Aihe: Omasta mielestänne parhaimmat elokuvat?
1 2 3 4 5
rokiroki
02.03.2012 13:42:54
top 3:

3)Maa on syntinen laulu: kuvaa aidosti lapsuuteni olosuhteita
2)Pohjanmaa: kuvaa aidosti nykyistä elinympäristöäni
1)Muumipeikko ja pyrstötähti: aina yhtä jännittävä, olen nähnyt vähintään 15 kertaa.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
L.Ruoska
04.03.2012 20:52:57

Patlabor 3 - paras anime ja mun lempileffa. Melankolinen slow burn police procedural lähitulevaisuudessa, muutama mecha ja biohazard monsteri myös mutta parasta on ne hitaat maisemakohtaukset ja musiikki.

Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma.

Last Samurai - mieletön tunnelma, soundtrack ja hyvä casti. Koskettava ja mukaansa tempaava leffa.

King Kong - paras Peter Jackson mulle vaikka tätä ei kovin moni tuntunut diggailevan. Olen nähnyt varmaan 5 kertaa. Dinosauruksia, synkkää huumoria ja Naomi Watts.
Halutaan muuttaa omaisuutta rahaksi! Ibanez S540 ja ESP Horizon myynnissä, tarkasta mun Tori-ilmoitukset.
Miikss
05.03.2012 00:16:40
Leo Lindgren: Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma..

Pilkkua on pakko nussia, mutta en millään keksi mikä tuosta leffasta tekee kauhua.
KooAa
05.03.2012 02:05:42
Montenegro ja Pulp Fiction lienee tehneet ensimmäisellä katsontakerroksella mieleenjäävimmän vaikutuksen.
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon.
Meadow
05.03.2012 02:19:42
Miikss: Pilkkua on pakko nussia, mutta en millään keksi mikä tuosta leffasta tekee kauhua.

Kauhuelementit ovat sen verran vahvasti esillä, ettei elokuvaa ole vaikeaa genreen laskea.
Ali
05.03.2012 10:01:17 (muokattu 05.03.2012 10:40:12)

Leo Lindgren: Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma.

Sori OT, mutta kertokaapa, mistä leffasta Shutter Island on "remake"/"kopio", kun leffaa katsoessa olin 100-varma, että olin nähnyt joskus kauan kauan sitten leffan, jossa oli tismalleen samanlainen twisti.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Miikss
05.03.2012 16:32:33
Meadow: Kauhuelementit ovat sen verran vahvasti esillä, ettei elokuvaa ole vaikeaa genreen laskea.

No jaa, itse olen eri mieltä, mutta turhapa tästä kai on väitellä.
AnonHero
06.03.2012 22:59:16
Monsterit Oy on kyllä aivan mahtava elokuva.
"The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine." -Abraham Lincoln
Estranged
06.03.2012 23:04:53
Ali: Sori OT, mutta kertokaapa, mistä leffasta Shutter Island on "remake"/"kopio", kun leffaa katsoessa olin 100-varma, että olin nähnyt joskus kauan kauan sitten leffan, jossa oli tismalleen samanlainen twisti.

Wikipediassa kerrotaan tämmöstä: The main frame of the plot bears strong resemblance to William Peter Blatty's The Ninth Configuration, a film also known as Twinkle, Twinkle, "Killer" Kane.

Oisko se?
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?"
Prophet
07.03.2012 21:07:48
Afrikan kuningatar, Sierra Madren aarre, Zaroffin koirat, Karhusaari, Kotkat kuuntelevat, Navaronen tykit, Jääasema Zebra, Papillon, Tohtori Zivago, Liekehtivä torni, Easy rider, Apinoiden planeetta -pentologia,...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)