kid ego 23.02.2004 20:05:55 | |
---|
Kukahan meinaa olla tuo lipussakin mainittu Special Guest? Wittu fak!! |
Vilhelmus 23.02.2004 20:13:00 | |
---|
Kukahan meinaa olla tuo lipussakin mainittu Special Guest? Riimteili. |
Eddie 24.02.2004 13:39:13 | |
---|
Jostain luin kun olikosse viime kuussa kun helloween oli jenkeissä, niin katsojia oli alle 90... Helvetin noloa. "If you like metal, you´re my friend." |
Bonham 24.02.2004 13:40:27 | |
---|
Helvetin noloa. Kenen syy? Bändin vai yleisön... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Skebaholikko 27.02.2004 21:07:48 | |
---|
Helloissa nähdään, äijät. Siellä pistetään minimiitti pystyyn, ja laulellaan "Murderer" ja "Starlight" jo Dreamtalen aikana;) "Milhouse: Well Bart, I guess we learned that war is not the answer to anything." "Bart: Except to all of Americas problems. Milhouse: Amen." MATT GROENING JA KUMPPANIT OVAT NEROJA! |
Vilhelmus 27.02.2004 22:24:28 | |
---|
Helloissa nähdään, äijät. Siellä pistetään minimiitti pystyyn, ja laulellaan "Murderer" ja "Starlight" jo Dreamtalen aikana;) Vittu mää oon mesessä! Staaaaaaarlait! Foolin rait in tuu joor aeeee! |
kid ego 29.02.2004 16:35:09 | |
---|
Vittu mää oon mesessä! Staaaaaaarlait! Foolin rait in tuu joor aeeee! Nii mäki!! Mä ajan sinne kahta sataa ja huudan koko matkan!! Kääk!! Olen Ankka!! |
Jees, siellä ollaan. Jalathan siellä varmaan Andi Derisin edessä lähtee..ottakaa koppi. Twilightning on myös katsomisen arvoinen, eikös nää tyypit lämppää Helloweenia Jaappanissakin? If you shake my hand, better count your fingers.. |
Vilhelmus 15.04.2004 16:13:13 | |
---|
Jees, siellä ollaan. Jalathan siellä varmaan Andi Derisin edessä lähtee..ottakaa koppi. Twilightning on myös katsomisen arvoinen, eikös nää tyypit lämppää Helloweenia Jaappanissakin? Jeeps. Hemmetin tykki bändi ja hyvin esiintyvät livenä. Ja onhan riimteilillä kova laulaja :) |
Tapio79 16.04.2004 07:30:28 | |
---|
Mullakin on lippu ollut jo melkein kauppoihin tulosta lähtien, ja yhä vaan innokkaammin odottelen paikalle pääsyä. On se niin kova juttu nähdä Helloween, diggailuni alkoi jo ala-asteen puolella joskus vähän Keepereiden ilmestymisen jälkeen. Niitä vanhoja hittejä on viime aikojen keikoilla ilmeisesti soitettu kiitettävä määrä, toivottavasti koemme saman Tampereella. Raaid the skaii.... |
Acid_Punk 23.04.2004 09:43:11 | |
---|
Yhtyeen kotisivujen mukaan, herrat esiintyvät myös Tavastialla seuraavana päivänä. Pääkaupunkiseutulaisten ei näin ollen tarvitse vaivautua Tampereelle...hmm..loogista. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
kimmokel 21.05.2004 00:29:02 | |
---|
Pitää kyllä hommata liput pian. Kaverien kanssa lähetään varmaan pienellä porukalla. |
kid ego 21.05.2004 01:03:30 | |
---|
Yhtyeen kotisivujen mukaan, herrat esiintyvät myös Tavastialla seuraavana päivänä. Pääkaupunkiseutulaisten ei näin ollen tarvitse vaivautua Tampereelle...hmm..loogista. Mä olen menossa molemmille keikoille. Koska Lippupalvelu ei myy lippuja Tavastialle, luulin ensin että vetävät ainoastaan Tampereella ja ostin lipun sinne. Sitten kuulin, että tulevat Tavastiallekin ja että Tiketistä saa lippuja. Ostin lipun, ja suunnittelin myyväni aiemmin ostamani lipun että pääsisin Sweden Rockiin. Ei olekaan rahaa mennä Ruotsiin, joten tsekkaan Helloweenin kaksi kertaa kotimaassa. Cool. Just kid-ding. |
solesurvivor 21.05.2004 10:11:42 | |
---|
Mä olen menossa molemmille keikoille. Koska Lippupalvelu ei myy lippuja Tavastialle, luulin ensin että vetävät ainoastaan Tampereella ja ostin lipun sinne. Sitten kuulin, että tulevat Tavastiallekin ja että Tiketistä saa lippuja. Ostin lipun, ja suunnittelin myyväni aiemmin ostamani lipun että pääsisin Sweden Rockiin. Ei olekaan rahaa mennä Ruotsiin, joten tsekkaan Helloweenin kaksi kertaa kotimaassa. Cool. Munkkiperse;) no onnex sentään Tampereella nään..Ja yhen kerran joskus muinoin.. If you shake my hand, better count your fingers.. |
solesurvivor 11.06.2004 08:46:06 | |
---|
Aaah, huomenna on tämä tyttö täpinöissäääänn...Hei mikähän ihme on se special cover band, joka alottaa hu klo 01.00? Tietoa? If you shake my hand, better count your fingers.. |
Acid_Punk 13.06.2004 18:03:09 | |
---|
Olipas loistava keikka! Pompin ja huusin melkein koko setin ajan, joten olin hiestä märkänä. Monen vuoden Helloween-keikan odotus palkittiin Weikin plektralla =) Aivan mahtava fiilis vieläkin. Että eikun odottamaan uutta Hello-levyä. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
solesurvivor 14.06.2004 08:36:56 | |
---|
Jees, oli kyl mahtavaa. Mäkin sekosin totaalisesti siinä eturivissä. Ääntä ei hirveästi lähde vieläkään.. If you shake my hand, better count your fingers.. |