Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 595 96 97 98 99414 415 416 417 418
ferodoz
10.03.2012 22:39:28

Sabian 18" HHX studio crash. Uusi, hieno symbaali.
Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli...
keitiiem
11.03.2012 10:39:49

tomboarmageddon: Olikos Jackshopillakin bb kopio valikoimissaan, Muistaisin nähneeni mutta en nyt löydä 200-300e?

Edit. Ehkäpäs löysinkin,mutta ei kuvaa..
http://www.jackshop.fi/jackshop/product_details.php?p=577

Niin joo itellekkin tuli hankittua 78v acrolite. Tosi hyvässä kunnossa, ei naarmun naarmua ja kromit kiiltävänä ja tehdaskalvot ja matto oli kiinni.

Olispa kiva kuulla ääninäytettä jackshopin bb tyyppisestä ratkaisusta.. Mutta laita kuvaa acrosta? Kuulostaa hienolta :P Onnea!
Laakstr
11.03.2012 16:50:20
ferodoz: Sabian 18" HHX studio crash. Uusi, hieno symbaali.

Tuo on hieno "lätty" - Hyvästä kannattaa pitää kiinni, näissä HHX studioissa on mielestäni yllättävän paljon vaihteluja soundeissa. Pidempään ollut 16/17" tuumainen hankintalistalla mutta aivan perfecto sopivaa ei oo tullu vielä testattua.
ferodoz
11.03.2012 18:19:03

Laakstr: Tuo on hieno "lätty" - Hyvästä kannattaa pitää kiinni, näissä HHX studioissa on mielestäni yllättävän paljon vaihteluja soundeissa. Pidempään ollut 16/17" tuumainen hankintalistalla mutta aivan perfecto sopivaa ei oo tullu vielä testattua.

Oon joskus pari kuukautta sitten testannu kahta samanlaista, ja lauantaina menin hakemaan toisesta musaliikkeestä, niin sielä oli vain toi yksi. Mutta muistikuvien perusteella toi oli paljon parempi kuin ne aikaisemmat testaamani.
Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli...
keitiiem
11.03.2012 23:47:27

Viimesin ostos on keller-runkoinen WMP setti caseineen torilta. Basari oli todellla miellyttävä yllätys! Ei ole ennen noin matalaa basaria ollut (20"x14") ja aattelin että soundi olisi jotenkin ohut, mutta ehei! Botnea piisaa, mutta soundi on ihanan hyvin kasassa ja semmosta kivaa kiinteyttä löytyy. Tykkään! Tomit on myös loistavat. Kaikki rungot on tosi ohuita (ilmeisesti 4ply/3,6mm, vaahteraa). Soi herkästi, mutta soundi ei silti mee tukkoon kovassakaan menossa. :)
moderndrummer88
12.03.2012 05:49:12
keitiiem: Viimesin ostos on keller-runkoinen WMP setti caseineen torilta. Basari oli todellla miellyttävä yllätys! Ei ole ennen noin matalaa basaria ollut (20"x14") ja aattelin että soundi olisi jotenkin ohut, mutta ehei! Botnea piisaa, mutta soundi on ihanan hyvin kasassa ja semmosta kivaa kiinteyttä löytyy. Tykkään! Tomit on myös loistavat. Kaikki rungot on tosi ohuita (ilmeisesti 4ply/3,6mm, vaahteraa). Soi herkästi, mutta soundi ei silti mee tukkoon kovassakaan menossa. :)

Kelpaahan sitä ostella jos on millä mällätä :D
tomboarmageddon
12.03.2012 09:45:22
keitiiem: Olispa kiva kuulla ääninäytettä jackshopin bb tyyppisestä ratkaisusta.. Mutta laita kuvaa acrosta? Kuulostaa hienolta :P Onnea!

http://kuvaton.com/k/Yxki.jpg
Koitetaas osasinko puhlimella laittaa...
keitiiem
12.03.2012 12:02:20

tomboarmageddon: http://kuvaton.com/k/Yxki.jpg
Koitetaas osasinko puhlimella laittaa...

Ei taida olla 78 vuotta vanha kuitenkaan niinku käsitin? :D Ehkä vuodelta -78? :)
tomboarmageddon
12.03.2012 13:28:47
keitiiem: Ei taida olla 78 vuotta vanha kuitenkaan niinku käsitin? :D Ehkä vuodelta -78? :)

Jep:) eli vuodelta 78. Mielestäni tosi hyvin säilynyt silti eikä naarmun naarmuakaan missään. Samaa vuosimallia kuin minäkin. Mä en tosin oo säilynyt ihan yhtä hienosti. Huonosti pidetty ja naarmuja ja ruttuja jokapaikassa. Silmät ei kiillä ja koneisto jäykkä...
keitiiem
12.03.2012 13:37:50

moderndrummer88: Kelpaahan sitä ostella jos on millä mällätä :D

Myin mun MLX:t niin oli millä mällätä ja äkkiähän mä mälläsin :D EJ84: Joo, sama setti. Pitäis selvitellä setin mukana tulleen 16" lattarin alkuperää seuraavaksi. Myyjän mukaan halpa japsi, mutta onko niissä käytetty tollasia todella ohuita stave-tyyppisiä runkorakenteita? Se on siis kasattu monesta sekmentistä ja puun syyt on pystysuunnassa. Puu on tosi tummaa, en osaa sanoa mitä, pitää selvittää. Sointi on lyhyen virityksen jälkeen upea! Herkkä, tosi muhkee ja soi erittäin kauan...
EJ84
12.03.2012 14:41:19

keitiiem: Myin mun MLX:t niin oli millä mällätä ja äkkiähän mä mälläsin :D EJ84: Joo, sama setti. Pitäis selvitellä setin mukana tulleen 16" lattarin alkuperää seuraavaksi. Myyjän mukaan halpa japsi, mutta onko niissä käytetty tollasia todella ohuita stave-tyyppisiä runkorakenteita? Se on siis kasattu monesta sekmentistä ja puun syyt on pystysuunnassa. Puu on tosi tummaa, en osaa sanoa mitä, pitää selvittää. Sointi on lyhyen virityksen jälkeen upea! Herkkä, tosi muhkee ja soi erittäin kauan...

Ota kumit irti jaloista tai laske alemmas sitä jos sointi on liian pitkä! Ei vaan, pistä kuvaa foorumille, niin yritetään porukalla tunnistaa. :)
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself."
Razanez
12.03.2012 17:02:01

keitiiem: Viimesin ostos on keller-runkoinen WMP setti caseineen torilta. Basari oli todellla miellyttävä yllätys! Ei ole ennen noin matalaa basaria ollut (20"x14") ja aattelin että soundi olisi jotenkin ohut, mutta ehei! Botnea piisaa, mutta soundi on ihanan hyvin kasassa ja semmosta kivaa kiinteyttä löytyy. Tykkään! Tomit on myös loistavat. Kaikki rungot on tosi ohuita (ilmeisesti 4ply/3,6mm, vaahteraa). Soi herkästi, mutta soundi ei silti mee tukkoon kovassakaan menossa. :)

Voi ihme, itsekin sitä ihastelin. Olisi kyllä ollut varmasti hintansa väärti!
hollmi-5
12.03.2012 17:16:53
keitiiem: Myin mun MLX:t niin oli millä mällätä ja äkkiähän mä mälläsin :D EJ84: Joo, sama setti. Pitäis selvitellä setin mukana tulleen 16" lattarin alkuperää seuraavaksi. Myyjän mukaan halpa japsi, mutta onko niissä käytetty tollasia todella ohuita stave-tyyppisiä runkorakenteita? Se on siis kasattu monesta sekmentistä ja puun syyt on pystysuunnassa. Puu on tosi tummaa, en osaa sanoa mitä, pitää selvittää. Sointi on lyhyen virityksen jälkeen upea! Herkkä, tosi muhkee ja soi erittäin kauan...

No ei ole mulla koskaan tullut sellaista vastaan, että halpa vanha japsi ja stave... Oikeastaan vain Tamburon staverunkoisista seteistä olen kuullut...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Krisse82
12.03.2012 20:08:52
Tuli löydettyä hyvä yksilö Byzance sarjan jatkeeksi, 17" thin crash. Todella mahtava pari tolle 18" thinille.

Pikkuvinkkinä, 18" mediumilla en tee mitään.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin...
Duro
12.03.2012 21:07:18 (muokattu 12.03.2012 21:09:52)
Vaterin pilipalierän 5A-skebuloita läjä, uudet Coated CS:t ja Amba Snare Sidet Starclassicciin. Tiluuseen lähti myös sähkiksiin Rolandin CY-5- ja CY-8- symbaalipädit sekä kaks kipaletta DW:n 4" symbaalistäkkereitä joiden tarkka malli ei nyt mieleen tule.
Piste.
iekku84
12.03.2012 21:08:11
Viimepäivien ostokset:
Jäspi kaukora lämmönvaihdin asennuksella, patteriventtiilit, lämpöputkien vuotojen tilkintää ja "hieman" putkea. Sitten tilasin vakuutusyhtiön ns vahinkotarkastajan joka on perehtynyt kosteusvaurioihin ja sit selviää joutuuko hommaamaan viel jotain muuta kivaa!

Asiaan:
Pearl MLX pikku setti vaihtorunko virvelillä ja pearl toton rumpalin joku signature räkki. "Pienellä" puljaamisella homma onnistui!

Kassellaan tarvitseeko peltiosastoa päivittää miten radikaalilla kädellä=) Ei siis rumpuihin vaan tonne ylös katolle aluskatteen(hameen) kanssa! Remppaa näkyy pukkaa kun talon ostaa!!! PAtteri putkistot tulee lähiaikoina täysin läpikäyntiin=( Mut kestääpä sit!
Kiitos ja anteeksi.
Speedy
13.03.2012 00:08:04

iekku84: pearl toton rumpalin joku signature räkki.

Hoho... Sori mutta josse on tuo kuvissa oleva niin eijjole Porcaro (se toton rumpali) mallinen räkki..
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
kincy
13.03.2012 10:48:44 (muokattu 13.03.2012 11:04:53)

Speedy: Hoho... Sori mutta josse on tuo kuvissa oleva niin eijjole Porcaro (se toton rumpali) mallinen räkki..

Paitsi että taitaapa olla. Tuossa on alumiiniset poikkiputket. Malli taitaa olla siis tämä Porcaron räkki:

http://www.tradingpost.com.au/Music … on-Drums/Drums/AdNumber=AD004896198

Eli räkki näyttää olevan mallia DR 110, joka oli muistaakseni Porcaron ja sen rumputeknikon suunnittelema.

Onko siinä Iekku PC-10 klämpit? Jos on, niin silloin se on DR 110. Kuvasi perusteella sanoisin, että on PC-10 klämppejä.
Speedy
13.03.2012 12:57:56

kincy: Paitsi että taitaapa olla. Tuossa on alumiiniset poikkiputket. Malli taitaa olla siis tämä Porcaron räkki:

http://www.tradingpost.com.au/Music … on-Drums/Drums/AdNumber=AD004896198

Eli räkki näyttää olevan mallia DR 110, joka oli muistaakseni Porcaron ja sen rumputeknikon suunnittelema.

Jaa, voipi olla.. Itse olen mieltänyt tämän Porcaro räkiksi:

http://www.adverts.ie/drum-hardware/pearl-jeff-porcaro/1362046

Jo pelkästään siksikin että just toissa päivänä luin Modern Drummeria vuodelta -86, ja siinä Porcaro esitteli tuon näköistä räkkiä.. En ole itse tuommosta nähnyt, mutta olettaisin että tuossa ei voi säätää noita sivulla olevia putkia muuhun kun 90 asteen kulmaan.. Voihan olla että epäkäytännöllisyytensä vuoksi DR-110 on päivitetty versio kääntyvine sivuputkineen..

Tiedä sitten kumpiko niistä on enempi Porcaro, mutta siinäkäsityksessä ole ollut että puhuttaessa Porcaroräkistä kyseeessä on nimen omaan ollut tuo kulmamalli..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)