Aihe: Electro Harmonix - Double Muff?
1 2
GrooverMan
02.03.2012 15:15:59
Objectif Lune: Jännittävä tulkinta. Mulla ainakin single-moodissa purkki alkaa jo ennen puolta väliä puskea säröä niin paljon, ettei huvita kääntää isommalle. Itse käytänkin kyseistä laitetta lähinnä single-moodilla soolosoundeihin. Muistaakseni tuota ostaessani kokeilin myös normaalia Muff nanoa ja se soundasi melko lailla samalta kuin tupla singlenä.

No jos sulla on se single moodissa hanikka puolessa välissä, niin kuinka paljon kovempaa sulla tulee mökää ulos vahvistimesta verrattuna siihen, että spedu on pois päältä?
I started out with nothing, and I still got most of it left. - Seasick Steve
GrooverMan
02.03.2012 15:18:44
s8na: Eiköhän tuo ekan muffin säröytyminen oo ihan kiinni sieltä vastaanottavasta vahvarista. Kyllä ihan puhdaskin boosteri vetää vahvarit säröille kun tarpeeksi hönkää tuuttaa etuseen.

Myös se saapuvan signaalin taso vaikuttaa säröytymiseen, miedommilla mikeillä varustetulla kitaralla voi varmasti kääntää volumea kovemmalle ilman säröytymistä.

Nimenomaan tämä. Mulla on myös EHX LPB-1 joka on puhdas buusteri, ja jos mä sen väännän puoliväliin niin vahvistimen etuaste menee jo erittäin särölle. Ja tässä on kyseessä Fenderin aika kliini vahvistin.
I started out with nothing, and I still got most of it left. - Seasick Steve
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)