rebb 13.04.2004 23:45:52 | |
---|
Eli kammellinen kitara pitäisi saada, tässä olen miettinyt Squier Affinityn ja Aria STG-004 välillä. Käyn vielä kiusaamassa paikallista musiikki yrittäjää, mutta vahvasti näyttää siltä, että joudun valittetavasti tilaamaan kitaran. Affinityjä täällä on varmasti moni testannut/omistanut, mutta entäpä Arian kanssa? Muitakin alta 200Euron ritsoja saa ehdotella. Oma "soitanta" rajoittuu vanhemman rockin ja bluesin tapailuun. |
trih 14.04.2004 00:57:04 | |
---|
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Lonesome 14.04.2004 08:45:02 | |
---|
Eli kammellinen kitara pitäisi saada, tässä olen miettinyt Squier Affinityn ja Aria STG-004 välillä. Käyn vielä kiusaamassa paikallista musiikki yrittäjää, mutta vahvasti näyttää siltä, että joudun valittetavasti tilaamaan kitaran. Jos päädyt kuitenkin Squieriin ja siis tilaat näkemättä esim. netistä, niin aika halvalla lähtee valikoimasta poistuva väri T-kaupasta: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-164257.html Oma tilaukseni postitettiin eilen, joten ehkä niitä vielä on saatavana. Myös Kölnin Music Store on noita myynyt 133 eurolla. Aria tietysti saattaa olla parempi soitin, mutta tuo Squier ainakin on edullinen. Osa Squiereista on myös leppä-rungolla, mutta luulen tuon olevan kyllä tosiaan agathista. Kiinassa tehdyt Special/Limited Edition Affinityt on sitten varmasti (Fenderin mukaan) leppää... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Juniper 14.04.2004 10:30:08 | |
---|
Minä yllätyin todella positiivisesti squeirista. Satuin löytämään paikallisesta soitinputiikista affinity fatstrat speciaalin. Siinä bodyn pitäisi olla leppää. Kyllä nähtävästi kiinassakin osataan tehdä hyviä soittimia, kun ei hävennyt yhtään kalliimille stratoille saundissa eikä tuntumassa ja viimeistelykin oli virheetön. Ariasta en osaa sanoa mitään, mutta todennäköisesti sekin on ihan kelvollinen. Itse en osta mitään soitinta kokeilematta, kun yksilöeroja tuntuu olevan paljon merkistä riippumatta. |
rebb 14.04.2004 11:04:05 | |
---|
Kävinpä juuri paikallista musiikkikauppaa koluamassa. Tuli testattua näitä Squiereita. Yllättävän hyviä olivat, vaikka ennakkoluulot olikin kovat Kiinan ihmeitä kohtaan ja palvelukin yllättäen oli mainiota. Menee minun rahat Squieriin. |
perkeles 15.04.2004 00:43:11 | |
---|
kyllähän squier hyvä kitara on mutta miksi se on kaikki niin yllättäny???onko joku viisas taas verrannu sitä fenkkuun? HELLO CLEVELAND |
kyllähän squier hyvä kitara on mutta miksi se on kaikki niin yllättäny???onko joku viisas taas verrannu sitä fenkkuun? Tarkoitat mitä? Squier yllätti siksi, että olen muutamia Squiereita soitellut eikä niissä ole ihmeemmin kehumista ollut. Työn jälki oli suhteellisen laadukasta hintalappuun nähden jne. |
skebajaba 15.04.2004 11:08:20 | |
---|
mul on arian strato kopio, ja on aika loistava peli kyllä... itell'ni on runko kokopuuta kahdesta osasta tehty suht painavaa puuta, en tiedä mitä mut sointi on suht kirkas, erittäin hieno sunburst väritys ja kaula mitä mainioin soittaa wilkinsonin tremolo ja gotohin virittimet, ja ainut "miinus" on duncan designed mikit, mitkä on ihan ok mikit kuitenkin vaikka niitä kuinka haukutaankin vähän väliä. squierissani on runko jotain kovapuuta??? en tiedä tarkasti mitä, kaula on ihan ok virittimet oli omassani suht jäykät ja talla toimi, mikit on "miinu" tässäkin, vinkuvat ja kiertävät säröllä helposti, mutta vaihdoin hofnerin mikkeihin ja toimii ihan hyvin. kummatkin hyviä pelejä mut toi mun aria strato on kyllä parempi noista kahdestä... makso se kyllä kaupassakin reilusti enemmän kuin squieri, mut aria kitaroita kun olen testannut, niin ainakin omalle kohdalleni on osunut "hyvä" yksilö aina, ja squiereita on taas ollut niin monenlaisia ritsoja, ja ok pelejä. en ole vielä super hyvään squieriin törmännyt, kai niitäkin jossain on=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |