Karipiirto 04.02.2012 21:36:00 | |
---|
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
ballfish 04.02.2012 22:11:59 | |
---|
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Lennu 04.02.2012 22:19:36 | |
---|
ballfish: Nyt kyllä :--------D Hirviää kakkaa tuo kakkosjakso. Mä oon oikeestaan vähän surullinen :( Olis niin toivonut hyvää sarjaa, vuosituhannen alussa tuli niin monta maxi-päräyttävää. - me ollaan b-osassa
- miksi? |
Krice 04.02.2012 22:31:13 | |
---|
Taustojen, hahmojen ja dinojen yhteen sovittaminen on aiheuttanut päänvaivaa näköjään. Yhdessäkin kohtauksessa tausta oli ihan liian sumea suhteessa etäisyyteen hahmoista. Sitten taas dinoissa tuntuu olevan liikaa AA:ta eli reunat on liian sumeat. |
Qsysi 05.02.2012 17:26:31 | |
---|
Krice: Taustojen, hahmojen ja dinojen yhteen sovittaminen on aiheuttanut päänvaivaa näköjään. Yhdessäkin kohtauksessa tausta oli ihan liian sumea suhteessa etäisyyteen hahmoista. Sitten taas dinoissa tuntuu olevan liikaa AA:ta eli reunat on liian sumeat. Muista lähettää palautetta tuotantoyhtiölle sähköpostilla että kääntävät pienemmälle. I reject your reality and substitute my own! |
bedlam 05.02.2012 18:36:41 (muokattu 05.02.2012 18:38:39) | |
---|
Onko joku kattonut sitä SuomiTV:n dinosarjaa? Eiks siinä ole melkein paremman näköset otukset kuin tässä? http://www.petrified-eye.net |
Krice 05.02.2012 19:09:22 | |
---|
Qsysi: Muista lähettää palautetta tuotantoyhtiölle sähköpostilla että kääntävät pienemmälle. Renderöidessä voisi kokeilla vähän terävämpää AA-algoritmia (tai vähemmän), noitahan on monentyyppisiä. En oikeastaan käsitä miten ne on voineet mokata noin yksinkertaisen jutun. Kuitenkin itse dinojen liikehdintä on ihan ok, kai... ehkä noissa on tehty animaatio erikseen. Valot, materiaalit ja renderöinti eri tyyppien tekemää. |
Jormaz 05.02.2012 19:51:52 | |
---|
Kieltämättä tulee mieleen itte tekemäni "hauskat" kuvamanipulaatiot joissa tausta ja päälle liimatut (tosi hauskat) jutut on ihan eri paria. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
hjukke 07.02.2012 17:27:37 | |
---|
Siis jos toi on historian kallein tv-sarja, mihin ne rahat on mennyt? Visuaalinen ilme on jopa alle b-raina tason. |
tender.insanity 07.02.2012 17:48:41 | |
---|
Krice: Renderöidessä voisi kokeilla vähän terävämpää AA-algoritmia (tai vähemmän), noitahan on monentyyppisiä. En oikeastaan käsitä miten ne on voineet mokata noin yksinkertaisen jutun. Kuitenkin itse dinojen liikehdintä on ihan ok, kai... ehkä noissa on tehty animaatio erikseen. Valot, materiaalit ja renderöinti eri tyyppien tekemää. Harmi ettei ne palkanneet sua tuohon hommaan. Sieltä olisit voinut jatkaa eri kitaratehtaiden palkkalistoille suunnittelemaan maailman mahtavimpia kitaroita. |
tender.insanity 07.02.2012 17:49:23 | |
---|
hjukke: Siis jos toi on historian kallein tv-sarja, mihin ne rahat on mennyt? Visuaalinen ilme on jopa alle b-raina tason. Kallein TV-sarja, eli kalleimmaksi tullut. Tehnyt persnettoa eniten. Kait =) |
Krice 08.02.2012 00:13:49 | |
---|
tender.insanity: Harmi ettei ne palkanneet sua tuohon hommaan. Niin. Animaattorina tiedän hieman näistä asioista. Sieltä olisit voinut jatkaa eri kitaratehtaiden palkkalistoille suunnittelemaan maailman mahtavimpia kitaroita. Niistä tulisi mahtavimpia. |
sakked 08.02.2012 01:13:10 (muokattu 08.02.2012 01:21:24) | |
---|
IMDBssä sarjat saa iha helposti esim 8 tähteä, kun taas vertaa leffoihin nii 8 tähden leffa on oikeesti aika hyvä. Terra novalla 6.8 tähteä... ei voi muuta sanoa ku että toden näkösesti aika paska. Muutenkin mainokset oli ihan naurettavat. E: oisin odottanu jotain asiallista, koska Spielberg =(. Tulee vaa mielee se South Park jakso jossa Spielberg ja Lucas raiskaa kaikki =/ Nopeus, virheettömyys ja tekniikka ovat tärkeintä musiikissa. |
jussiohman 08.02.2012 23:55:45 | |
---|
Ajattelin ensin että tällä idealla ja rahamäärällä olisi voitu tehdä jotain paljon parempaakin. Sitten ymmärsin että juuri tuo rahan määrä estää tätä olemasta hyvä sarja. Näin suuri sijoitus on saatava kannattamaan eli myytyä massoille => tehtävä kurapaskaa. naama sulaa rinnuksille |
nirzin 19.02.2012 14:19:59 | |
---|
Siltä varalta, että tosiaan löytyy joku, joka hiukkaakaan välittää: Allaoleva saattaa sisältää spoilereita. Siis ei jumalauta tätä. Maapallo on tuhoutumassa, porukkaa pääsee pakoon dinosurusten aikaan. Mikä on juonikuvio, joka saadaan aikaan tästä lähtöasetelmasta? Pieleen mennyt geeniterapiayritys kun joku yrittää parantaa itsensä jostain taudista, seurauksena muistinmenetystauti joka paranee flunssalla, mustasukkainen mies tyrmää muistinsa menettäneen, teinit kuhertelee, nikkeliä syöviä dinoja aiheuttamassa sähkökatkoksia. Nyt kyllä tekee mieli sanoa että "jäätävää paskaa". |
TaikuriHärvä 19.02.2012 16:30:32 | |
---|
nirzin: nikkeliä syöviä dinoja aiheuttamassa sähkökatkoksia. THV-huoneeseen nämä. "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
ps3t 22.02.2012 22:16:26 | |
---|
nirzin: Siltä varalta, että tosiaan löytyy joku, joka hiukkaakaan välittää: Allaoleva saattaa sisältää spoilereita. Siis ei jumalauta tätä. Maapallo on tuhoutumassa, porukkaa pääsee pakoon dinosurusten aikaan. Mikä on juonikuvio, joka saadaan aikaan tästä lähtöasetelmasta? Pieleen mennyt geeniterapiayritys kun joku yrittää parantaa itsensä jostain taudista, seurauksena muistinmenetystauti joka paranee flunssalla, mustasukkainen mies tyrmää muistinsa menettäneen, teinit kuhertelee, nikkeliä syöviä dinoja aiheuttamassa sähkökatkoksia. Nyt kyllä tekee mieli sanoa että "jäätävää paskaa". Mutta jotenkin niin hellyyttävää. Itse nautin terra novan katsomisesta. no sense makes sense |
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
TaikuriHärvä 07.03.2012 04:33:44 | |
---|
Ainoa hyvä asia koko sarjassa, että jää vain yhteen kauteen. "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
juuso a 07.03.2012 08:00:48 | |
---|
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |