Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 528 29 30 31 32372 373 374 375 376
DJKaaos
09.03.2012 17:44:11
touhis: Ihan tota hersytystä odotellessa, wooney oli ihan hitun hyvä ja de gean taa meni vain kolme. Tosta on toki ihan hyvä lähteä viikon päästä nujertamaan spanskeja.

Yhä vaan jaksat jatkaa tolla linjalla? Hölmöhän sä olet kuin mikäkin, mutta kysynpä kuitenkin, että tarkoitatko nyt tuon alla olevan kaltaista sokeaa hersytystä, ylistystä ja hehkutusta, jota mä olen ylläpitänyt tälläkin kaudella Meidäm Joukkueesta?

DJKaaos:

Häpeällinen esitys Unitedilta. Puolustus oli surkeinta, mitä olen varmaan koskaan nähnyt ja kruununa Evansin ulosajo. Ekalla jaksolla Unitedilla ihan hyvää pyöritystä ja hallintaa, mutta ratkaisut olivat surkeita.

Kokonaisuudessaan Manchester Unitedin eilinen esitys oli todella surkea. Tuntui, että joukkueella ei ollut kollektiivista tavoitetta ja kukin pelaili vähän miten huvitti, jos huvitti. Park pelasi varmaan uransa huonoimman pelin; harhasyöttöjä ja muutenkin surkeita syöttöjä ahtaisiin paikkoihin jatkuvasti. Keskikenttäpelaamista vaivasi jälleen se sama ideaköyhyys ja mielikuvituksettomuus, jonka kanssa tässä on tuskailtu jo tovi. Paskaa.

Unitedin nykyisen vireen humioiden, ei edes ole yllätys, jos Basel voittaa huomenna. Ryhtiliikettä odotellessa.

Manchester Unitedilta sitä samaa paskan vatkaamista, mitä tuo niiden peli on ollut tässä jo tovin.

Rehellisesti sanottuna aivan läpipaska esitys Manchester Unitedilta. Suurinta surkeutta.

Ja hävettävän huonosti United sai luotua kunnon maalipaikkoja siihen nähden, että se vei peliä jatkuvasti lähes miten halusi. Noloa tietenkin, että Blackburn tekee kolme maalia Old Traffordilla.

Oli kyllä jäätävä esitys taas eilen Manchester Unitedilta. Keskialueen pelaamisessa ei ole yhtään mitään järkeä, vaan touhu on sellaista, että yritetään väkisin keskeltä, vaikka edessä olisi jo asemissa kolme vastustajan pelaajaa valmiina pysäyttämään alkaneen hyökkäyksen. Hommassa ei ole mitään näkemystä, ei mitään mielikuvitusta, eikä luovuutta.

Meidäm Joukkue voitta kohta pokallin!
Minä olen minä.
Secreterial
09.03.2012 17:59:10
DJKaaos: Meidäm Joukkue voitta kohta pokallin!

Gloryhunter

Muuta;

Belgiassa on futiksessa melko omat säännöt. Oli juttua siitä, että pelaaja sai punasen kortin, koska tuomarin mielestä filmasi. Kaverillahan oli vain aivotärähdys ja 3 nikamaa pois paikoiltaan...oksettava filmaaja.
"I never bluff" - Cordell Walker
rockjihad
09.03.2012 18:32:22
No on nyt taas jommonen meinki.
pekkap82
09.03.2012 21:21:09
Minusta vaikuttaa että touhista ärsyttää ennemminkin Poolin häviöiden hehkuttaminen kuin ManU:n kehuminen.
rockjihad
09.03.2012 21:39:19
pekkap82: Minusta vaikuttaa että touhista ärsyttää ennemminkin Poolin häviöiden hehkuttaminen kuin ManU:n kehuminen.

No eihän niitä täällä kukaan muu hehkuta, kun minä.
touhis
09.03.2012 21:58:30
Jäpikät menee provoon kuin näätä kanatarhaan. Oikeesti ihmetyttää miten molemmat mansesterin jengit sössii eurooppaliigan matsinsa jotain ei-euroopan-parhaimpia vastaan. Siis pelkääkö valioliigaseurat näitä niin paljon että häviää matsinsa 'suosiolla' ja sitten tulee nää ennakkoluulottomat spanskit ja portugalilaiset jotka lyö luulla otsaan?
DJKaaos
09.03.2012 22:14:47
touhis: Jäpikät menee provoon kuin näätä kanatarhaan. Oikeesti ihmetyttää miten molemmat mansesterin jengit sössii eurooppaliigan matsinsa jotain ei-euroopan-parhaimpia vastaan. Siis pelkääkö valioliigaseurat näitä niin paljon että häviää matsinsa 'suosiolla' ja sitten tulee nää ennakkoluulottomat spanskit ja portugalilaiset jotka lyö luulla otsaan?

Kyllähän Unitedilla on näitä pelillisiä ongelmia ollut läpi kauden ja mä ihmettelen enemmänkin sitä, että jos joku tosiaan pitää jotain Athleticia jotenkin läpihuutojuttuna nyky-Unitedille. Jotain kertoo sekin, että United pelaa Eurooppa-liigaa nyt, eikä Mestareiden liigan pudotuspelejä. Täysin väärä olettamus, että iso ja paha ManU marssisi suoraan tossa "kakkoskilpailussa" finaaliin. Täyden duunin saavat tehdä, jos mielivät edes seuraavalle rundille.
Minä olen minä.
touhis
09.03.2012 22:23:57 (muokattu 09.03.2012 22:29:51)
DJKaaos: Täyden duunin saavat tehdä, jos mielivät edes seuraavalle rundille.

Niin siltähän se näyttää eikä siinä mitään. Kyselin silti molemmista mansesterin jengeistä. Miksi myös City kömpii jotain portugalilaista vastaan, kun pelillisesti ei näyttänyt olevan mitään aihetta edes voittaa kyseistä peliä? Eli voisiko olla että valioliigajengit tietää miten näitä porukoita vastaan pitäisi muka pelata ja nää spanskit tulee vaan täysillä päälle?

Edit: tai voisiko sen vaan todeta ettei englantilaiset seurat ole nyt lähelläkään Euroopan huippua?
DJKaaos
09.03.2012 22:30:35 (muokattu 09.03.2012 22:32:32)
touhis: Eli voisiko olla että valioliigajengit tietää miten näitä porukoita vastaan pitäisi muka pelata ja nää spanskit tulee vaan täysillä päälle?

Athletic tuli päälle ainakin tosi rajusti ja ennakkoluulottomasti. Viisi maalia vierailijoille ei olisi ollut mikään mahdottomuus.

E:

Edit: tai voisiko sen vaan todeta ettei englantilaiset seurat ole nyt lähelläkään Euroopan huippua?

Näin voi todeta.
Minä olen minä.
touhis
09.03.2012 22:41:20
DJKaaos: Näin voi todeta.

Noh, katsellaanhan viikonlopun sarjakierros ja sen jälkeen euroliigan jatkot ja toivotaan parasta enkuille.
touhis
09.03.2012 22:51:13
rockjihad: Vaikee puhuu faktaa

Varmasti sillä keskikentä superkaksikon ei-osaamisella oli osansa mutta mun mielestä vasta balotellin sisäänottamisella oli edes jotain merkitystä. Itsekin katsoin että nasri toisi jotain lisää mutta paskat se mitään aikaan saanut.
rockjihad
09.03.2012 22:57:58
Nasri nyt saa paskaa aikaan, vaikka sillä olis yliannostus laksatiiveja sisällään.
Secreterial
09.03.2012 22:58:30 (muokattu 09.03.2012 23:02:18)
touhis: Niin siltähän se näyttää eikä siinä mitään. Kyselin silti molemmista mansesterin jengeistä. Miksi myös City kömpii jotain portugalilaista vastaan, kun pelillisesti ei näyttänyt olevan mitään aihetta edes voittaa kyseistä peliä? Eli voisiko olla että valioliigajengit tietää miten näitä porukoita vastaan pitäisi muka pelata ja nää spanskit tulee vaan täysillä päälle?

Tottahan tuo alempi taitaa olla. Ei tällä hetkellä englantilaiset seurat yllä kovin korkealle Euroopassa. Melkoista rämpimistä on ollut kaikilla, ja Cityn tappio nyt oli melkoinen yllätys, vaikkei Sporting nyt mikään umpisurkea joukkue olekaan. Myös Sporting iski aika kovaa vastahyökkäyksillä, ja pelin loppupuolella oli kyllä mahdollisuus tehdä vaikka toinenkin häkki.

Unitedin esitys oli kyllä tosiaan huono, mutta mitään ei voi ottaa pois Athleticolta. Huikeelle sykkeellä alusta asti, ja järjettömällä vauhdilla vastahyökkäykseen. Ennakkoluulotonta, itsevarmaa ja rohkeaa peliä. Teki meikäläiseen kyllä melko ison vaikutuksen.

Llorente taitaa olla ykkösmies EM-kisoissa, jos Villa ei toivu; mutta ei kyllä haittaa, sen verran vahvasti pelasi Llorente eilen. Fernando "En ole vetäjälistalla" Torres kun ei osu edes ladon seinään tällä hetkellä

Unitedin pelillisissä esityksissä on itseä häirinnyt aika ajoin näkyvä vastustajan aliarvioiminen. Eilenkin kentällä oli muutamia testipelaajia/paikkoja, mutta tuota ylimielistä asennetta on todistelty Cup-peleissä jo useamman vuoden. Eilenki oli puolustaminen taas melko heikkoa, ja välillä piti jo melkein huutaa. De Gean torjuntojen ansiosta Unitedilla on vielä kuitenkin mahdollisuudet.
touhis
09.03.2012 23:04:48
Secreterial: Unitedin pelillisissä esityksissä on itseä häirinnyt aika ajoin näkyvä vastustajan aliarvioiminen. Eilenkin kentällä oli muutamia testipelaajia/paikkoja

Tämä juuri, missä oli esim Scholes, varmaan jossain rotaation syövereissä..
Secreterial
09.03.2012 23:11:25
touhis: Tämä juuri, missä oli esim Scholes, varmaan jossain rotaation syövereissä..

Scholes oli varmaan paikallisessa urheiluliikkeessä ostamassa uusia nappiksia. Mutta täytyy myöntää, että ihmetytti kyllä se, että Scholes ei ollut edes penkillä. Kyllähän keskikentällä olisi Scholesille ollut käyttöä, vaikkakin esim. Giggs-Carrick kaksikko hoitaa hommansa ihan pätevästi. Jonesia on tuossa yritetty peluuttaa muutaman kerran, ja sanoipa Ray Wilkins jossain pelissä, että näkee Jonesin tulevaisuuden nimenomaan keskikentällä.

Itse ihmettelin eilen vielä enemmän sitä, että Welbeckia ei otettu kentälle. Kaveri on hyvässä iskussa, itseluottamusta löytyy, ja tekee töitä alaspäin melko paljon. Hernandez ja Nani ovat olleet viimeaikoina vähän heikolla pelipäällä, ja tällä hetkellä molemmat on penkkimiehiä, jos Welbeck ja Valencia ovat kunnossa.
touhis
09.03.2012 23:15:55
Secreterial: Itse ihmettelin eilen vielä enemmän sitä, että Welbeckia ei otettu kentälle.

Sama kävi kyllä mielessä täälläkin.

Rayn jupinoista en tiedä mutta kuulostaa vähän siltä itseltään. Aika kertoo..
rockjihad
09.03.2012 23:20:42
touhis: Rayn jupinoista en tiedä mutta kuulostaa vähän siltä itseltään. Aika kertoo..

Kuka on Ray?
touhis
09.03.2012 23:21:39 (muokattu 09.03.2012 23:24:15)
rockjihad: Kuka on Ray?

Ray Wilkins.

Se kalju poika Chelsean peleissä sen yhden vieressä.
rockjihad
09.03.2012 23:24:10
touhis: Ray Wilkins.

No mitäs se nyt bamlas? Ihan harmiton jäbähän se on, vähän välillä rasittava toki...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)