dixi19 18.02.2012 19:00:43 | |
---|
Nyt tulee vähän viime tingassa ilmoitus, mutta meillä ois tänään keikka Helsingin Painobaarissa Atomivuohi-bändin kanssa. Showtime klo 22, sisään ei kait mitään maksua. Tuu tsekkaan, jos siltä tuntuu! anomus.com |
Bluesmies 18.02.2012 19:10:40 | |
---|
dixi19: (spämmäys loppuu ny!) 11.11.2011 11:14:04. |
dixi19 19.02.2012 12:10:39 | |
---|
Bluesmies: 11.11.2011 11:14:04. Siulla taitaa olla vähän ongelmia elämässä, ku jaksat taas :D En mie voi sille mitään, että siulla ei ole bändiä, josta itse kirjoitella :) Spämmäys loppui kyllä, sillä minusta keikoista ilmoittaminen ei oo mitään roskapostia, vai onko sinusta? anomus.com |
dixi19 29.02.2012 15:10:32 | |
---|
Bluesmiehen iloksi - :) - ja muillekin tiedoksi, tuo kyseinen esikoislevymme on tästä päivästä alkaen kuunneltavissa myös Spotifyn puolella - vaikkapa näin karkauspäivän kunniaksi. Joten tsekkaapa sieltä siis, jos et ole sitä vielä tehnyt: http://open.spotify.com/album/7c7EJ0pSMCjhegina9BLjjanomus.com |
Bluesmies 29.02.2012 17:36:07 | |
---|
Demostudio? Tervetuloa demostudioon! Täällä voit kuunnella ja arvioida demoja. Muista kuitenkin pitää kritiikkisi rakentavana, sillä kukaan ei ole seppä syntyessään. Jos haluat lisätä demostudioon oman demosi niin voit tehdä sen klikkaamalla alla olevaan linkkiin: http://muusikoiden.net/demostudio/
|
dixi19 29.02.2012 18:04:15 | |
---|
Bluesmies: Demostudio? ? Nyt meni läppä vähän ohi :) anomus.com |
kassper 04.03.2012 20:48:33 | |
---|
Bluesmiehen pointti lienee se, että mikäli kuulut johonkin bändiin ja haluat puhua tästä bändistäsi ja vähän ehkä mainostaa sitä, niin se olisi suotavaa tehdä tuolla demopalstalla. Itse en tosin näe tarvetta viedä keskustelua tuonne, koska ihan demobändistä ei enää ole kyse. Mielestäni on samantekevää hoitaako bändin puffaamisen fani vai artisti itse. Jostain syystä itsensä mainostaminen vituttaa kuitenkin jengiä enemmän. Ratkaisuksi ehdotan, että pistät kaverisi kirjoittamaan puffit puolestasi, jolloin tulee sellainen kuva, että bändinne on ansainnut kannuksensa ulkopuolistenkin silmissä. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Huttua
Kuvia |
dixi19 04.03.2012 21:06:39 (muokattu 04.03.2012 21:08:12) | |
---|
kassper: Mielestäni on samantekevää hoitaako bändin puffaamisen fani vai artisti itse. Jostain syystä itsensä mainostaminen vituttaa kuitenkin jengiä enemmän. Näinhän se on ja se on aika huvittavaa :) Siis hymyilyttää hieman jotkut piruilevat tai vittuuntuneetkin kommentit, jos joku mainostaa itse omia tekemisiään. Siis kun sehän ei ole keneltäkään millään tavalla pois, jos kirjoittaa keskustelupalstalle ja antaa esimerkiksi tässä tapauksessa ilmaiseksi kuunneltavaksi levyn. Ilmeisesti myös moni elää jossain 80-luvulla ja luulee, että jos bändi julkaisee itse levynsä, niin kyseessä olisi automaattisesti demo :D Tämä käyttäytyminen (ainakin siis netissä) tuntuisi osuvan juuri muusikkopiirien keskuuteen. Tietysti tämä on yleistys, mutta kyllähän mie toki tiedostin jo ennakkoon, että jos tänne itse kirjoittaa jotain puffia, niin vähintään yksi pikkusieluinen on ärähtämässä, koska ilmeisesti se on jotenkin häneltä pois ja loukkaa omaa yksilönvapautta :) Mutta kai se on sitä (klisee, toki) suomalaisuutta, että pitäisi olla vain hiljaa omista duuneistaan ja jos joskus kävisi jopa niin, että joku saattaisi jopa digata ja kehaista, niin pitäisi vain murahtaa, että "ääh, semmoista paskaahan se nyt vaa on." Jos vertaa esim. indie-leffapiireihin, niin siellähän päin vastoin kannustetaan toisia ja levitetään sanaa muitten duuneista jne. Näin hommat etenee, yhteistyötä syntyy ja kaikki hyötyvät. En tiedä sitten onko tällä palstalla jotenkin tavallista enemmän katkeroituneita ihmisiä kun siis koko palstan pohjavire on jotenkin vähän aggressiivinen ja vittuileva. Mie en itse tuollaisia läppiä ota mitenkään henkilökohtaisuuksina, koska tuollaisiahan ihmiset usein netissä ovat - jostain syystä tahallisen provosoivia, mutta ihmetyttää vain lähinnä se, että miksi käyttää sellaiseen energiaa kun oikeasti voisi luoda jotain ja tehdä jotain hyödyllistä - ehkä jopa hyvässä yhteishengessä kimpassa? :) anomus.com |
Chill chill!! Siis itse käsitin, että jossain välissä kun omaa bändiä mainosteli, niin nuo ketjut poistettiin täältä. Ja ajattelin, että demostudio olisi nykyään kenties parempi paikka omaa bändiä mainostaa. Ei siis tämä ketju minua mitenkään haittaa, kuhan nyt ihan vain ajankuluksi lainailin noita tekstejä. |
dixi19 05.03.2012 19:02:38 | |
---|
Bluesmies: Chill chill!! Siis itse käsitin, että jossain välissä kun omaa bändiä mainosteli, niin nuo ketjut poistettiin täältä. Ja ajattelin, että demostudio olisi nykyään kenties parempi paikka omaa bändiä mainostaa. Ei siis tämä ketju minua mitenkään haittaa, kuhan nyt ihan vain ajankuluksi lainailin noita tekstejä. Heh, kuten jo tuossa jo totesin, niin emmie noita siun heittoja ookaan henkilökohtaisesti ottanut. Koko tuo ylempi teksti viittaa ennemmin kassperin mietiskelyyn siitä, että jostain syystä jengiä vituttaa enemmän jos itse mainostaa omaa bändiään sen sijaan, että joku muu tekisi oma-aloitteisesti ketjun. Sinuun viittasin lähinnä siinä, että itse en jaksaisi käyttää aikaani kommentoimalla jotain hämäriä juttuja ketjuihin, jotka eivät itseäni kiinnosta :) Mutta kukin tavallaan, kyl mie uskon, että toikin tylsänä päivänä viihteestä käy :D Joten its kuul män. anomus.com |