Aihe: Cordial
1 2
nothingnes
07.03.2012 10:37:52
no en tiedä mitä tarkoitat vakiotuotanto malleilla itsellä oli joskus love rockki maksoi muistaakseni 600e uutena kaupassa. gibsonit nyt on ihan hiukan kalliimpia.
paitsi tietty noi junior special faded tms.
visa tapissa ja thomannin paketti tulossa.
jii.haanpaa
07.03.2012 10:44:57 (muokattu 07.03.2012 10:46:48)
nothingnes: no en tiedä mitä tarkoitat vakiotuotanto malleilla itsellä oli joskus love rockki maksoi muistaakseni 600e uutena kaupassa. gibsonit nyt on ihan hiukan kalliimpia.
paitsi tietty noi junior special faded tms.

Jos haluat Tokain, joka on vakiotuotantoa, jossa on aito leimukansi, aidosti nitrolakattu, jnejne, niin saat maksaa siitä tämän verran rahaa: http://global.rakuten.com/en/store/sakuragk/item/ls540/ Noin 5500€ kotisuomeen roudattuna.

Mnetissä "Tokai" tarkoittaneekin keskusteluista päätellen kiinalaisia, korealaisia ja halvimpia japanin malleja. Eipä sillä, että niissäkään mitään vikaa olisi.

Edit: Tosta piirun halvemmalla, noin 4k€: http://global.rakuten.com/en/store/westmusic/item/10007041/
nothingnes
07.03.2012 10:50:14
ok no onko tuo nyt sitten vakiotuotantoa?
ehkä se on ja olen idiootti.
luullakseni kuitenkin puhe oli noista joka kaupasta saatavista tokaista.

alkuperäiseen cordial keskusteluun palatakseni niin en ole kyllä itse kovin merkittävää eroa huomannut neutrikien ja reanien laadukkuudessa
visa tapissa ja thomannin paketti tulossa.
jii.haanpaa
07.03.2012 11:15:25 (muokattu 07.03.2012 11:17:37)
nothingnes: ok no onko tuo nyt sitten vakiotuotantoa?
ehkä se on ja olen idiootti.
luullakseni kuitenkin puhe oli noista joka kaupasta saatavista tokaista.

Jep, ihan vakiotuotantoa ovat. Parempaa peruskauraa, joka löytyy kataloogista heti niiden halpismallien jälkeen. Miksei niitä voisi kaupasta ostaa? Jos lyöt rahaa tiskiin, niin musamaailma hoitaa sulle tollasen aivan varmasti mielellään.

Vielä jokunen vuosi sitten Musamaailmakin kärräsi arvokkaampiakin malleja Suomeen, tai ainakin piti listoillaan, mutta jostakin syystä ei enää. Menekki tuskin on Suomen kokoisessa maassa mikään järkyttävän suuri.

Insane Kane: Ite en laittaisi neutrikin kulmaplugeja lautaan sillä ne on toudella möhköjä kooltaan.
Switchcraftin metallisia "vitnage" plugeja käyttäisin...

Vuosiin tilannut muita kuin Switchcrafteja Uraltonelta. Mulla on tosin menekki niin pientä, ettei ole ollut koskaan tarvetta miettiä tilankäyttöä.
Vainottu
08.03.2012 09:03:15
Insane Kane: Ite en laittaisi neutrikin kulmaplugeja lautaan sillä ne on toudella möhköjä kooltaan.
Switchcraftin metallisia "vitnage" plugeja käyttäisin...

Totta kyllä. Itsellä nuo neutrikit tuli lautaan käyttöön kun ne on hyväksi todettu ja niitä oli hyllyssä. :) Nyt samat piuhat siirtyneet sujuvasti räkin syövereihin. Kitarapiuhoissa toimivat kyllä kaikin puolin hyvin.
Kitara on soitin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)