Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korsuorkesteri lopettaa, eikö löydy jatkajaa?
1 2 3 4
EP
03.03.2012 06:48:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinä aikoina varsinkin tarvittaisiin tuollaista monipuolista pändiä.
 
half
03.03.2012 11:36:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Näinä aikoina varsinkin tarvittaisiin tuollaista monipuolista pändiä.
 
Lakki, lepoo, lakki, päästä.
 
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
jakeni
03.03.2012 13:08:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voihan sitä aina kokeilla ja yrittää !
 
-uskon kylläkin siihen,että työtilaisuuksien ja hintojen vituiksi meno ovat
ainakin jollain tasolla päätöksen syynä...sekä eläkeputki...
 
Pepelle ja Amille leppoisia päiviä.
 
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
jazzbass-73
03.03.2012 18:15:38 (muokattu 03.03.2012 18:20:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olishan se jotenkin aika kornia ruveta perustamaan jotain korsu-kopiota , itseasiassa ihan saatanan kornia . Pepelle leppoisia 'eläkepäiviä' !
 
Jäärä
03.03.2012 18:26:25 (muokattu 03.03.2012 18:28:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää ei taaskaan liity oikeastaan mihinkään, mutta onkohan saksassa esim. jotain Keskitysleiri-orkesteria? Lyön vaikka vetoa, että se soittaisi iloista polkkaa.
 
Btw. Jos nimi "Korsuorkesteri" on jollain tavoin suojattu, niin uuden bändin nimeksi voisi pistää vaikkapa SS Nordland-orkesteri. Olisi ehkä komeammat esiintymispuvutkin?
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
EP
03.03.2012 18:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-73: Olishan se jotenkin aika kornia ruveta perustamaan jotain korsu-kopiota , itseasiassa ihan saatanan kornia . Pepelle leppoisia 'eläkepäiviä' !
 
Noh, kirjotin ihan sen paremmin miettimättä ja unisena aamulla, mutta toisaalta ei hullumpi idea saada jatkuvuutta ja vaikka Pepen ja kumppaneiden 'siunaus' hankkeelle : )
 
WanhaWetäjä
03.03.2012 19:07:49 (muokattu 03.03.2012 19:09:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Näinä aikoina varsinkin tarvittaisiin tuollaista monipuolista pändiä.
 
Eiköhän Korsun kaltaiset spesiaalibandikuviot ole pääosin kerrasta poikki-juttuja, jos bandi ja/tai sen nokkamiehet lopettaa, syystä tai toisesta, niin se on siinä sitten.

Korsu oli yksi niistä harvoista bandeista joita en ole itse livenä nähnyt mutta olen ymmärtänyt mm allaolevasta kirjoituksesta että homma perustui lähes pelkästään sota-ajan lauluja sota-ajan tamineet päällä soittamiseen?
 
http://www.korsuorkesteri.com/290212.php
 
Aikansa kutakin, yli 17 vuotta ja 3700 keikkaa, onhan siinä savottaa kerrakseen yhen bandin osalle, Suomi on kierretty takuulla riittävän monta kertaa.
 
EP
03.03.2012 19:15:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WanhaWetäjä: Eiköhän Korsun kaltaiset spesiaalibandikuviot ole pääosin kerrasta poikki-juttuja, jos bandi ja/tai sen nokkamiehet lopettaa, syystä tai toisesta, niin se on siinä sitten.

Korsu oli yksi niistä harvoista bandeista joita en ole itse livenä nähnyt mutta olen ymmärtänyt mm allaolevasta kirjoituksesta että homma perustui lähes pelkästään sota-ajan lauluja sota-ajan tamineet päällä soittamiseen?
 
http://www.korsuorkesteri.com/290212.php
 
Aikansa kutakin, yli 17 vuotta ja 3700 keikkaa, onhan siinä savottaa kerrakseen yhen bandin osalle, Suomi on kierretty takuulla riittävän monta kertaa.

 
Mä oon kuullu livenä ja tykkäsin ja tykkäs runsaslukuinen yleisökin, sellaista pilkesilmäkulmassa ja huumorilla hyvin esitettyä musiikkia.
Kyllä Korsuorkesteri soitti paljon muutakin mm. rautalankaa ja hengellistämusiikkia.
 
artope
03.03.2012 19:41:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä oon kuullu livenä ja tykkäsin ja tykkäs runsaslukuinen yleisökin, sellaista pilkesilmäkulmassa ja huumorilla hyvin esitettyä musiikkia.
Kyllä Korsuorkesteri soitti paljon muutakin mm. rautalankaa ja hengellistämusiikkia.

 
Samalla keikalla olleena voin todeta että Pepe ja knit ovat todella mukavia herrasmiehiä. Perus tanssimusaa ja rautalankaa vetivät todella ammattitaitoisesti . Ja huomioivat tällaiset tavalliset amatöörmusikantitkin mukavasti.
 
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
haitari
03.03.2012 20:30:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EP: Mä oon kuullu livenä ja tykkäsin ja tykkäs runsaslukuinen yleisökin, sellaista pilkesilmäkulmassa ja huumorilla hyvin esitettyä musiikkia.
Kyllä Korsuorkesteri soitti paljon muutakin mm. rautalankaa ja hengellistämusiikkia.

 
Itte kävin keikoilla joskus sillon, kun mukana oli vielä P. Hartonen ja Hautamäen kaverina P. Suikkanen. Jestas, että kuulosti soitanta hyvältä. Pölähti niin kuin olis cd:n laittanut soimaan. Onhan tuossakin pumpussa miehet vaihtuneet vuosien mittaan. Onkos se niin, että vain Hautamäki ja Kovanen originaaleja?
 
Sota-ajan biisien uskottava esittäminen vaatii mun mielestä melkoista karismaa ja just sitä lookkia ja meininkiä mikä Korsuorkesterilla on. Ei ehkä toimi millään muulla bändillä eikä välttämättä tarviikaan.
 
Mun mielestä "Vartiossa" -levy on paras soundeiltaan ja ehkä biiseiltäänkin.
 
-kiitos ja anteeks-
Jalmus
05.03.2012 13:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä se Hautamäen Kalevikaan alkuperäinen jäsen ole.
 
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Qsine
05.03.2012 13:56:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-73: Olishan se jotenkin aika kornia ruveta perustamaan jotain korsu-kopiota , itseasiassa ihan saatanan kornia . Pepelle leppoisia 'eläkepäiviä' !
 
No tuossahan lähtökohta onkin jo valmiina: "Korniorkesteri". Kuusi Mannerheimiksi pukeutunutta jätkää, joista yksi soittaa kornettia ja jonka "Raatteentie" -humppa kestää vähintään 10 minuuttia.
 
Ko. bändin keikkajuliste ei oikeastaan olisi ilmoitus, vaan varoitus.
 
http://jannekuusinen.blogspot.com/
Tankero
05.03.2012 19:53:49 (muokattu 05.03.2012 19:53:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsine: No tuossahan lähtökohta onkin jo valmiina: "Korniorkesteri". Kuusi Mannerheimiksi pukeutunutta jätkää, joista yksi soittaa kornettia ja jonka "Raatteentie" -humppa kestää vähintään 10 minuuttia.
 
Ko. bändin keikkajuliste ei oikeastaan olisi ilmoitus, vaan varoitus.

 
HOHO
 
Humppajyrä
pekkajau
05.03.2012 23:22:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luumin Ekin kanssa on tullut keikkaa heitettyä! Mukava heppu!
 
jon lord
06.03.2012 09:38:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus oltiin samalla keikalla, meillä oli huumorishow ennen Korsua. Mukavia kavereita kaikki ja osa tuttujakin. Ami oli silloin solistina, se antoi mun vanhimmalle tyttärelle laululunteja muutaman kerran ja tavattiin myös silloin kun se soitti Lampisen Oivan bändissä.
 
COVS jäsen N.o 3
haitari
06.03.2012 15:53:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkajau: Luumin Ekin kanssa on tullut keikkaa heitettyä! Mukava heppu!
 
Onkohan sukua, kun meidän kadulla yksi papparainen oli kirjoittanut kylttiin: "Varokaa Katto Luumia"... Pieni tekstausvire.
 
-kiitos ja anteeks-
jazzbass-73
06.03.2012 16:18:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Qsine: No tuossahan lähtökohta onkin jo valmiina: "Korniorkesteri". Kuusi Mannerheimiksi pukeutunutta jätkää, joista yksi soittaa kornettia ja jonka "Raatteentie" -humppa kestää vähintään 10 minuuttia.
 
Ko. bändin keikkajuliste ei oikeastaan olisi ilmoitus, vaan varoitus.

 
No perkele , siinähän on valmis sapluuna ;) eiku Saarelan Jussi myymään !
 
* KEIKKAVAROITUS * - loistava termi kertasen kaikkiaan ...
 
Qsine
06.03.2012 16:34:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzbass-73:
* KEIKKAVAROITUS * - loistava termi kertasen kaikkiaan ...

 
Pirkkaniksinä vielä ilmoitettakoon, että kannattaa printata tarrapaperille semmoisia esim. punaisia, monisakaraisia tähtiä, joissa lukee "VAROITUS!". Noita on tullut ohimennen liimailtua parin viime vaalin aikana kauppakeskusten tuulikaapeissa seisovien "Ehdokas x täällä tänään klo xx.xx." -standien vasempiin yläkulmiin. Mutta toimii siis myös keikkajuliste-kontekstissa ilman muuta.
 
http://jannekuusinen.blogspot.com/
KoskPaavo
07.03.2012 20:21:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku semmoinen yltiönationalistinen "Revanssiryhmä" vois puraista
 
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
07.03.2012 20:36:51 (muokattu 07.03.2012 20:38:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KoskPaavo: Joku semmoinen yltiönationalistinen "Revanssiryhmä" vois puraista
 
Ei nyt tarvi olla mikään "yltiö", mutta kyllä tämä huonon itsetunnon omaava ja omaa kulttuuriaan häpeilevä kansa tuon tyyppistä kaipaa.
 
E: teksti hieman karrikoiden (toim. huom.)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «