään halpa yksilö ole, uutena saa sunburstin alle 850e ja Inca Silverin about 730e. Munkin mielestä tuo 660 oli ehkä vähän kallis, kun road worneja saa käytettynä 700 eurolla ja maksavat uutena melkein tonnin. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
antnis 11.03.2012 22:02:36 | |
---|
AngieRainbow: Munkin mielestä tuo 660 oli ehkä vähän kallis, kun road worneja saa käytettynä 700 eurolla ja maksavat uutena melkein tonnin. Juu, ja omasta Jimmie Vaughanista oon aatellut pyytää 500e. Ollaan nyt rehellisiä. Ei metallimusiikki pyri koskettamaan kuulijoitaan älyn kautta. Klassinen usein pyrkii. Ja avantgarde jazz myös. -Pirkka@hifiharrastajat.org |
blues guitar 11.03.2012 22:10:18 (muokattu 11.03.2012 22:18:16) | |
---|
AngieRainbow: Paljolla myyt mulle omas? Ei raahi luopua. : ) Torilla näyttää olevan nyt yksi. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=574974 Onko tuo hinta, jolla tommosia käytettynä yleensä myydään? Ei noita ole tainnut juurikaan alle 600€ ollut. Ainakaan sunburstina. Road Worneja pyörii enempi käytettyinä markkinoilla eikä Jimmy Vaughan malli ole hardtail. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
AngieRainbow 11.03.2012 23:10:54 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
antnis 12.03.2012 00:09:32 | |
---|
blues guitar: Ei raahi luopua. : )
Ei noita ole tainnut juurikaan alle 600€ ollut. Ainakaan sunburstina. Road Worneja pyörii enempi käytettyinä markkinoilla eikä Jimmy Vaughan malli ole hardtail. Ei ni mutta annoin esimerkin siitä mitä tuon hintaluokan keppi esim. voisi maksaa käytettynä. Oli se harvinainen tai ei niin kovin lähelle uuden hintaa tuskin kannattaa pyydellä. Ollaan nyt rehellisiä. Ei metallimusiikki pyri koskettamaan kuulijoitaan älyn kautta. Klassinen usein pyrkii. Ja avantgarde jazz myös. -Pirkka@hifiharrastajat.org |
blues guitar 12.03.2012 05:37:57 | |
---|
antnis: Ei ni mutta annoin esimerkin siitä mitä tuon hintaluokan keppi esim. voisi maksaa käytettynä. Oli se harvinainen tai ei niin kovin lähelle uuden hintaa tuskin kannattaa pyydellä. Ehkä toi 660€ on inca silveristä hieman yläkanttiin, mutta sunburstista se olis ihan kohdallaan. Itse en maksaisi roadwornista yhtään enempää, suurinpiirtein tuohon hintaan myin omani pois, kun sen kaula ei jostain syystä kestänyt suomen ilmastoa, tai sitten se oli vain liian uusi kitara. Olisko muuten tolla kaulan lakattomuudella kuinka paljon merkitystä siihen, miten se kestää säävaihteluita? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
klobasa 12.03.2012 09:04:08 | |
---|
Minä maksoin priimakunnossa olevasta sunburst Craystä gigbageineen tasan 600€. Tolla hinnalla noita on mennyt torilla pari kpl syksyllä ja nyt viikko sitten toi mun. Minulle olisi kelvannut ei-sunburstillinenkin, mutta en maksaisi ihan 600€. Englannin Ebayssä oli syksyllä tosi siisti inca silver yksilö 399 puntaa + postit suomeen, mikä teki silloisilla kursseilla lähetyksineen yht. 510€ tms. Ei mennyt kaupaksi. |
Kuha 12.03.2012 09:19:00 | |
---|
blues guitar: Olisko muuten tolla kaulan lakattomuudella kuinka paljon merkitystä siihen, miten se kestää säävaihteluita? Tiedä sitä, mutta eräs kitarakorjaaja kertoi mulle, että Road Worneihin olisi vaihdettu takuuna paljon kauloja. |
MadMatt 12.03.2012 10:04:59 (muokattu 12.03.2012 10:47:53) | |
---|
blues guitar: Olisko muuten tolla kaulan lakattomuudella kuinka paljon merkitystä siihen, miten se kestää säävaihteluita? Itselläni on CS heavy relicissä lakaton kaula enkä ole huomannut mitään sään vaihteluista johtuvia kestävyys eroja lakattuhin kauloihin. |
AngieRainbow 12.03.2012 12:07:39 | |
---|
Onko noilla robert cray sunburts ja inca silver stratoilla muuta eroa kuin väri? Vai miksi niillä on uutena esim. nahkahousuilla yli 100 euron hintaero? What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
blues guitar 12.03.2012 12:19:34 (muokattu 12.03.2012 12:30:00) | |
---|
AngieRainbow: Onko noilla robert cray sunburts ja inca silver stratoilla muuta eroa kuin väri? Vai miksi niillä on uutena esim. nahkahousuilla yli 100 euron hintaero? Tuskin niissä muuta eroa on. Ilmeisesti vaan kolme värinen sunburst on työläämpi kuin yksivärinen on inca silver. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
MadMatt 12.03.2012 12:38:44 | |
---|
|
AngieRainbow 12.03.2012 13:16:16 | |
---|
blues guitar: Tuskin niissä muuta eroa on. Ilmeisesti vaan kolme värinen sunburst on työläämpi kuin yksivärinen on inca silver. sunburstit on aina olleet kalliimpia, juuri noista syistä. eli myös puupalasten valinta. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
2randpo 12.03.2012 15:39:12 | |
---|
Kuha: Tiedä sitä, mutta eräs kitarakorjaaja kertoi mulle, että Road Worneihin olisi vaihdettu takuuna paljon kauloja. Ahaa, no mulla käväs kierokaulainen jatsari mutta sain kaupan purettua. Käytetty peli oli siis kyseessä, liekö ollut vikaa jo uutena. Mutta noin muuten, enpä ole näissä uusissa Fenkuissa huonoja nähnyt. Nauhanpäitä ei lasketa. |
PJS 12.03.2012 15:44:48 (muokattu 12.03.2012 15:45:33) | |
---|
Aihetta sivuten; En oo ikinä hiffannut et minkä takia jengi vieroksuu stratosta sitä pelkän keskiasennon saundii? Voisko joku avata mulle syitä vieroksumiseen. Itse käytän siis aika paljonkin sitä keskiasentoo koska omaan korvaan se saundi on just siististi "avoin" ja jotenkin juureva... just passeli sellaseen blues/country lickien sekaisen komppailun soitteluun... Peace! |
aristoteles666 12.03.2012 15:47:20 | |
---|
MadMatt: Itselläni on CS heavy relicissä lakaton kaula enkä ole huomannut mitään sään vaihteluista johtuvia kestävyys eroja lakattuhin kauloihin. jep, ei se lakkakaan mikään vedenpitävä suoja ole, tietenkin jos upotat kaulan vesitynnyriin, lakaton imaisee nopeammin vettä itseensä, mutta lakattukin räpistelee perässä. kyllä lakattomat kaulat toimii erittäin hyvin, kun se puu on kunnolla kuivaa, ei se ime vettä kovin nopeasti, koska se on niin tiivis kuin se voi olla. olettaen että kaula on kuiva, lakatut kaulat elää ihan samalla tavalla kuin lakkaamattomat. itse asiassa, fenderin kauloja kaikki jotka on mennyt vaihtoon kun olin töissä, tai olleet kieroja valmiiksi, ovat kyllä olleet lakattuja. " mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä."
lassi ja leevi. |
Socialite 12.03.2012 15:52:50 | |
---|
PJS: Aihetta sivuten; En oo ikinä hiffannut et minkä takia jengi vieroksuu stratosta sitä pelkän keskiasennon saundii? Voisko joku avata mulle syitä vieroksumiseen. Itse käytän siis aika paljonkin sitä keskiasentoo koska omaan korvaan se saundi on just siististi "avoin" ja jotenkin juureva... just passeli sellaseen blues/country lickien sekaisen komppailun soitteluun... Jaa, emmää sitä ainakaan vieroksu. Lempparisaundini stratosta kaulamikin ohella! |