Quu 15.04.2004 08:24:27 | |
---|
Kertokaas tietävät minulle, että missäpain Tamperetta löytyy soitinliikkeitä? Viikonloppuna olen sinne menossa, niin tieto olisi poikaa, kiitos. Ja laittakaa osoite jos viitsitte/tiedätte. Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e |
Mase 15.04.2004 08:28:45 | |
---|
Vertikaali keskustassa Aleksanterinkatu 28: Tammer-Piano Tammelan torin kupeessa: Tampereen Musiikki keskustassa Kuninkaankatu 13 Tampereen soitinkeskus keskustassaa Hallituskatu 15 Ehkä noilla jo pääsee alkuun ;) |
saturnzreturn 15.04.2004 08:41:30 | |
---|
tarvii vielä mainita ahosen musiikki, jossa myyjä on ihan v***n innokas, mutta sitten kun kävelet liikkeestä pois niin ettet osta mitään, niin tunnet nuolet niskassasi... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
superfly 15.04.2004 09:37:59 | |
---|
Tammer-Pianossa on paras ehdottomasti valikoima ja myöskin paras palvelu. Harppu on alaston piano |
Vertikaali keskustassa Aleksanterinkatu 28: Tammer-Piano Tammelan torin kupeessa: Tampereen Musiikki keskustassa Kuninkaankatu 13 Tampereen soitinkeskus keskustassaa Hallituskatu 15 Ehkä noilla jo pääsee alkuun ;) Noista Soitinkeskuksesta ja Tammerpianosta olen minä saanut kaiken. Palvelun ja tavarat. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
saturnzreturn 15.04.2004 11:47:38 | |
---|
lisätäkseni vielä oman suosikkini soitinkeskuksen... kanta-asiakasale lähtee aina, ja ukot on ollut sen verran kauan hommissa, että tietävät melkein kaiken mitä haluat kysyä.. sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
superfly 15.04.2004 11:49:09 | |
---|
lisätäkseni vielä oman suosikkini soitinkeskuksen... kanta-asiakasale lähtee aina, ja ukot on ollut sen verran kauan hommissa, että tietävät melkein kaiken mitä haluat kysyä.. Samaa mieltä tästä, mutta valikoima on todella suppea jos vertaa Tammer-Pianoon. Harppu on alaston piano |
Juutas 15.04.2004 12:29:32 | |
---|
Jos minä olisin ostoksilla Tampereella, niin kävisin ensin Soitinkeskuksessa tsekkaamassa sen hetkisen tarjonnan ja suuntaisin sitten Tammer-Pianoon Tammelan torin laidalle laajemman valikoiman pariin. Tämän jälkeen palaisin Soitinkeskukseen (mikäli jokin tietty juttu olisi ollut halvempi tms). Näillä kahdella yleensä on paras hinta/valikoima suhde ja muut puljut tulevat kuvaan vasta siinä vaiheessa kun etsii jotain tiettyä juttua mitä ei kaikissa liikkeissä myydä. IMHO Ja huom, tinkaaminen kannattaa aina!!! Jos kyseessä ei ole "tarjous", niin hinta tippuu listahinnasta taatusti. |
Trebla 15.04.2004 13:06:36 (muokattu 15.04.2004 13:08:54) | |
---|
Tammer-Pianossa on kyllä asiallisin palvelu, eikä se soitinkeskuskaan niin hirveän paha ole. T-Painosta minä sen valkoisen mehiko-stratoni vaahteraotelaudalla ostin ;) (eikun taitaa se koko kaula olla sitä samaa) Hei, täällähän on jo joku! |
-Spade- 15.04.2004 13:09:23 (muokattu 15.04.2004 13:16:33) | |
---|
Noista Soitinkeskuksesta ja Tammerpianosta olen minä saanut kaiken. Palvelun ja tavarat. Samoin. Tosin nyt uutta kitaraa katsellessani Tampereen Musiikki on yllättänyt positiivisesti palvelullaan ja hinnoillaan. Uusi, keskihintainen Ibanez lähtee huomattavasti halvemmalla kuin Soitinkeskuksesta. |
saturnzreturn 15.04.2004 13:29:05 | |
---|
Samoin. Tosin nyt uutta kitaraa katsellessani Tampereen Musiikki on yllättänyt positiivisesti palvelullaan ja hinnoillaan. Uusi, keskihintainen Ibanez lähtee huomattavasti halvemmalla kuin Soitinkeskuksesta. joo, tampereen musiikki on vaan siitä hassu paikka, että mitään ei ikinä saa hyllystä, se läskihamppunen ei vaivaudu nostamaan persettään sieltä tiskin takaa palvellakseen ihmisiä, ja heti kun on vähän kalliimpi kitara roikkumassa, ni siinä on lappua että: "rokkarit näpit irti! kokeilu vaan myyjän luvalla, ajanvarauksella ja tarkoin valvotuissa olosuhteissa" sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
-Spade- 15.04.2004 13:48:37 | |
---|
joo, tampereen musiikki on vaan siitä hassu paikka, että mitään ei ikinä saa hyllystä, se läskihamppunen ei vaivaudu nostamaan persettään sieltä tiskin takaa palvellakseen ihmisiä, ja heti kun on vähän kalliimpi kitara roikkumassa, ni siinä on lappua että: "rokkarit näpit irti! kokeilu vaan myyjän luvalla, ajanvarauksella ja tarkoin valvotuissa olosuhteissa" Palvelun taso taitaa tosiaan riippua siellä aika paljon myyjästä. Pasilta (se vaaleahiuksinen nuori kaveri) saa ainakin kitara-asioissa hyvää ja asiantuntevaa palvelua. |
Juutas 15.04.2004 13:58:27 | |
---|
joo, tampereen musiikki on vaan siitä hassu paikka, että mitään ei ikinä saa hyllystä, se läskihamppunen ei vaivaudu nostamaan persettään sieltä tiskin takaa palvellakseen ihmisiä, ja heti kun on vähän kalliimpi kitara roikkumassa, ni siinä on lappua että: "rokkarit näpit irti! kokeilu vaan myyjän luvalla, ajanvarauksella ja tarkoin valvotuissa olosuhteissa" Joo tämä Tampereen Musiikin siilipäinen "surffaaja" istuu tiskin takana ja selaa nettiä. Mutta tämä on se parempi vaihtoehto... ;-) Eli jos tyyppi erehtyy "palvelemaan" saa kuulla jotain seuraavista: 1) Mitäs sulle? Ei oo mutta tilataan! Nimi vaan paperiin, mut hintaa en osaa viel sanoo. 2) Ei sulla oo siihen varaa. (Vaikka kaverilla olisikin, sivusta seurattua). 3) Emmä osaa sulle mitään neuvoa. Kato netistä ja tuu sitten sanoo mitä haluut. 4) Tää lähtee halvalla. (Eli tuplahinnalla muihin liikkeisiin nähden.) Tökeröin esimerkki viimeisestä oli viimeisin (tai viimeinen) vierailuni liikkeessä, jolloin kysyin yhden spedun hintaa joka oli mielestäni reilusti yläkanttiin. "Joo, tän hinta on varmaan noussu, mutta kyllä mä sen tohon lapussa olevaan hintaan voin myydä." Valaisin äijää hieman, että kyseisen pedaalin valmistus on jo lopetettu (eli hinta ei voi enää nousta) ja tällä hetkellä olen kiertämässä liikkeitä katsomassa mistä sen saa kaikkein halvimmalla. (Edellisestä liikkeestä puoleen hintaan tämän äijän "tarjoukseen" verrattuna.) Kyllä äijän naama venähti... ;-) Eli varokaa Surffaajaa, sillä sen kosto ei ole hirmuinen, mutta sitäkin tylsempi!!! Ainakin aiemmin kyseisessä liikkeessä työskennellyt toinen kaveri oli sen sijaan loistotyyppi. |
weelie 15.04.2004 15:12:42 | |
---|
Neuvon minäkin suuntaamaan Tammelan torin laidalle, vaikka hallituskadullakin on kelpo liike. Näsilinnankadulle ei kannata mennä, sieltä saa muuta kuin kakkaa käteen. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
fox 15.04.2004 15:18:08 | |
---|
Mutta käykääpä toki myös Ahosella, Hämeenpuistossa. Kokemus sinänsä. Olen vuosien mittaan tehny kaikenlaista pikku "säätöö" liikkeen väelle, nykyään hyvin harvoin. Olis sieltä mulle tullu laittoon H.Benttoni, mutta kun jäi epäselväksi onko se liikkeen vaiko yksityisen, eikä mulla ollu kiinnostusta kaularemonttiin (eikä aikaakaan) niin sinne jäi. Taksatkin on olleet vähän niin-näin... ;) Enivei, vierailu Ahosella on kokemus sinänsä, ynnä legenda paikka se on. Sinne siis. |
Trebla 15.04.2004 15:31:36 | |
---|
Onkohan se käytös opetettua? Meinaten Tampereen musiikissa on ainakin 80-luvun puolestavälistä ollut samanmoinen meininki. Hyvä että soittimiin sai koskea sen jälkeen kun oli ostanut. Silloin vielä Hämeenpuiston A-kaupassa oli mukava asioida( jos ei joutunut vanhan A:n kynsiin, joka myi vain pelkkiä hanureita =) Hei, täällähän on jo joku! |
superfly 15.04.2004 16:28:59 | |
---|
Vanha herra Ahonen oli kyllä aikamoinen säätäjä. Mutta silloin kun hän oli saanut aamukossunsa nautittua niin oli välillä hyvinkin hövelillä päällä. Silloin kannatti kauppaa hieroa. Hällä ei ollut mitään hajua hinnoista, veteli joskus ihan hatusta. Ja plektraapiuhaahihnaa kaupan päälle :) Nykyään siellä ei oikein edes myydä mitään semmosta mikä mua kiinnostaisi. Nurkat täynnä jotain ihan pölyistä ihme roinaa. Jotkut sitä varmaan kutsuu vintageksi... Harppu on alaston piano |
fox 15.04.2004 17:00:48 | |
---|
Hällä ei ollut mitään hajua hinnoista, veteli joskus ihan hatusta. Ja plektraapiuhaahihnaa kaupan päälle :) Jotkut sitä varmaan kutsuu vintageksi... Eikä vanhalla sedällä ollu oikeen remontti-taksoistakaa käsitystä. Vaivalla väänsin yhden Giban sähköjä nii palkaks sain vajaan purkin kitarankiillotusainetta ja jotain hilkkeitä miljoonalaatikosta.. "Kyllä remonttimies aina tuommosia osia tarvittee, ostakko jottain, pannaan alennusta.." Ja se vintage-osastohan on kuulu ja tunnettu, kaikki ei vaan oo myynnissä... |
superfly 15.04.2004 17:39:10 | |
---|
Eikä vanhalla sedällä ollu oikeen remontti-taksoistakaa käsitystä. Vaivalla väänsin yhden Giban sähköjä nii palkaks sain vajaan purkin kitarankiillotusainetta ja jotain hilkkeitä miljoonalaatikosta.. "Kyllä remonttimies aina tuommosia osia tarvittee, ostakko jottain, pannaan alennusta.." Ja se vintage-osastohan on kuulu ja tunnettu, kaikki ei vaan oo myynnissä... No äkkiähän yhden Gibsonin juottelee... Oli kyllä semmosta vintagea osa siitä kamasta, että en kyllä ostaa uskaltaisi. Kamalan pölyn peitossa jne. Ihan mielenkiintosen näköstä kyllä. Harppu on alaston piano |
fox 15.04.2004 17:55:55 | |
---|
No äkkiähän yhden Gibsonin juottelee... Oli kyllä semmosta vintagea osa siitä kamasta, että en kyllä ostaa uskaltaisi. Kamalan pölyn peitossa jne. Ihan mielenkiintosen näköstä kyllä. Tottahan tuo.. Siellä muuten oli/on, en oo kuukausimääriin käyny, ihan komee L5-S katonrajassa killumassa, himosin sitä tyypätä, mutta "se on tuolla ylhäällä".. Kysyin hintaa niin "noi on nykyään ollu semmosta 40000 vanhaa rahaa, kyllähän sä tiedät.." Hubaa. |