Razanez 09.03.2012 02:10:12 | |
---|
Duro: Kiitosta! Oon itekin todella tyytyväinen lopputulokseen. Ja tuo Antonion straineri toimii kyllä todella hienosti. Ei ehkä ihan smoothein tuo maton päälle/pois pistäminen mutta harvemminpa sitä tulee kauheen vauhdissa tehtyä :) Enivei, tuossa on samplea purkista. Ja samalla kuuluu siinä muutkin Jackshopit kivasti jos jotakuta kiinnostaapi. Eli 4min rupeltamista, ensin matto pois, sitten puoliksi päällä ja lopuksi kokonaan: http://youtu.be/AKJCXHYjnro Hyvältä kuulostaa kyllä! Tähän väliin kiinnostaisi tietää paljonko virveli maksoi? Jos saan kysyä. :) |
Duro 09.03.2012 06:20:01 | |
---|
Razanez: Hyvältä kuulostaa kyllä! Tähän väliin kiinnostaisi tietää paljonko virveli maksoi? Jos saan kysyä. :) Jokusen satasen, reilusti vähemmän ku esim. Kumulla. Ei kehtaa hintaa paljastella julkisemmin kun se on kuitenkin tapauskohtasta et miten paljon maksaa. Riippuu finishistä ja hardiksesta jne. Piste. |
keitiiem 09.03.2012 10:33:38 | |
---|
Duro: Jokusen satasen, reilusti vähemmän ku esim. Kumulla. Ei kehtaa hintaa paljastella julkisemmin kun se on kuitenkin tapauskohtasta et miten paljon maksaa. Riippuu finishistä ja hardiksesta jne. Kukas noita enää ostaskaan jos hinta ois sama kun Kumulla..? |
ferodoz 09.03.2012 11:35:24 | |
---|
keitiiem: Kukas noita enää ostaskaan jos hinta ois sama kun Kumulla..? Ne jotka ei pidä esim kumun hardwaresta/ulkonäöstä/saundista jne. Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
keitiiem 09.03.2012 12:12:49 | |
---|
ferodoz: Ne jotka ei pidä esim kumun hardwaresta/ulkonäöstä/saundista jne. Totta. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Vallu-Veke 09.03.2012 12:14:56 | |
---|
ferodoz: Ne jotka ei pidä esim kumun hardwaresta/ulkonäöstä/saundista jne. Eiks Kumuihin saa aikalailla valittua mieleisen ulkonäön ja hardwarenkin? |
keitiiem 09.03.2012 12:40:12 | |
---|
Vallu-Veke: Eiks Kumuihin saa aikalailla valittua mieleisen ulkonäön ja hardwarenkin? Totta tuokin ;D Ja on mun mielestä Kumut soittimina hienompia vehkeitä kun jackshopit, ei pahalla... Itekin yhen jackshopin virpan omistan ja pätevä peli sekin on kuitenkin. |
Epämuusikko 09.03.2012 13:59:20 | |
---|
Phil: No tällä hetkellä Kristina Från Duvemåla musikaali työllistää kivasti + oman vakibändin (Phil Harmonic) keikat ja päivä opetusta... En kysynyt sinulta. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
keitiiem 09.03.2012 14:14:23 | |
---|
Epämuusikko: Omituinen kysymys: oletko päivätöissä vai millä nappulalla tuota kamarumbaa pyörität? Oon kade :D Täh, multako sä tota kysyit? :D Opiskelija oon vielä jonkin aikaa! Kesä- ja prokkistöistä tehdyistä töistä saaduilla palkoilla toi pikku kuvio pyörii :D Saas nähä kuin käy kamarumban kanssa ku vakituinen tulon lähde avaa hanansa aikanaan!!;D Cant wait.... |
ferodoz 09.03.2012 14:32:46 | |
---|
keitiiem: Totta tuokin ;D Ja on mun mielestä Kumut soittimina hienompia vehkeitä kun jackshopit, ei pahalla... Itekin yhen jackshopin virpan omistan ja pätevä peli sekin on kuitenkin. Vanteet saat valittua, hardware on joko vakio d-lugillinen, tai freeframe. Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
keitiiem 09.03.2012 16:20:23 | |
---|
Kun oon sellasta 6,5" syvää hyvää messinkivirppaa ettiny ja black beautysta haaveillut niin oli pakko poistaa torille tullut Worldmaxin 14"x6,5" bb-kopio.. :) Hyvä fiilis vaikka virppaa en oo vielä nähnykkään, kun ei tolla rahalla taida mistään parempaa saada! |
Laakstr 09.03.2012 16:23:38 | |
---|
keitiiem: Kun oon sellasta 6,5" syvää hyvää messinkivirppaa ettiny ja black beautysta haaveillut niin oli pakko poistaa torille tullut Worldmaxin 14"x6,5" bb-kopio.. :) Hyvä fiilis vaikka virppaa en oo vielä nähnykkään, kun ei tolla rahalla taida mistään parempaa saada! Pärkkele...tommosta oon ettiny kun ei budjetti anna BB:n periks. Nopeat näköjään syö hitaat ! |
ferodoz 09.03.2012 17:16:41 (muokattu 09.03.2012 17:17:30) | |
---|
Laakstr: Pärkkele...tommosta oon ettiny kun ei budjetti anna BB:n periks. Nopeat näköjään syö hitaat ! Katoin kans että olis ollu aika edullisesti. Onnea, se on hyvä rumpu. E: Piti siis lainata keitiiemiä, sorG. Kailis: Kato piipittävä irokeesi se lakeuksilla taas uliuliuli... |
OPJ1974 09.03.2012 18:11:50 | |
---|
ferodoz: Katoin kans että olis ollu aika edullisesti. Onnea, se on hyvä rumpu. Nii onkii. Vielä kun ois sen rinnalle varaa ostaa hyvä piccolo ja sitten jokun napakkajytky kasaritykki. Kaikille olis näköjään käyttöä. No, kaikki aikanaan. |
Vallu-Veke 09.03.2012 19:40:22 | |
---|
Laakstr: Pärkkele...tommosta oon ettiny kun ei budjetti anna BB:n periks. Nopeat näköjään syö hitaat ! Mites tämmöttinen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=615144saattaa olla aika hyvä peli. Tosin 5,5" Muutama pikku meno tuli tässä, niin jätän itse väliin. Kiinnostais aikalailla. |
Vallu-Veke: Mites tämmöttinen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=615144 saattaa olla aika hyvä peli. Varmaan hyvä. Tuossa on sama parallel action kuin mun 10 vuotta myöhemmin tehdyssä Metal 2000-snarvelissa. Akselit menevät rummun läpi ja nostavat mattoa molemmista päistä. Hyvin samanoloinen kuin mun snare. Nostajan kahva eri muotoinen. Tietäjät voisivat valottaa minua ja muita Acen ja Metal kakstonnisen eroista. Edit: Kuvan perusteella todella hyväkuntoinen yksilö. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Laakstr 09.03.2012 19:57:22 | |
---|
Vallu-Veke: Mites tämmöttinen: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=615144 saattaa olla aika hyvä peli. Tosin 5,5" Muutama pikku meno tuli tässä, niin jätän itse väliin. Kiinnostais aikalailla. Just tuo 5,5" on se miks ei, ku on 5" messinkinen jo. BB:stä jäi vain niin paha kuume juurikin 6,5 tuumaiseen kun laitoin sen eteenpäin... Onneksi tulee StDrums:lta ens vkolla "projektiaihio" ni loppuu (toivottavasti) vähäks aikaa nää muut "haihattelut" ;) |
Nthrax 10.03.2012 09:08:52 | |
---|
Kevyttäkin kevyempi Impression 19" traditional crash. On muuten karkkia korville! "The trick is to hide the trick."
-Gavin Harrison |
limsi 10.03.2012 14:05:14 (muokattu 10.03.2012 14:36:23) | |
---|
Tuli tuossa hankittua Armand crash 16" ja Ludwig Acro vm. -76. Täydellisen purkamisen ja puhistuksen, liikkuvien ja hankaavien öljynnän, kalvojen vaihdon ja virityksen jälkeen täytyy kyllä sanoa, että ei tuota virveliä kyllä turhaan nettipalstoilla ja rumpufoorumeilla ylistetä. Makkeen kuulonen peli. Armand on kanssa oikein hyvän kuuloinen, jotain vintage henkeä siinä on. Ehkä itselle sopisi kuitenkin 18" paremmin. Olisi volyymia, kun tuntuu että jää jonkin verran tuon 19" a.med-thinin peittoon. Loistava crash kuitenkin, ei harmita, vaikka vaihtoon varmaan meneekin kunhan on välirahat kasassa. Antaa nyt vaan jonkin aikaa sopeutua setissä, ehkä kyse on enemmän tottumisesta.
|
tomboarmageddon 10.03.2012 15:00:16 (muokattu 10.03.2012 15:20:47) | |
---|
Laakstr: Pärkkele...tommosta oon ettiny kun ei budjetti anna BB:n periks. Nopeat näköjään syö hitaat ! Olikos Jackshopillakin bb kopio valikoimissaan, Muistaisin nähneeni mutta en nyt löydä 200-300e? Edit. Ehkäpäs löysinkin,mutta ei kuvaa.. http://www.jackshop.fi/jackshop/product_details.php?p=577 Niin joo itellekkin tuli hankittua 78v acrolite. Tosi hyvässä kunnossa, ei naarmun naarmua ja kromit kiiltävänä ja tehdaskalvot ja matto oli kiinni. |