ruusteri 27.02.2012 01:22:20 | |
---|
rockjihad: Espanjassa Atleticon pojat sitten ryssi vaparissa muuria kasaillessa tajuamatta, että peli on käynnissä ja Barcalle täysi pistepotti. Ja melkonen vapari oli kyllä Messiltä. Melkeinpä kolmesta lähtien tullut tänään vaan futistä tölläiltyä. Futisähkyä pukkaa. "Damn good coffee, and hot!" |
KooAa 27.02.2012 01:35:15 | |
---|
Palmeira-Sao Paulo tuli katottua TV:stä, melko taitavia pelaajia kummassakin joukkueessa. 3-3 päättyi eli maalejakin nähtiin, yks brassi kattoi koko pelin kanssani ja pari kolme muuta kävi maaleja iloitsemassa, Palmeiran puolella olivat. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
rockjihad 27.02.2012 10:07:23 | |
---|
Owen Coyle on kyllä sen oloinen kaveri, että se ois ollut hyvä kilpailija napakympissä. |
Leatherman 28.02.2012 15:50:44 | |
---|
rockjihad: Onhan Rosickylla tän vuoden puolella ihan hyvä työmoraali ollut noin pääpiirteiissään Kyllä. Oon ollu sitä mieltä että Rosicky on ollut tällä kaudella hyvä. Eniten kuitenkin hämmästyttää se Walcottin osuminen maaliin. Ehdin jo dissata kaverille tuntikaupalla sitä miten olis aika ottaa sisälle joku niistä muista arsun "potentiaalisista junnuista" ja todeta ettei Walcottilla mitään tule. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
rockjihad 28.02.2012 20:33:23 (muokattu 28.02.2012 20:37:32) | |
---|
Leatherman: Kyllä. Oon ollu sitä mieltä että Rosicky on ollut tällä kaudella hyvä. Eniten kuitenkin hämmästyttää se Walcottin osuminen maaliin. Ehdin jo dissata kaverille tuntikaupalla sitä miten olis aika ottaa sisälle joku niistä muista arsun "potentiaalisista junnuista" ja todeta ettei Walcottilla mitään tule. Joo mäkin olin puoliajalla sitä mieltä, että Walcott veke ja OC tai Gervinho sisään tilalle, mutta oli hienoa olla väärässä. Silti oon kyllä sen verran skeptinen, että odotan ens viikonloppuna Walcottilta paluuta taas aivottomaan puujalkaiseen ravaamiseen, joka johtaa vaan yleiseen turhautumiseen kentällä ja katsomossa. |
touhis 29.02.2012 09:54:12 (muokattu 29.02.2012 10:04:38) | |
---|
Theo on varmaan heti maanantai-aamuna käynyt Wengerin toimistolla pyytämässä palkankorotusta kun onhan se sentään maailmanluokan pelaaja. Onnistui juoksemaan puoliramman Kingin ohi sentään. :) Vakavammin puhuttuna minuakin kiinnostaa nähdä miten Walcott onnistuu viikonlopun Liverpool-matsissa, jossa topparikaksikko on kuitenkin hieman varmemman oloinen kuin Tottenhamin Kaboul-King.. E: Unohtui mainita että Darren Bent on vissiin loppukauden sivussa. Tämä on huono juttu paitsi Aston Villalle mutta myös maajoukkueelle, koska Bent olisi hyvinkin voinut olla joukkueessa. Sen sijaan tämä on erinomainen uutinen Alex Mcleishin pyrkimykselle tehdä Villasta uusi Birmingham. Ja kun kauden lopuksi Villa on pudotettu liigasta, voi Mcleish siirtyä birminghamilaistamaan vaikka lontoolais-seuroja. Aloittaa voisi vaikka Tottenhamista 'Arryn siirtyessä maajoukkueen manageriksi.. :) |
Leatherman 29.02.2012 10:06:01 (muokattu 29.02.2012 10:08:36) | |
---|
Kyllä juu, Walcottilla on ihmeellinen kyky noiden mainittujen lisäksi olla jotenkin käyttämättä hyödyksi nopeuttaan tai sortua Arsenalmaiseen nysväämiseen. Robleema on luult ettei osaa noita tempovaihteluita tai yhtäkään harhautusta. Siinä missä esim. Robben on veivannut koko uransa yhdellä vartaloharhautus / nopeudenmuutoksella. Tosin Robben & Balella on huomattavasti Theoa terävämpi laukaus, joten samoja ei Walcottin kannatakaan yrittää. Mitään Walcottia vastaan ei ole, toivottavasti saa tuon suoritustason pysymään tasaisena. E: Villasta puheenollen oon myös yllättynyt kuinka McLeish ei ole saanut jengiin isompaa potkua.. tai kuinka tylsäksi dynaaminen ja nopea jengi on muuttunut. Albrightonin penkittäminen alkukaudesta ihmetytti hieman, jengissä on paljon potentiaalisia junnuja joista Albrighton ehkä paras mielestäni. Voisi peluuttaa nyt Delfounsoa kärjessä, joka jo hetken odottanut mahistaan. "Wisest men follow their own directions"
-Euripides |
masterhat 29.02.2012 18:07:10 | |
---|
|
pekkap82 29.02.2012 23:19:23 | |
---|
Mielenkiintoista kuulla mitä positiivista Paatelainen osaa löytää tästä ottelusta. Keskitason maata vastaan joka osa-alueella heikompi. |
Funkånaut 29.02.2012 23:25:08 | |
---|
pekkap82: Mielenkiintoista kuulla mitä positiivista Paatelainen osaa löytää tästä ottelusta. Keskitason maata vastaan joka osa-alueella heikompi. No, tekihä Suomi yhen hienon maalin. Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
_Petri_ 29.02.2012 23:42:41 | |
---|
Funkonaut: No, tekihä Suomi yhen hienon maalin. Tosi komee maali oli joo, mutta muuten ihan järisyttävän huono peli. PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Funkånaut 29.02.2012 23:45:25 | |
---|
_Petri_: Tosi komee maali oli joo, mutta muuten ihan järisyttävän huono peli. Kyl, mutta yks positiivinen asia etsimällä löytyi. Jos on vähän sääääh-olo, niin kahteen tuntiin kaks pulloo ja sitten ULIULIULI. - Skywriter Kuuntelen tälläistä |
Lord of the strings 01.03.2012 05:38:45 | |
---|
Toivottavasti Hradeckyä ei nähdä enää koskaan Suomen A-maajoukkueen maalilla. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
pekkap82 01.03.2012 15:42:30 | |
---|
Lord of the strings: Toivottavasti Hradeckyä ei nähdä enää koskaan Suomen A-maajoukkueen maalilla. Jos en väärin muista niin viime vuonnakin nähtiin jotain saman tapaista. Olisikohan ollut San Marinoa vastaan. |
DJKaaos 01.03.2012 17:23:54 | |
---|
pekkap82: Jos en väärin muista niin viime vuonnakin nähtiin jotain saman tapaista. Olisikohan ollut San Marinoa vastaan. Ja sitten oli ne seurajoukkueperseilyt, joiden videolinkkejä en löytänyt millään eilen illalla. Minä olen minä. |
touhis 03.03.2012 14:57:42 (muokattu 03.03.2012 17:14:33) | |
---|
Pirteästi on alkanut Liverpool-Arsenal, pari puolittaista maalipaikkaakin jo tullut. Saattaa tulla hyvät väännöt Enrique-Walcott -kaksikolta, Theo näyttää olevan pelipäällä. E: Suarez kalasti kaatuilemalla rankkarin, jonka Szczesny hienosti torjui. Szczesny ajeli seuraavassa keskitystilanteessa varsin reippaasti Suarezin yli, olikohan vähän niinku potut pottuina. :) Vaan on kyllä ollut hyvä matsi tähän asti. E2: Katsoin että Arteta lähti tyrmäyksellä vaihtoon ja aivotäräys todellakin oli sattunut. E3: monologiksi menee, mutta Man Citylla on varmaan koko liigan kovin vaihtopenkki. Penkillä tänään muiden lisäksi Dzeko, Aguero ja Silva. :D Tuskinpa siellä Teveziä oikeesti tarvitaan. |
pekkap82 03.03.2012 19:05:35 (muokattu 03.03.2012 19:11:12) | |
---|
Tulikohan Dalglishille mieleen tänään mieleen tämä matsi http://www.youtube.com/watch?v=bQmO3S2eLPE Tosin silloin meni viime hetkillä mestaruus, nyt vain mahdollisuus Mestareiden liigaan. Alkaa mennä jo komiikan puolelle tuo viimeistely kun kukaan ei meinaa onnistua edes pilkulta. Suarez, Carroll, Adam, Kuyt... |
rockjihad 03.03.2012 19:12:04 | |
---|
Szczesny oli kentän hahmo tänään ja Theo palasi omalle tasolleen, Arteta näytti ennen tippumistaan miksi mies tunnetaan myös nimellä päivitetty Denilson, sen verran heikkoa oli taas tällä kertaa. Diabyn urasta ei taida tulla enää mitään ja se on aika sääli, sillä sillon joskus aikoinaan kaveri oli kuitenkin todella potentiaalinen pelaaja. Paska esitys Arsenalilta, mutta maalit ratkasee ja sopivasti Chelseakin hävis, joten neljäs sija on nyt yksin hallussa. City-Bolton olikin sitten aika unettava ottelu, ois nyt luullut etukäteen, että Bolton edes yrittäisi näennäisesti taistella, mutta ei. |
touhis 03.03.2012 19:17:44 | |
---|
Itse asiassa melkoisen kiinnostavat ajat tulossa noin Boltonin sarjapaikan kannalta. Vastaan on tulossa Aston Villa, Blackburn ja Wolverhampton. |
rockjihad: sopivasti Chelseakin hävis Alkaa olemaan aika lähellä se tilanne, että Chelseaan saapuu kahdeksas manageri alle viiteen vuoteen. Ei paha. Oli muuten kerrassaan mainio tulos tuo Arsun voitto Poolista, ja hyvä peli muutenkin. Suarez oli - jos mahdollista - entistä ärsyttävämpi. Minä olen minä. |