Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suhr GG signature
1
WhipperSnapper
03.03.2012 02:39:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko todeta heti aluksi, että tämä gAAssi ei helpota sitten millään. 2009 jo ekan Govanin signaturen tultua on mielessä pyörinyt kyseisen luutun hommaaminen, mutta ensiavuksi olen joutunut kuitenkin tyytymään halvempiin Suhreihin joita on käytettynä Suomesta löytynyt. Nyt mielessä pyörii osan soittokamoista myyminen ja uuden GG:n tilaaminen Briteistä tai jostain mistä halvimmalla saa. Eihän tossa todellakaan ole mitään järkeä hommata 3,5t € kitaraa keikkahommiin ja vielä vähemmän kotisoitteluun. :)
 
Varsinaiseen kysymykseen: Onko noita päätynyt kellekään Mnetin käyttäjälle? Onko joku päässyt vertailemaan eri signaturen eroja eli siis 2009, set neck ja uusin 2011 Antique Modern? Aivan loistavaa olisi tietty, jos tuollaista pääsisi koettelemaan itse ennen mahdollista ostoa..
 
kimurantti1
03.03.2012 08:29:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

WhipperSnapper: Onko joku päässyt vertailemaan eri signaturen eroja eli siis 2009, set neck ja uusin 2011 Antique Modern? Aivan loistavaa olisi tietty, jos tuollaista pääsisi koettelemaan itse ennen mahdollista ostoa..
 
Ryan Airilla Britteihin ja takaisin satasella. Käy siellä vaikka viikon lomalla ja pyörähtää samalla GuitarGuitarilla ja Peachilla. Mä näkisin, että tää on sun ainoa vaihtoehto, jos todella haluat noiden mallien eron selväksi ennen ostopäätöstä. Mulla on custom Modern, joka on aika lähellä sitä Govanin loimukantista mallia, mutta senkin kanssa meikäläisen lätinät olisi parhaimmillaan mutuilua.
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
svilo
03.03.2012 08:40:05 (muokattu 03.03.2012 08:40:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kimurantti1: Ryan Airilla Britteihin ja takaisin satasella. Käy siellä vaikka viikon lomalla ja pyörähtää samalla GuitarGuitarilla ja Peachilla. Mä näkisin, että tää on sun ainoa vaihtoehto, jos todella haluat noiden mallien eron selväksi ennen ostopäätöstä. Mulla on custom Modern, joka on aika lähellä sitä Govanin loimukantista mallia, mutta senkin kanssa meikäläisen lätinät olisi parhaimmillaan mutuilua.
 
..tai Thomannilta se GG Quiltedtoppi, ja jos ei hipase niin palauta ;)
 
/sv
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
kimurantti1
03.03.2012 08:43:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: ..tai Thomannilta se GG Quiltedtoppi, ja jos ei hipase niin palauta ;)
 
/sv

 
Heh, joo. Mä en ole Thomannilta kokeilua harrastanut, mutta onhan sekin vaihtoehto. :-)
 
http://www.piecemakerband.com
"Practice cures most tone issues." -John Suhr
WhipperSnapper
03.03.2012 12:02:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: ..tai Thomannilta se GG Quiltedtoppi, ja jos ei hipase niin palauta ;)
 
/sv

 
Hähää :) tää on itse asiassa käyny mielessä. Thuumannin hinta vaan on yli 500€ kovempi kuin mitä sen saa halvimmillaan muualta eikä niillä ole kuin se 2009-malli.
 
JeKo
05.03.2012 18:42:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon soittanut tuolla Antiquella ja ihan loistava kitarahan se oli! Ainoa miinus oli nitrolakka, joka tuntui aika tahmealta verrattuna polyesteriin, jota Suhr normaalisti käyttää. Kys. yksilö oli myös erittäin kevyt ja luulen että ne aikaisemmat mahonkimallit on jonkin verran painavampia.
 
"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «