Vainaja 05.03.2012 13:07:13 | |
---|
Ai piru vie kun nostaa kuumetta. Pittää varmaan lahjoo itteesä kuvalla kun on noi synttäritki tulossa. Onko kellään kokemusta Mikkelin His Master'sin artisteista? Gallerioitten perusteella ihan hyvän näköstä jälkee, mut ois ihan suoria kokemuksia kiva kuulla. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Entropia666 05.03.2012 13:42:00 | |
---|
Tänään viimeinen päivä uusimman rasvailua, rintakuvalle varattu aika 7.5. |
novo 06.03.2012 02:55:12 | |
---|
Entropia666: Tänään viimeinen päivä uusimman rasvailua, rintakuvalle varattu aika 7.5. Hyissss, rinta sattu niin saatanasti. Olikohan itellä 29.3. varattua aikaa Nelineloseen. Tulee yläselkään ja olkavarteen kuvatustam Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Entropia666 06.03.2012 09:19:24 | |
---|
novo: Hyissss, rinta sattu niin saatanasti. Olikohan itellä 29.3. varattua aikaa Nelineloseen. Tulee yläselkään ja olkavarteen kuvatustam Ei oo tähän mennessä vielä koskenu ykskään noista tatuoinneista. Onhan sitä jengi pelotellu ranteella, kyynärvarren sisäsyrjällä, kyynärpäällä, ojentajalla ja solisluulla. So far, so good....Katellaa millane homma tuo rinta on, mutta ainakaan näillä pohjlla en stressaa. :D |
Vainaja 06.03.2012 10:11:50 | |
---|
No ei mulla sattunu toi rintakuva. Mut se nyt toisaalta oliki aika pieni et voi johtua siitä.. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Påskägg 06.03.2012 23:05:02 | |
---|
Vainaja: Ai piru vie kun nostaa kuumetta. Pittää varmaan lahjoo itteesä kuvalla kun on noi synttäritki tulossa. Onko kellään kokemusta Mikkelin His Master'sin artisteista? Gallerioitten perusteella ihan hyvän näköstä jälkee, mut ois ihan suoria kokemuksia kiva kuulla. Hyvää jälkeä kuulemma tekevät, mutta siinä toisessa tän kylän liikkeessä on kuulemma myös tasokkaita artisteja, ja tekevät halvemmalla. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Vainaja 07.03.2012 12:01:54 (muokattu 07.03.2012 12:10:39) | |
---|
Ai? Meinaatko New Era tattoota? Google paljasti, en ees tienny et täällä on tämmönenki. Oikein kyllä näyttää hyvältä jälki. Kiitosta vaan vinkistä paljon! ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
TMik 07.03.2012 22:22:41 (muokattu 07.03.2012 22:23:40) | |
---|
Lauantaina aloitettiin uusi kuva :) 1/3 saatiin tehtyä, 4h siinä menikin Käteen (siis kyynärpäästä olkapäähän) tulee Vic Rattlehead Rust in peacen kannesta joka sitten kiskoo sillä pystyssä olevalla kädellään Feenix -lintua pyrstösulista, joka sijoittuu sitten tuosta olkapäästä melkeen kaulaan asti siipien ollessa hieman rinnan päällä ja selänpuolella. Siis tuommoinen Jing/Jang tavallaan, ei niin hirveästi tekemistä Megadethin kanssa vaikka faniksi tunnustaudunkin. Ennestään oli vasemmassa tississä koirasta pääpotretti niin isona kuin mahtuu. |
Påskägg 08.03.2012 02:36:54 | |
---|
Vainaja: Ai? Meinaatko New Era tattoota? Google paljasti, en ees tienny et täällä on tämmönenki. Oikein kyllä näyttää hyvältä jälki. Kiitosta vaan vinkistä paljon! Sitäpä juuri. Hyvä, jos hyödytti. INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
... |
Nirhis 08.03.2012 23:51:18 | |
---|
Sen se sattuu minkä sattuu, väliäkös sillä. Solisluusta sormiin asti täynnä väriä eikä ollu missään kohtaan turmiollisen pahantuntuista. Cosmic |
BoNey 11.03.2012 11:03:54 | |
---|
Kolmisen viikkoo ois vielä uuteen kuvaan. Ei malttais oottaa! |
novo 12.03.2012 11:45:54 | |
---|
Entropia666: Ei oo tähän mennessä vielä koskenu ykskään noista tatuoinneista. Onhan sitä jengi pelotellu ranteella, kyynärvarren sisäsyrjällä, kyynärpäällä, ojentajalla ja solisluulla. So far, so good....Katellaa millane homma tuo rinta on, mutta ainakaan näillä pohjlla en stressaa. :D Mulla kyllä tuntuu ihan reilusti oikeastaan kohta kuin kohta. Mullahan tulee myös kudosnestettä älyttömiä määriä oikeastaan het alusta lähtien. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
Entropia666 13.03.2012 09:06:43 | |
---|
novo: Mulla kyllä tuntuu ihan reilusti oikeastaan kohta kuin kohta. Mullahan tulee myös kudosnestettä älyttömiä määriä oikeastaan het alusta lähtien. Katotaan mitä tuleman pitää. |
dinghie 13.03.2012 23:10:16 | |
---|
Entropia666: Katotaan mitä tuleman pitää. Mullakaan ei kyynärvarren sisäpintakaan tuntunut missään, mutta kun mentiin tohon kyynärpäähän, missä on vaan puoli senttiä ihoa luun päällä, niin siinä juilas aika hyvin. |
Entropia666 14.03.2012 09:23:01 | |
---|
dinghie: Mullakaan ei kyynärvarren sisäpintakaan tuntunut missään, mutta kun mentiin tohon kyynärpäähän, missä on vaan puoli senttiä ihoa luun päällä, niin siinä juilas aika hyvin. Ei tuntunu pahalta omassa sleevessä laisinkaan. |
RainingRedPaint 15.03.2012 19:17:22 | |
---|
Onko Vantaan tatuointipuljuista kokemuksia? Onko tuo Hellhound tattoo hyvä (kuvien perusteella ainakin näyttää hyvältä)? Tekisi mieli ottaa ensimmäinen kuva. |
TMik 16.03.2012 10:15:39 (muokattu 16.03.2012 10:20:14) | |
---|
Vantaasta en tiedä mutta ainakin Kalliossa on One eye tattoo studio jota omalta kohdaltani voin ainakin kehua. Nettisivujen portfoliot on käsittääkseni melko vanhat, ko. puljun Facebook yhteisöstä löytynee tuoreempia kuvia. Edit. mutta siis kehotan tutustumaan useamman paikan portfolioihin, riippunee paljon mikä ja minkätyylinen kuva on hakusessa että kenen tekemät tatuoinnit sinua eniten viehättää. |
Juntunen 16.03.2012 10:30:57 | |
---|
|
Estranged 16.03.2012 14:59:14 | |
---|
Juntunen: Jessus miten siisti tyyli. Kuvista en ehkä henkkoht niin saa kiksejä, mutta jälki on todella hienoa. Kuvathan on jenkkitaiteilija Derek Hessin tekosia. Kaikki krediitit Mustosen Juhalle Lahden Custom X:stä. Äärimmäisen taitava tekijä ja helvetin mukava mies. Vielä jossain vaiheessa kättä jatketaan ainakin yhdellä Hessin työllä ja kevyellä varjostuksella taustaan, sit alkaa puolikas hiha olemaan valmis. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?" |