Aihe: Tanssimusiikin ylijohtaja on puhunut
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Mikko T.
07.07.2011 12:19:01

KoskPaavo: Jess, koskahan nää keskustelupalstat muuttuvat nimbal verbaalikkojen suoritusfoorumeiksi että tämmönen tavallinen pirttiverbaalikko ei uskallakaan kirjoittaa?

Ei ikinä. Ainakaan tämä palsta.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
07.07.2011 12:23:29 (muokattu 07.07.2011 12:39:23)

Epämuusikko: Saisiko noista manifesteista skanneja? Olisi juhlavaa.

Arvon herrat (ja naiset)!!!!!!!!!!

HUOMIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skannasin äsken tämän threadin aloittamisen aiheuttaman paperin ja minulla on myös edelleen tallessa alkuperäinen, tämän threadin aloittamispäivänä ottamani valokuva. Laittakaa mulle sähköpostia --> mikko@viihdepianisti.com, niin laitan teille kuvan ja skannaukset paperin molemmista puolista (saamani "kirje" oli 2-puolinen A4).

Parhain terveisin Naantalista,

Mikko T.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
rintapek
07.07.2011 13:18:32

Tän ketjun innoittamana mä löysin ittelleni uuden elämäntehtävän. Mä ryhdyn omatoimiseksi taidekriitikoksi. Kun loma täst loppuu, ni menen käymään Ateneumissa. Sit mä kirjoitan kritiikkini, jossa totean, et jokainen taulu on väärin maalattu, ripustettu väärälle korkeudelle ja kaiken huipuksi ihan väärät taulut on pantu vierekkäin. Voiko olla parempaa syytä käydä taidenäyttelyssä?

Oikeestihan toi on hirveen surullista, et henkilö joka harrastaa tanssia ei pysty nauttimaan musiikista, eikä tanssimisesta, kun kaikki on koko ajan päin persettä.
One kind of music only - the good kind
manjaana
07.07.2011 21:31:01
walttoni: Kuule Manjis. On sitä, jopa siinä määrin, että eräskin ravintoloitsija ärsyyntyi hiiteen niiden kanssa ja pisti toppia.

No joo, unohin sen yhen mestan..., mokoman :)
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
manjaana
07.07.2011 21:32:32
rintapek:

Oikeestihan toi on hirveen surullista, et henkilö joka harrastaa tanssia ei pysty nauttimaan musiikista, eikä tanssimisesta, kun kaikki on koko ajan päin persettä.

Onneksi oon säästynyt tuolta..
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
KoskPaavo
07.07.2011 22:30:28
manjaana: Onneksi oon säästynyt tuolta..

Sä oletkin eri planeetalta, hieno inehmo.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
isojussi
07.07.2011 22:34:33
KoskPaavo: Sä oletkin eri planeetalta, hieno inehmo.

Yhdyn tähän kehuun. Olikos se viime vaiko toissa kesänä, kun mä soitin ne yhden tanssiharrastajahäät jossa oli (Manjis mukaanlukien) iso tanssilavallinen tanssinharrastajia. Etukäteen vähän jännitti, mutta hyvät oli menot ja meiningit. Koko ajan lattia täyteen kivoja ihmisiä. Mutta ainaha noihin julkisiin jortsuihin joku puusilmä eksyy ja pilaa sitten koko porukan maineen.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Deccho
08.07.2011 09:18:59 (muokattu 09.07.2011 07:47:18)
Sain tuon MikkoT:n paperin ja kuvan. Viimeks rumpali äkäili monitoroinnistaan keikalla eli äksyili ja tempot jonkin verran heitteli.

Annanpa tuon pokkana siististi kirjoitettuna otsikolla: 'Ohjeet, joita noudatamme tästä lähtien orkesterissa'.
Jonte
08.03.2012 20:14:29
Tuo alkuperäisen kirjoituksen lähettänyt jannu on kieltämättä joissakin kohdin ihan oikeassa, mutta valtaosa kirjoituksesta on täyttä p***aa. Kännissä vedettyä, luulen ma. Ei tästä paljoakaan löydä sellaista, mistä voisi ottaa opikseen.

-jonte
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
jape2
08.03.2012 21:26:33
Kuinka sattuikaan. Viime viikolla saimme juuri tältä herralta upouuden nootin.
Tunnen johtajan ulkonäöltä ja kommenteistaan jo pitkältä ajalta, joten ei niin suuri ihme ollut tää.

Pitkä sepustus tanssimusiikin säänöistä jne.
Mutta mieleenjäävimpänä toteamus että kaikki rumpalit ( paitsi hessu sihvonen )
pitäisi nussia uudestaan.
Soettakkee humppoooooooo!
KoskPaavo
08.03.2012 21:29:18
jape2: Kuinka sattuikaan. Viime viikolla saimme juuri tältä herralta upouuden nootin.
Tunnen johtajan ulkonäöltä ja kommenteistaan jo pitkältä ajalta, joten ei niin suuri ihme ollut tää.

Hahhaa, plussaa! Hyvä Heikki S!
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Mesa/Boogie
08.03.2012 23:18:38
jape2: Kuinka sattuikaan. Viime viikolla saimme juuri tältä herralta upouuden nootin.

Siis jo kolmas versio aiheesta? Vai se sama, joka mulla on julkaistuna Facebookissa?
Tankero
08.03.2012 23:25:34 (muokattu 08.03.2012 23:25:46)

Hessu Sihvonen?
Humppajyrä
jape2
08.03.2012 23:45:43
Mesa/Boogie: Siis jo kolmas versio aiheesta? Vai se sama, joka mulla on julkaistuna Facebookissa?

Ilmeisesti uusi. Tähän on vedetty Edith Piafit ja Dimitry Hvorostowskyt mukaan kehiin. Myös Bach ja Händel ja jo mainittu Sihvosen Heikki.
Pari otetta:
Ihmisen resonanssi , painon suhde taajuuteen ei ole muuttunut viimeisen sadan vuoden aikana mihinkään ja tanssitempot ovat tuona aikana olleet samat...jne..

Hirveä möly tarkoittaa että pallit on soittajilla täydet ja itsetunto sekä rytmi hukassa,
ja tuo vielä tuodaan julkisesti esille..jne
Tankero
09.03.2012 00:17:46
jape2: Ilmeisesti uusi. Tähän on vedetty Edith Piafit ja Dimitry Hvorostowskyt mukaan kehiin. Myös Bach ja Händel ja jo mainittu Sihvosen Heikki.
Pari otetta:
Ihmisen resonanssi , painon suhde taajuuteen ei ole muuttunut viimeisen sadan vuoden aikana mihinkään ja tanssitempot ovat tuona aikana olleet samat...jne..

Hirveä möly tarkoittaa että pallit on soittajilla täydet ja itsetunto sekä rytmi hukassa,

Oho. Ota lissää.
Humppajyrä
Mesa/Boogie
09.03.2012 00:28:51
jape2: Ilmeisesti uusi. Tähän on vedetty Edith Piafit ja Dimitry Hvorostowskyt mukaan kehiin. Myös Bach ja Händel ja jo mainittu Sihvosen Heikki.
Pari otetta:

Voisko tätä saada digitaaliseen muotoon? Sais jatkettua julkaisusarjaa...
jape2
09.03.2012 00:29:50
Tankero: Oho. Ota lissää.

En tämän takia. Kornia on se että tälläinen paperi ojennettiin bändin nuorelle, kauniille ja taitavalle naisjäsenelle.

Lähentelee poliisiasiaa, mutta niillä on just varmaan muutakin hommaa.
Mesa/Boogie
09.03.2012 00:29:57
Mesa/Boogie: Voisko tätä saada digitaaliseen muotoon? Sais jatkettua julkaisusarjaa...

Meillä olis lauantaina Kuopion pisto. Voisin ohjeistaa poikia bussimatkalla...
Mesa/Boogie
09.03.2012 00:36:53
jape2: Toki tämän saa. Onhan tää suomalaista nykykulttuuria karseimmillaan! Osoite?

henri.leppa(at)pp1.inet.fi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)