Aihe: Voice of Finland
1 2 3 4 511 12 13 14 15112 113 114 115 116
Vurki
09.03.2012 21:59:25
Mut siis Michael taisi pudottaa Kristan koska ajatteli että se on niin hyvä ettei tarvitse tätä ohjelmaa :D eikö se niin sanonut suunnilleen? Imo Krista oli paras, toki oli pari muutakin kivenkovaa.
CountX
09.03.2012 22:00:21
bedlam: Jos ei se ukuleletyttö pääse jatkoon, niin haistakaa perse. E: niin just. Oli mun suosikki koko porukasta, mutta ei sitten.

Ihme valinta Latelta se jätkä jolla on Tintti-tukka. Tosi tylsä veto oli hänellä. Sen punatukkaisen herkkuperseen miekin tosin oisin valinnut.
Whatever you got, I'm against it.
Veepee
09.03.2012 22:03:23
bedlam: Jos ei se ukuleletyttö pääse jatkoon, niin haistakaa perse. E: niin just. Oli mun suosikki koko porukasta, mutta ei sitten.

Se missas ehkä hetkensä kun veti soolona. Tylsähän se biisi oli, olis kaivannut bändiä tukemaan.
Kun tulee vanhaksi on yhä vaikeampaa liikuttaa ruumiinjäseniä ja erottaa niitä toisistaan.
Alpha
09.03.2012 22:04:32
Mä olin varma, että Krista olis valittu yleisön äänillä jatkoon...ei sitte.

Ja tää ukuleletyttö oli kans ihan piristävä poikkeus kaiken muun kohkaamisen keskellä. Ei sekään.
Tupuna
09.03.2012 22:04:58
En voi muuta sanoa taaskaan kuin Mikko Herranen. Ihan loistava rocklaulaja, maailmanluokkaa. En meinannut sohvallani pysyä.'

Mikon laulu on vaivatonta, musikaalista, teknisesti todella taitavaa (mikä saa laulun kuulostamaan erittäin vaivattomalta) ja lisäksi hänellä on järkyttävän hyvä soundi. Voiko tuosta paremmaksi mennä? Ei oikein. Huhhuh.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
arppah8
09.03.2012 22:22:38

Munsta taas Herranen ylitulkitsi ton biisin ja jotenkin mukarankka fiilis välittyi tosta vedosta. Ihan hyvä meininki muuten ja symppiksen oloinen kaveri. Sillä SkidRow-kaverilla oli kanssa ihan hyvä meno mutta just kriittisesti ihan lopun kiekumisessa hajos ääni vähän, jäi hippasen paha maku siitä vaikka muuten vetikin ihan jees. Aaltohan nyt vei laulajana ihan suvereenist tota jengiä, tosin hoksin alkaa katsomaan vasta sen ukulelevosun kohdalla.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
tsugaru
09.03.2012 22:32:50 (muokattu 09.03.2012 22:41:38)
Vurki: Mut siis Michael taisi pudottaa Kristan koska ajatteli että se on niin hyvä ettei tarvitse tätä ohjelmaa :D eikö se niin sanonut suunnilleen?.

Niin sanotaan silloin, kun ei haluta valita. Turhan raflaava rock-can can -esitys Joplinin kappaleesta, vaikka too much onkin never enough.
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Vurki
09.03.2012 22:39:38
tsugaru: Niin sanotaan silloin, kun ei haluta valita. Turhan raflaava säihkysääri-esitys Joplinin kappaleesta, vaikka too much onkin never enough.

Niin, tuo on toki mahdollista... ajattelin vain itse toisin koska omasta mielestäni Krista oli kova. Rokkaus toimi. Mut oot kyl ihan oikeassa että kyseessä saattoi hyvinkin olla sanahelinä.
dts9624
09.03.2012 22:41:30
Toi Boys of Summer-veto oli hirveintä mitä olen hetkeen kuullut.
Siis, keimaillaan ja hymyillään kun pitäisi olla sisällä tarinassa, kertoa sitä biisin sanojen tarinaa kuulijalle. Kun selität että "my love for you will still be strong, after the boys of summer have gone", ei siinä hymyillä ja hihkuta, se on epätoivoisen miehen tilitystä, sitä kuinka joku vannoo rakastavansa vieläkin naista joka on lähtenyt toisten matkaan, mutta mies vain odottaa että nainen tulisi "järkiinsä" ja jättäisi ne "pojat".

Ei näin, tanan tunarit, tulkitkaa niitä sanoja, miettikää mitä laulatte.
VeeKoo
10.03.2012 16:08:09

Komiaa kuultavaa ja kaunista katsottavaa. Michaelin joukkue on kyllä aivan törrkeän kova!
Jenkki-ihannoija muka rokkiakka otti päähän. Nimeä en nyt muista.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Rhapa
10.03.2012 16:31:47
VeeKoo: Komiaa kuultavaa ja kaunista katsottavaa. Michaelin joukkue on kyllä aivan törrkeän kova!
Jenkki-ihannoija muka rokkiakka otti päähän. Nimeä en nyt muista.

Mikä tuosta teki "mukarokkiakan"? Mun mielestä se lauloi hemmetin hyvin. Parhaiten. Harmi, että muissa joukkueissa niitä paskoja pääs jatkoon ja miken hyviä joutu sitten pudottamaan.
Rattata
10.03.2012 16:33:02
Boys of Summer ja Valerien Love the way you lie oli helposti heikoimmat vedot. Valerien kohdalla taas sama ongelma kun viimeks, sen laulamista on tuskallista katsoa.
VeeKoo
10.03.2012 16:42:39

Rhapa: Mikä tuosta teki "mukarokkiakan"? Mun mielestä se lauloi hemmetin hyvin. Parhaiten. Harmi, että muissa joukkueissa niitä paskoja pääs jatkoon ja miken hyviä joutu sitten pudottamaan.

Laulu oli toki miellyttävää.
Rasittavuuteen asti yltävä pirteys ja spedeily televisiossa oli tämä hermojen päälle käyvä asia. Ja mitä tulee tohon "mukarokkiakkaan", niin en jaksais sen enempää asiasta vääntää- teennäisen oloinen kuva tuli minulle hänen toiminnastaan.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Rauzku
10.03.2012 16:56:57

Rattata: Boys of Summer ja Valerien Love the way you lie oli helposti heikoimmat vedot. Valerien kohdalla taas sama ongelma kun viimeks, sen laulamista on tuskallista katsoa.

Olishan sen JP:n voinu valita sen ladyboyn sijaan. Taitaa olla jo mahikset vähissä tuossa iässä.
Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
Tupuna
10.03.2012 16:58:47
VeeKoo: Laulu oli toki miellyttävää.
Rasittavuuteen asti yltävä pirteys ja spedeily televisiossa oli tämä hermojen päälle käyvä asia. Ja mitä tulee tohon "mukarokkiakkaan", niin en jaksais sen enempää asiasta vääntää- teennäisen oloinen kuva tuli minulle hänen toiminnastaan.

Niin, minuakin ihmetytti se "olen väkisin niin rock" -tyyppinen elehdintä ja käytös. Ei tuntunut aidolta kisan missään vaiheessa. Mielestäni artisti kuin artisti on aina parhaimmillaan, jos on mahdollisimman oma itsensä ja onnistuu välittämään biisin suoraan yleisön sydämiin. Siksikin ymmärrän Toni Hiltusen valinnan Kristan sijaan. Tonia oli helpompi katsoa ja kuunnella.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Rhapa
10.03.2012 17:05:31
Tupuna: Niin, minuakin ihmetytti se "olen väkisin niin rock" -tyyppinen elehdintä ja käytös. Ei tuntunut aidolta kisan missään vaiheessa. Mielestäni artisti kuin artisti on aina parhaimmillaan, jos on mahdollisimman oma itsensä ja onnistuu välittämään biisin suoraan yleisön sydämiin. Siksikin ymmärrän Toni Hiltusen valinnan Kristan sijaan. Tonia oli helpompi katsoa ja kuunnella.

Kuka syntyy rokkariksi? Onko Monroe pelle vetäessään rokkielkeitä?

Toni oli valintana täysin väärä. Veti ihan törkeän huonosti. Muutenkin ihmetyttää nuo yltiöpäiset kehut esim. sen valerien mikälien kohdalla. Joku olisi voinut sanoa niin kuin se asia on.
Bluesmies
10.03.2012 18:56:20
Skid Row-tankki oli kova!
JP oli kyllä kova, mutta ei tällä kertaa.
Lambert oli illan huonoin, vaikka ihan symppis onkin.
Herranen oli mun mielestä illan paras.
Ukulele-pellen olis pitäny ehdottomasti päästä jatkoon. Mutta eipä ollu yllätys, että kun Laurilla oli valittavissa 4:stä laulajasta 2 jatkoon, niin Late valitsi ne, jotka lauloivat suomeksi. Voi voi tuota Tähkää.
Saara Aalto veti hyvin, hänen paras veto tässä kisassa. Ei hirveästi edes vituttanut.
Joplin alkoi vähän rasittamaan.

Muita en muista.

Niin joo, en voi mitään, mutta kyllä se Tähkä on aasi, kun valitsi tuon Rihannan tämän sijasta tuonne: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/voic … ikki-videot?vt=video&vid=223748

Voi voi tuota Tähkää.
Alpha
10.03.2012 20:23:11
Skid Row oli kova kyllä, mutta jossain kohdin ei Kimilläkään ääni riittänyt.

Queeniakin tuolla ulistiin aika heikosti, mutta jatkoon mentiin. Eiiissss...

Ja mikäs tää Herra Mikkosen biisi oli?
dixi19
10.03.2012 20:33:04 (muokattu 10.03.2012 20:34:32)

Alpha: Ja mikäs tää Herra Mikkosen biisi oli?

Musen Time Is Running Out.

EDIT: Vai tarkoitiko, että mikäs ihmeen veto se oli olevinaan? Miusta oli kyllä illan parhaita, muutenkin sokkoukko on yksi parhaista tuossa kisassa.
anomus.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)