touhis 09.03.2012 23:25:47 | |
---|
vitustako minä tiedän, se oli toi yksi tamperelainen joka siitä pari pykälää aiemmin jotain kertoi. |
rockjihad 09.03.2012 23:29:06 | |
---|
touhis: vitustako minä tiedän, se oli toi yksi tamperelainen joka siitä pari pykälää aiemmin jotain kertoi. Ai noniin, juuhh, nyt käy järkeensä. Ei siitä Jonesista mitään keskikenttämiestä tule. |
Secreterial 09.03.2012 23:48:07 | |
---|
rockjihad: Ai noniin, juuhh, nyt käy järkeensä. Ei siitä Jonesista mitään keskikenttämiestä tule. Onhan se nyt Unitedissa pelannut jo laitapakkia, topparia ja keskikenttää. Tainnut parhaat pelinsä pelata laitapakkina, ja ihan hyvin se on tuossa keskelläkin pärjännyt. Topparina varmaan tulee tulevaisuudessa pelaamaan, mutta ihan hyvä hätävara se tuohon keskelle on. Muuten, onko Podolskin siirto jo varma? Arsulta kyllä hyvä hankinta, ja vahvistaa oleellisesti hyökkäyskalustoa. Ja tokihan sieltä tulee takaisin maailman parhaisiin lukeutuva (ellei jopa paras?) hyökkääjä.. "I never bluff" - Cordell Walker |
rockjihad 10.03.2012 00:08:10 | |
---|
Secreterial: Muuten, onko Podolskin siirto jo varma? Arsulta kyllä hyvä hankinta, ja vahvistaa oleellisesti hyökkäyskalustoa. Ja tokihan sieltä tulee takaisin maailman parhaisiin lukeutuva (ellei jopa paras?) hyökkääjä.. Juu siltä se näyttää. Mä oon Podolsika halunnut joukkueeseen jo jonkin aikaa ja onhan toi todella kova hankinta. Toi on uutisoitu Saksassa varmana ja Arsenehan ei ollut julkisesti kiinnostunut missään vaiheessa mm. Nasrista, Artetasta, Chamakhista tai Gervinhostakaan, joten antaa sen höpötellä, kun kertoili osakkeenomistajille kuitenkin ihan muuta tietoa Podolskinkin suhteen. Maailman parhaan tilannehan on se, että Sunderland ei taida olla kiinnostunut miehen ostamisesta, vaikka halvalla saisi uuden Ronaldon... Ei sille taida enää kaikkien kommenttien jälkeen löytyä paikkaa Arsenalistakaan. Vaihtehtoina tulevaksi työnantajaksi ovat siis AC Milan, Barca, Real Madrid, Bayern, Manchesterin seurat tai Chelsea. |
KooAa 10.03.2012 22:21:14 | |
---|
Jotain Uruguain matsia kattelen, CRR (2) -REN (0), ja yleisöä taitaa olla vähemmin kuin Suomen ykösessä. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
TheBlackestEye 11.03.2012 18:21:01 | |
---|
Kova futissunnuntai! ManU piikkipaikalle Valjussa ja Pukki avaukseen HSV:tä vastaan. Puolelta starttaa. |
Olikos hiano maali? Meidän poikam. |
TheBlackestEye 11.03.2012 18:39:27 (muokattu 11.03.2012 18:58:19) | |
---|
No päällähän se teki. En edes tiennyt, että kaveri osaa puskea. Selostaja streamilla vertasi Pukin Schalke-tarinaa C. Ronaldon ManU-uran alkuun. Ja peli 2-0. |
touhis 11.03.2012 21:50:53 | |
---|
Voi juma toi mestaruus tulee menemään jännäksi, ihan ilman mansesterilaisten managerien höpötyksiäkin. Sen sijaan kyllähän toi Tottenhaminkin touhu on tällä jo niin rikki että niiden kolmas sija on jo myöskin erittäin kyseenalainen. |
rockjihad 11.03.2012 21:54:12 | |
---|
touhis: Voi juma toi mestaruus tulee menemään jännäksi, ihan ilman mansesterilaisten managerien höpötyksiäkin. Sen sijaan kyllähän toi Tottenhaminkin touhu on tällä jo niin rikki että niiden kolmas sija on jo myöskin erittäin kyseenalainen. Mestaruus menee vähän painiks, joo ja jämänousukkaiden kupla on tainnut puhjeta, nyt juttu on enää kiinni siitä, kuinka Arsenal ja Chelsea suoriutuu loppuohjelmistaan. |
touhis 11.03.2012 21:57:57 | |
---|
rockjihad: jämänousukkaiden kupla on tainnut puhjeta Noh noh, nythän on vain kyseessä 'Arryn huomiosta omaan rehellisyystuomioistuimeen. |
rockjihad 11.03.2012 22:08:37 | |
---|
touhis: Noh noh, nythän on vain kyseessä 'Arryn huomiosta omaan rehellisyystuomioistuimeen. En ymmärrä. Toki se puolukkapuuronaama on kyllä aika huomionhakunen, mutta silti. |
touhis 11.03.2012 22:10:32 | |
---|
Ei vaan kyllähän sinä oikeassa olet. Punanaamaisen miehen joukkue on vaan tällä hetkellä koko liigan kehnoimmassa formissa. |
rockjihad 11.03.2012 22:13:54 | |
---|
Onkohan Bale ottanut jotkut C.Ronaldo-vertaukset vähän liian tosissaan, kun pitää filmata joka matsissa ja lähtee vapareihinkin siitä polleesta haara-asennosta? |
touhis 11.03.2012 22:17:56 | |
---|
rockjihad: Onkohan Bale ottanut jotkut C.Ronaldo-vertaukset vähän liian tosissaan, kun pitää filmata joka matsissa ja lähtee vapareihinkin siitä polleesta haara-asennosta? Olen kyllä katsonut myötäsäälimielellä ihan samaa! Ja mikähän järki on peluuttaa herraa oikealla laidalla kun joka kerta sen on joko käännettävä takaisin vasurille tai laittaa keskityspallo kätsysti vasurin ulkosyrjäpotkulla.. Ei ole tullut ihan montaa toimivaa keskitystä herralta mun mielestä viime matseissa. |
rockjihad 11.03.2012 22:35:44 | |
---|
touhis: Olen kyllä katsonut myötäsäälimielellä ihan samaa! Ja mikähän järki on peluuttaa herraa oikealla laidalla kun joka kerta sen on joko käännettävä takaisin vasurille tai laittaa keskityspallo kätsysti vasurin ulkosyrjäpotkulla.. Ei ole tullut ihan montaa toimivaa keskitystä herralta mun mielestä viime matseissa. No ei oo kesot tulleet perille, ei. Eihän se tainnut viime pelissäkään edes yrittää leikata keskelle tai mitään sieltä oikeelta laidalta, ainoastaan esitti niitä ulkosyrjä-yrityksiä huonolla menestyksellä. Mutta kyllä se taidettiin tossa Everton-matsissakin siirtää vasemmalle loppuhetkinä, ja 'Arryhan on jo viime kaudella käyttänyt yhtenä taktiikkanaan tota laiturien puolien vaihtamista, jos ei homma skulaa siellä omalla laidallaan, mutta nyt Balea tosiaan peluutetaan jo alusta lähtien oikeella, mikä ei oo tainnut tuottaa mitään hedelmää...Kaippa siellä pitää olla vauhtikone oikeella ja kun Lennon on poissa, niin ei jää muuta vaihtoehtoa. |
touhis 11.03.2012 22:44:45 | |
---|
No niin just, mikä helvetin järki on laittaa oikealle laidalle umpivasuri kaveri. |
pekkap82 11.03.2012 22:47:50 (muokattu 11.03.2012 22:49:56) | |
---|
En kuitenkaan vielä tuomitsisi Tottenhamia. Everton ja ManU -pelit olivat tuloksia parempia eikä loppuohjelma ole kovin vaikea. Top 7 joukkueista vain Chelsea vastassa. E: Eikös Mourinhon Chelseassakin Duff pelannut välillä oikealla. Pystyi sitten ajamaan keskelle vetopaikkoihin. |
rockjihad 11.03.2012 22:48:15 | |
---|
touhis: No niin just, mikä helvetin järki on laittaa oikealle laidalle umpivasuri kaveri. Manicinikin on pari kertaa laittanut Clichyn oikeeks puolustajaks kesken ottelun. |
touhis 11.03.2012 22:50:26 | |
---|
pekkap82: En kuitenkaan vielä tuomitsisi Tottenhamia. Everton ja ManU -pelit olivat tuloksia parempia eikä loppuohjelma ole kovin vaikea. Top 7 joukkueista vain Chelsea vastassa. Itse asiassa mun nähdäkseni everton-matsissa ei ollut kovinkaan paljoa positiivista hyökkäysvoittoista. Ade ei vaan saa mitään aikaan ja Sahan tehoja nyt vain odotellaan. |