Demostudio 14.04.2004 14:32:41 | |
---|
Bändin nimi: Cosmic Spell (perfomed by J.Ahola) Kappaleen nimi: Higher URL: http://www.horppana.com/cosmicspell/higher.mp3 (Mp3) Jees, Kuunnelkaahan bändille demottamani veisu ja kertokaa mitä pitäis parantaa ja mikä oli hyvää. Itseäni mietityttää ainakin soolon jälkeinen väliosa. Onko se tarpeellinen vai pitäisikö mennä samantien kertsiin? Bändi on tosiaan Cosmic Spell, mutta se ei valitettavasti tällä kertaa pääse ääneen, vaan pelkästään minä. Tos, -J- |
Vilhelmus 14.04.2004 14:50:11 | |
---|
Hiphop ei oo ehkä mun juttu, mutta emsiillä on tässä ihan hyvä flou ja biittikin kuulostaa aika ammattimaiselta. Skrätsit ei oo vielä muun tuotannon tasolla. Eiku: Parasta mun mielestä edelleenkin on kertsi, vaikka se muistuttaa vieläkin jostain, mitä en millään päähäni. Mutta sehän voi olla vaan hyvä asia. Se kertsin taustamelodiakitara on very jeppis. Soolokin on aika hyvä. Oikeesti. On varmaan ollu pirun hyvä kitara. Se väliosa ehkä vois olla pelkkä livejuttu? Mutta olenkin punk, joten diggaan kompaktia. Alku on ehkä vähän löysä, mutten osaa ehdottaa parannusta. hienoa on. |
JCM 14.04.2004 17:52:59 | |
---|
Hyvältä kuulostaa kyllä. Ei tuo välikohta paha ole, kun ei venytä kuitenkan biisiä liikaa. Hyvä on. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Heart Of Steel 15.04.2004 00:49:44 | |
---|
Tämähän on hyvä biisi ja helkutin hyvin laulettu taas kerran, tuli kuunneltua oikeen useempaan kertaan. Väliprogeilu ennen sooloo olis saanu olla ehkä hitusen pitempikin. Välikohta ennen loppukertsejä oli ihan jees, korotus lopussa pisti kyllä vähän hymyilyttämään... "Nobody tells a Man how to play." |
Hevirokki 15.04.2004 12:31:31 | |
---|
hienoa on hyvä on Ilmaisussanne on havaittavissa samaisuutta :) korotus lopussa pisti kyllä vähän hymyilyttämään... Modulaatio, tuo kertosäkeitten kiillottaja. Ah. Kiitos. Näin kolmen kommentin pohjalta voi todeta, että väliosa on ihan jies. -J- |
Toimii, ei tästä oikein muuta pysty totetamaan. Ymmärsinkö oikein, että olet vääntänyt tähän myös nuo taustat, etkä vain pelkkiä vokaaleita? Jos näin on, niin mieshän kunnostautuu soittajanakin vähintäänkin kohtalaisesti. Laulu toimii, miksaus kuulostaa mielestäni varsin asialliselta ja kun vielä biisikin on juuri sitä mitä pitääkin, niin kehumiseksi menee pelkästään tämä kommentti. |
Hevirokki 15.04.2004 18:31:04 | |
---|
Toimii, ei tästä oikein muuta pysty totetamaan. Ymmärsinkö oikein, että olet vääntänyt tähän myös nuo taustat, etkä vain pelkkiä vokaaleita? Bassot ja kitarat pistin menemään siitä vaan vasemmalla kädellä, joka ei sinänsä ole ihme, sillä olen vasenkätinen. Sellanen perussoittaja olen. Saa ainaskin demot tehtyä. Niin, ja rummuthan on ihan perinteistä koneosastoa. Hienoa että biisi miellytti. -J- |
vexu 15.04.2004 23:52:32 | |
---|
Biisi toimii kyllä kokonaisuudessa erittäin hyvin ja soitto/soundit hyvin miellyttäviä, eikä sillä että laulua voisi haukkua. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
NHR 19.04.2004 19:05:46 | |
---|
Komeasti vedelty soittimetkin, laulusta nyt puhumattakaan. Väliosa on ihan ehdoton, modulaatio samoin, kuuluvat selkeästi tyyliin. Eipä tässä muuta. kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset." |