Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Naiset nuo..
1
KanttoriPiiparinen
07.03.2012 08:30:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esiintyvä muusikko on toimensa puolesta myöskin vastakkaisen sukupuolen mielenkiinon kohteena. Omalta kohdaltani olenkin jo kertonut niistä Donnista, jotka yön pimeimpinä tunteina tulevat kyselemään yksityisopetusta baaripianistilta.
 
Tämän säikeen tarkoitus onkin udella hienovaraisesti: Minkälaisten isku-yritysten kohteeksi itse kukin on joutunut työnsä ohessa ja mikä on ollut mahdollinen onnistumisprosentti? Entä miten romanssi jatkui? Potkaise kiikkutuolisi hiljaiseen keinuntaan, anna käkikellon kukkua ja muistele nuoruuttasi.
 
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
baron
07.03.2012 08:44:13
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen:Tämän säikeen tarkoitus onkin udella hienovaraisesti: Minkälaisten isku-yritysten kohteeksi itse kukin on joutunut työnsä ohessa ja mikä on ollut mahdollinen onnistumisprosentti? Entä miten romanssi jatkui? Potkaise kiikkutuolisi hiljaiseen keinuntaan, anna käkikellon kukkua ja muistele nuoruuttasi.
 
Näillä kulmilla on reippaita tyttöjä! Yksittäinen tyttö on usein kutsunut koko bändin luokseen jatkoille. Harvemmin kuitenkaan menty.
 
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
hvinnamo
07.03.2012 09:28:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

baron: Näillä kulmilla on reippaita tyttöjä! Yksittäinen tyttö on usein kutsunut koko bändin luokseen jatkoille. Harvemmin kuitenkaan menty.
 
Seinäjoen Cumuluksessa rivoin yritys koko bändiä kohtaan oli leopardihousuinen kapakkaruusu, joka notkui lavan edessä ja ehdotteli säädyttömiä orkalle. Hetken kuluttua neitokainen oli lavan edessä selällään käsi housuissaan. Tanssijat tanssivat siinä ja nainen tyydyttää itseään niiden jaloissa. Kukaan ei puuttunut asiaan mitenkään, normaali käytäntökö? Soittamisessa oli aika pahojakin pokanpitoongelmia! Valomerkin jälkeen ko. ilmestys makasi jonkun pöydän alla ja portsarit kävivät herättelemässä. Ei onnistunut munansaanti sillä kertaa, en tiedä oliko joku muu bändi sitten aiemmin lähtenyt soidinkutsuun mukaan ja tyttö oli tykännyt? Vaikea sanoa..
 
Kyllikki
07.03.2012 09:44:34 (muokattu 07.03.2012 09:45:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Reilut 9 kuukautta eräiden häiden jälkeen tuli kvartetin jäsenistä 3:lle kutsu isyystestiin. Basisti oli näreissään muille bändin jäsenille, koska hänelle ei kutsua tullut.
 
Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä...
Mesa/Boogie
07.03.2012 11:47:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää ei oo varsinainen iskuyritys, mutta mieleenpainuva lausunto kuitenkin (kuultu nuoren naisihmisen suusta Joensuun Kareliassa): "Kyllä teillä on pojat helppoa. Saatte pillua keltä vaan, kun soitatte ********* bändissä". Valitettavasti neiti ei kuitenkaan ollut täysin oikeassa sanoessaan noin.
 
Nykyäänhän noi jutut kanavoituu helposti Facebookiin. Kerran konsertissa artisti spiikkas mut nimeltä kitarasoolon kunniaksi. Sen seurauksena sain naamakirjaan ihailijapostia heti konsertin jälkeen.
 
Jäärä
07.03.2012 13:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräässä eteläsuomessa sijaitsevassa juottolassa sellainen bubiruusu horjahteli heti ensimmäisen biisin jälkeen ensimmäistä keikkaansa meidän bändin riveissä vetävän laulajan eteen ja karjaisi vienosti seksikkäällä äänellään: "Nushi mua!". Näin laulajan muikeasta ilmeestä, että hän tajusi tulleensa oikeaan bändiin tai sitten vain pidätteli oksennusta.
 
Eräällä hääkeikalla tanssilattialla meno yltyi huimiin sfääreihin. Jollan naisella alkoi varmaan tulla kuuma ja hän nosti hameensa ja esitteli hyvinmuodostunutta persettään bändin edessä. Jossain vaiheessa joku mies raahasi naisen poie, eikä häntä näkynyt enää sinä iltana. Toivottavasti neito säästyi väkivallalta tms. Oli vähän sen oloinen heppu tämä raahaaja. Mutta mielikuva ehkä hienoimmasta takalistosta ikinä (HTI) elää kirkkaana muistoissani. Yritettiin rumpalille viittoa katselemaan tätä ihanaista ilmestystä ja maailman kahdeksatta ihmettä mutta rumpali oli vissiin jossain bile-taivaassa omassa rinnakkaistodellisuudessaan ja missasi koko perseshown.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Epämuusikko
07.03.2012 14:08:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hvinnamo: Seinäjoen Cumuluksessa rivoin yritys koko bändiä kohtaan oli leopardihousuinen kakkahousu
 
Näin luin :D
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Ukko
07.03.2012 17:34:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on luvattu ihan selvästi oraalista seksiä kun nainen on sanonut "haista vittu" : )
 
COVS jäsen nro 6
Nissja
07.03.2012 17:48:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turun Galaxissa parivuotta sitten ihan mukiinmenevän näköinen thai-tyttö toi mulle taitellun paperinpalasen. Sen sisällä oli 35€ rahaa ja puhelinnumero.
Käänteismaailma? En koskaan soittanut, olin parisuhteessa. Rahat kyllä join.
 
markus16
07.03.2012 18:02:17 (muokattu 08.03.2012 11:12:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nissja: Turun Galaxissa parivuotta sitten ihan mukiinmenevän näköinen thai-tyttö toi mulle taitellun paperinpalasen. Sen sisällä oli 35€ rahaa ja puhelinnumero.
Käänteismaailma? En koskaan soittanut, olin parisuhteessa. Rahat kyllä join.

 
Se oli ansa!
Vaan on muillekin sattunu http://youtu.be/hEFyQt-9ZFk
 
Joskus semmonen.. mites sen nyt muotoilis.. vähän rehevämmän puoleinen leidi, jonka mahdollinen kauneus oli ainoastaan sisäistä sorttia, tuli lääppimään kesken soiton. Otin pari askelta taappäin ja katseella ohjeistin ympärillään pyöriviä ohjaamaan ämmä muualle.
Viimeisen biisin jälkeen tuli huojumaan eteen kun olin lähdössä lavalta ja sai kakistettua "onkh sul jo phändärii?" ennenkuin päätyi keräilemään itseään lattialta. Kaatoi matkalla lähes täyden tuopin kaljaa kitaristin efektilaudalle.
 
Harmi kun mulla jo oli. Bändäri.
 
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school.
strophe
08.03.2012 02:03:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkein päivälleen vuosi sitten soitimme erään koulutuskonferenssin cocktail-tilaisuudessa Helsingissä. Mä käytän joskus melko korneja asusteita ja tuolla keikalla sattui kaulassa roikkumaan violetti paljettihelvetti, sellainen timanttipölyssä imuroitu seksiskraga. Oikeasti melko törkeä. Noh, keikan jälkeen about äitini ikäinen rouva tulee ilmoittamaan, että mä sopisin kravattini kanssa hänen sisustukseensa, koska sängyn lakanat ovat myös violetit. Kun ilmaisin, etten voi lähteä, sillä naiseni tappaisi mut (joskaan se ei ollut ainut syy), tämä ilmoitti:"Ei hätää, mä asun Lahdessa. Kukaan ei saa tietää." Ympärillä oli noin 20 ihmistä.
 
Viime pikkujoulusyövereissä firman johtoportaan sälli vetäisi itsensä alasti lavan edessä ja alkoi tanssia yksin heilutellen nahkakärsäänsä. Kun loin oudoksuvia katseita, mulle tultiin sanomaan:"Älä välitä, xxxx tekee tota joka bileissä." Jahas.
 
Kun aikanaan aloitin soittamisen, luvattiin seksiä, huumeita ja rokkenrollia. Rokkenrolli paljastuikin humpaksi, huumeet väljähtäneeksi kaljaksi ja seksi... noh, jos nuo olivat seksiä, niin pärjään ehkä ilmankin.
 
I am the black wizards.
Jäärä
08.03.2012 09:20:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

strophe:
Kun aikanaan aloitin soittamisen, luvattiin seksiä, huumeita ja rokkenrollia. Rokkenrolli paljastuikin humpaksi, huumeet väljähtäneeksi kaljaksi ja seksi... noh, jos nuo olivat seksiä, niin pärjään ehkä ilmankin.

 
Hehe!
 
Veljet! Meidät on petetty!
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «