Ben_D 15.04.2004 09:56:43 | |
---|
Tiedän, että tää ei ole mikään tori, mutta pistänpä nyt kuitenkin. Eli: Nyt pitäis pikaisesti saada Peavey 5150 ykkössarjan nuppi tai JCM-800 50w 2204 tai 100w 2203. Tarjotkaa jos nurkissa lojuu käyttämättömänä ja hyvässä kunnossa sekä ulkoisesti että sisäisesti. Nimimerkki Punkki myy 5150 nuppiaan, mutta eipä ole vastannut lauantain jälkeen, vaikka olen lähettänyt 3 pikaviestiä ja 3 tekstiviestiä. Outoa. |
torilla on myynnissä modattu 2203 jcm800 myynnissä. sitä on kai modailtu jotenkin, ja oon kuullut livenä tuota kyseistä nuppia ja hyvältä se soundaa, siis godsplaguen ja driven kitaristin nuppi on tuo torilla oleva.800 euroa hintaa. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Ben_D 15.04.2004 10:52:58 | |
---|
torilla on myynnissä modattu 2203 jcm800 myynnissä. sitä on kai modailtu jotenkin, ja oon kuullut livenä tuota kyseistä nuppia ja hyvältä se soundaa, siis godsplaguen ja driven kitaristin nuppi on tuo torilla oleva.800 euroa hintaa. Joo mä huomasin, mutta vähän noi modaukset epäilyttää. Mieluummin ottaisin ihan modaamattoman JCM-800:n. No, odotetaas josko toi Punkki vihdoinkin vastais... Sillähän olis 5150 nuppi myynnissä. |
skebajaba 15.04.2004 10:54:38 (muokattu 15.04.2004 10:55:14) | |
---|
Joo mä huomasin, mutta vähän noi modaukset epäilyttää. Mieluummin ottaisin ihan modaamattoman JCM-800:n. No, odotetaas josko toi Punkki vihdoinkin vastais... Sillähän olis 5150 nuppi myynnissä. joo, ite kans kattelin et svidu ku ois rahaa niin vois poistaa ton 5150 pois... toisaalta jos ois rahaa niin kävisin varmaan kokeilemassa tuon eugen jcm vahvarinkin, kun helsingissä asun... DIT: saitko myytyä ton 5150 combon? -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Ben_D 15.04.2004 11:07:17 | |
---|
joo, ite kans kattelin et svidu ku ois rahaa niin vois poistaa ton 5150 pois... toisaalta jos ois rahaa niin kävisin varmaan kokeilemassa tuon eugen jcm vahvarinkin, kun helsingissä asun... DIT: saitko myytyä ton 5150 combon? Jep. Kombo meni, mutta en voi luopua siitä ennenkun saisin siltä Punkki nimimerkiltä varmistuksen, että onko se vielä myymässä sitä 5150 nuppia. Viime lauantaina se vastas pikaviestiin melkein samantien, mutta sen jälkeen on ollut hiljaista kun se kuuluisa pieru Saharassa. Joten odotellaan nyt... JCM-800 on kyllä toinen vaihtoehto. Bossin EQ ja SD-1 perseeseen niin alkaa rokittaan. |
skebajaba 15.04.2004 11:09:36 | |
---|
et oo englejä harkinnut? -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Ben_D 15.04.2004 11:51:32 | |
---|
et oo englejä harkinnut? Olenhan mä harkinnut, mutta taidan pysyä Peaveyssa tai Marshallissa. |
Vemmy 15.04.2004 12:42:41 | |
---|
Nimimerkki Punkki myy 5150 nuppiaan, mutta eipä ole vastannut lauantain jälkeen, vaikka olen lähettänyt 3 pikaviestiä ja 3 tekstiviestiä. Outoa. Ei mitään uutta tämän miehen vahvistinmyynnissä, samaa on tapahtunut ennenkin. Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja. |
Velli 15.04.2004 13:12:39 | |
---|
Ei mitään uutta tämän miehen vahvistinmyynnissä, samaa on tapahtunut ennenkin. Joo, yks kaveri oli kanssa ostamassa Turusta käytettyä 5150-nuppia (ilmeisesti samalta kaverilta) ja kaupankäynti tyssäsi siihen kun myyjää ei kiinnostanut vastata yhteydenottoihin. Kaveri tilasi sitten Thomannilta kyseisen pelin ja tyytyväinen oli. Hintaansa nähden aika kallis, mutta laatuunsa nähden ihan hyvä... |
kalkkuna 15.04.2004 13:41:58 | |
---|
Joo, yks kaveri oli kanssa ostamassa Turusta käytettyä 5150-nuppia (ilmeisesti samalta kaverilta) ja kaupankäynti tyssäsi siihen kun myyjää ei kiinnostanut vastata yhteydenottoihin. Kaveri tilasi sitten Thomannilta kyseisen pelin ja tyytyväinen oli. Aika mulkku jätkä jos tuollain tekee. Mielestäni jos on myymässä niin pitää se kama perkele myydä. Kannattaa ajatella muitakin kuin itseään. |
Ben_D 15.04.2004 13:47:31 | |
---|
Aika mulkku jätkä jos tuollain tekee. Mielestäni jos on myymässä niin pitää se kama perkele myydä. Kannattaa ajatella muitakin kuin itseään. Joo ja kun tässä on se tilanne, että mulla on kombolle jo ostaja, mutta enhän mä siitä voi luopua ennenkun saan varmistuksen, että uusi vahvari tulee tilalle. Todella vittumainen juttu. Alkaa pikkuhiljaa käämit palaa. Lauantaina sain kysymyksiini vastaukset pikaviestinä heti, mutta nyt ei kuulu mitään; ei puhelimitse eikä pikaviesteillä. |
Niskamies 15.04.2004 13:50:22 | |
---|
Joo ja kun tässä on se tilanne, että mulla on kombolle jo ostaja, mutta enhän mä siitä voi luopua ennenkun saan varmistuksen, että uusi vahvari tulee tilalle. Todella vittumainen juttu. Alkaa pikkuhiljaa käämit palaa. Lauantaina sain kysymyksiini vastaukset pikaviestinä heti, mutta nyt ei kuulu mitään; ei puhelimitse eikä pikaviesteillä. Kokeile soittaa, se toimii hyvin. 4 strings is all you will ever need! |
JuSu 15.04.2004 13:55:25 | |
---|
Todella vittumainen juttu. Alkaa pikkuhiljaa käämit palaa. Sympatiani toki ovat puolellasi, vaan nyt kyllä lyöt itseäsi puukolla reiteen tämän homman suhteen. Eipä taida täällä palstalla ruikuttaminen ja myyjän mustamaalaaminen ainakaan edistää asiaa, vai mitä luulet? Voihan tietty olla, että myyjä tästä hätkähtää ja ryhtyy toimiin. Toivottavasti jatko on sinulle suosiollinen ja saat vahvistimen, koska näyttäisi tuolle vehkeelle ostajia olevan ihan jonoksi asti. Vähän ikävä juttu molemmin puolin. JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
"You eat pieces of shit for breakfast??"
-Happy Gilmore |
Horror of Night 15.04.2004 13:56:47 | |
---|
Joo ja kun tässä on se tilanne, että mulla on kombolle jo ostaja, mutta enhän mä siitä voi luopua ennenkun saan varmistuksen, että uusi vahvari tulee tilalle. Todella vittumainen juttu. Alkaa pikkuhiljaa käämit palaa. Lauantaina sain kysymyksiini vastaukset pikaviestinä heti, mutta nyt ei kuulu mitään; ei puhelimitse eikä pikaviesteillä. Ei hauskaa. |
Ben_D 15.04.2004 13:59:21 | |
---|
Sympatiani toki ovat puolellasi, vaan nyt kyllä lyöt itseäsi puukolla reiteen tämän homman suhteen. Eipä taida täällä palstalla ruikuttaminen ja myyjän mustamaalaaminen ainakaan edistää asiaa, vai mitä luulet? Voihan tietty olla, että myyjä tästä hätkähtää ja ryhtyy toimiin. Toivottavasti jatko on sinulle suosiollinen ja saat vahvistimen, koska näyttäisi tuolle vehkeelle ostajia olevan ihan jonoksi asti. Vähän ikävä juttu molemmin puolin. JuSu Mä en todellakaan ruikuta ja mustamaalaa ketään. Ihmettelen vaan. Mulle on ihan yks ja sama ellei mitään ala tän päivän kuluessa kuuluun; jos ei kaupanteko kelpaa niin sitten ostetaan muualta. Ei myyjä mua ole mitenkään kusettanutkaan niin ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata. En epäile yhtään etteikö olis rehti kauppa kunhan sais kaveriin vaan jollain yhteyden. Ja palatakseni alkuperäiseen aiheeseen ajattelin tehostaa tuota tori-ilmoitustani täällä, koska mun pitäis aikas nopeesti saada uusi vahvari. |
Ben_D 15.04.2004 20:37:52 (muokattu 15.04.2004 21:49:30) | |
---|
Jos nimimerkki Punkki näkee tämän niin ottanee meikäläiseen yhteyttä pikaisesti. Yhteystiedot lähetetty pikaviestinä. |
Ben_D 15.04.2004 21:49:43 | |
---|
Eipä ottanut vaikka oli kirjautuneena ja sinä aikana lähetin ties kuinka monennen pikaviestin. Eipä se vastannut puhelimeensakaan kun yritin soittaa. Alko oikein vituttaan tollanen touhu. No te muut jotka mahdollisesti haluatte luopua 5150:sta tai JCM-800:sta ottakaa yhteyttä ja tehdään kaupat. Helsinki vaikenee. |
kalkkuna 15.04.2004 22:44:05 (muokattu 15.04.2004 22:45:21) | |
---|
Tuonne torille ilmeni yksi JCM 800, en tiedä että onko 2210 vaiko 2203. Kannattaa kysyä kun toi on vielä tuolla torilla. On muuten tuon "punkin" touhu aika mulkkumaista, myyn, en myy, myyn, en myy.. Voi v*ttu, mitä se oikein luulee. EDIT: tuolle jätkälle kannattaisi äkkiä soittaa ettei mene nenän edestä. Siis tuosta JCM:stä. |
Ben_D 15.04.2004 22:54:00 | |
---|
Tuonne torille ilmeni yksi JCM 800, en tiedä että onko 2210 vaiko 2203. Kannattaa kysyä kun toi on vielä tuolla torilla. On muuten tuon "punkin" touhu aika mulkkumaista, myyn, en myy, myyn, en myy.. Voi v*ttu, mitä se oikein luulee. EDIT: tuolle jätkälle kannattaisi äkkiä soittaa ettei mene nenän edestä. Siis tuosta JCM:stä. Pistin jo viestiä. Ja ykkösijalla mulla on Turusta nyt 5150 II-versio. Saan melkein käytetyn ykkösversion hinnalla ja kombostakin tuli ihan hyvin rahaa. Tää toinen Turun myyjä on onneksi luotettava ja vastas vielä tähänkin aikaan tekstiviesteihin ;) |
JuSu 16.04.2004 09:21:29 | |
---|
Pistin jo viestiä. Ja ykkösijalla mulla on Turusta nyt 5150 II-versio. Saan melkein käytetyn ykkösversion hinnalla ja kombostakin tuli ihan hyvin rahaa. Tää toinen Turun myyjä on onneksi luotettava ja vastas vielä tähänkin aikaan tekstiviesteihin ;) Hyvä juttu, että homma on hoidossa. Ihan pikkuisen kyllä kummastuttaa tuon myyjän kaupankäyntimetodit, mutta syyttäköön sitten itseään, jos ei kamat mene kaupaksi. JuSu "You're in big trouble, lil pal - I eat pieces of shit like you for breakfast!"
"You eat pieces of shit for breakfast??"
-Happy Gilmore |