Aihe: Elokuvia, joita et ole pystynyt katsomaan loppuun asti
1 2 3 4 5 614 15 16 17 18
Meadow
01.03.2012 22:29:52
Rhapa: Jos tuosta julkisesti menee sanomaan, että on muuten paska leffa, niin samantien alkaa satamaan näitä sulla on "paska maku" "tiedän paremmin" -kommentteja. Otin riskin ja ilmeisesti aika ei ollut taaskaan kypsä sille. Joku sentään jaksoi maustaa huumorilla sivallustaan. Jos tuosta leffasta jotain positiivista haluaa etsiä, niin helkkarin fanaattiset kannattajat sillä ainakin on.

Arvostan junttielitismiäsi todella paljon.
destruction
01.03.2012 22:33:19

Tästähän saatiin oikein hieno triidi.
All right, ramblers... Let's get ramblin'.
rockjihad
01.03.2012 22:36:44
The Educators tuli mieleen, on niitä varmaan muitakin, mutta en nyt jaksa muistella.
Germaniac
01.03.2012 22:47:09

Itsenikin mielestä Requiem For A Dream ei ollut juuri mistään kotoisin, mutta en mä siinä kyllä oikein mitään taidehomosteluakaan havainnut.
Wradlin
01.03.2012 22:51:53
destruction: Tästähän saatiin oikein hieno triidi.

On kyllä niin huonon kuuloinen leffa jo nimeltään etten kyllä ihmettele jos jäi kesken.
Wolfgang
01.03.2012 23:03:06
Meadow: Mitä vittua tarkoittaa tekotaiteellinen tai taidehomostelu? Ette taida itsekään tietää.

Tekotaiteellisen ja taiteellisen erona tuntuu olevan se että kyse on "tekotaiteesta", jos ei itse tykännyt. Joku täällä taisi kutsua Tree of lifea tekotaiteelliseksi. Kyllä se miusta ihan taiteesta meni, tylsistyin tosin itsekin.
Don't think twice it's all right.
Booombox
01.03.2012 23:13:51
Kummisetä-trilogiaa en ole ikinä saanut katsottua kokonaan. Shame on me.
Lentävä lause.
zekeode
01.03.2012 23:14:19

Corpse Bride taitaa olla viimeisin, jota ei vaan jaksanut katsoa loppuun asti.
Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta - Blogini, joka tuskin kiinnostaa
Karipiirto
02.03.2012 00:14:27

Noniin aika kaivella niitä paskasankoja esiin sillä nyt lähtee. Leffa jota en useista yrityksistä huolimatta ole saanut katsotuksi loppuun asti on Hyvät, Pahat ja Rumat. En tiedä mikä siinä on. Se vissiin tulee telkkarista aina semmoisena päivänä kun olen ollut liikenteessä koko päivän ja sitten ehtoosaunan päätteeksi istahdan sohvalle ja leffa pärähtää käyntiin. Sitten herään jossain vaiheessa siihen että maapallopeli pyörii ilman pelaajia tai zättijuontaja-niko meinaa tukehtua omaan sylkeensä. Tämä on tapahtunut ainakin kolme kertaa.
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
Karipiirto
02.03.2012 00:41:06

Hetfield: Helvetin kova leffa, mutta voihan olla, että tuo ei ole niitä nopeatempoisimpia pätkiä. Että jos väsy on, niin en ihmettele jos uni yllättää kesken kaiken. Sama varmaan kuin vaikka joku Chinatown, tykkään kovasti, mutta paljon on sellaista rauhalliseen tahtiin menevää kuvausta.

Nyt kai se tulee lauantaina niin että nyt olen kyllä niin kärppänä ruudussa kuin voin. :)
Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!"
AnonHero
02.03.2012 00:50:24
Wolfgang: Tekotaiteellisen ja taiteellisen erona tuntuu olevan se että kyse on "tekotaiteesta", jos ei itse tykännyt. Joku täällä taisi kutsua Tree of lifea tekotaiteelliseksi. Kyllä se miusta ihan taiteesta meni, tylsistyin tosin itsekin.

Taisin muotoilla kyllä lauseeni vähän väärin. Tree Of Life on taidetta mutta aivan järkyttävän tylsä elokuva.
"The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine." -Abraham Lincoln
Dominaattori
02.03.2012 01:29:12 (muokattu 02.03.2012 12:04:35)
Liisa Ihmemaassa, Paholaisparturi, Jali ja Suklaatehdas sekä Pieni Suklaapuoti. Kaikkien aikana olen nukahtanut vaikka tätä ei todellakaan yleensä tapahdu. Paholaisparturi ja Liisa Ihmemaassa on toisenkin katselukerran jälkeen jäänyt katsomatta.

Ja ei, minulla ei ole Johnny Deppiä vastaan mitään. Pidän useista miehen rooleistä, nämä vain nyt sattuvat olemaan sellaisia minkä kohdalla olen nukahtanut.

E: Kaikki Resident Evilit ensimmäistä lukuunottamatta on jäänyt kesken. Aivan käsittämätöntä paskaa. Milla Jovovich on epäonnistunut myös muissa samankaltaisissa elokuvissa kuten Ultraviolet.
Örp
Rhapa
02.03.2012 06:29:42
Meadow: Arvostan junttielitismiäsi todella paljon.

Itsehän en taasen arvosta taidehomosteluasi pätkän vertaa.
Stoalainen
02.03.2012 07:39:53 (muokattu 02.03.2012 07:40:20)
Dominaattori: elokuvissa kuten Ultraviolence.

Ihan vaan sen verran nusasen pilkkua, että se on Ultraviolet. Tuo tuli itseasias vkonloppuna teeveestä, kyllä se siinä kännäämisen ohella viihytti kun sivusilmällä katteli. Mut oikeasti, huonohan se on.
Too weird to live, too rare to die
Krice
02.03.2012 09:38:38

Dominaattori: E: Kaikki Resident Evilit ensimmäistä lukuunottamatta on jäänyt kesken. Aivan käsittämätöntä paskaa. Milla Jovovich on

..seksikäs. En tiedä, minusta RE-elokuvat on yllättävän hyviä. Ehkä joillakin ihmisillä on liikaa odotuksia, koska B-tason elokuviahan nuo ovat, mutta hyvällä tavalla.
Rhesus
02.03.2012 10:32:12
Eilen tuli jotain hirveetä paskaa, joku jättiläiskrokotiili tms.
Meadow
02.03.2012 10:39:38 (muokattu 02.03.2012 10:40:18)
Krice: ..seksikäs. En tiedä, minusta RE-elokuvat on yllättävän hyviä. Ehkä joillakin ihmisillä on liikaa odotuksia, koska B-tason elokuviahan nuo ovat, mutta hyvällä tavalla.

Ehkä huonoin tekosyy roskaelokuvan huonoudelle on, että sen on tarkoitus olla roskaelokuva.

Rhapa: Itsehän en taasen arvosta taidehomosteluasi pätkän vertaa.

Ääliö.
tsugaru
02.03.2012 12:18:32 (muokattu 02.03.2012 12:24:26)
Elokuvan Funny Games katsoin loppuun asti, mutta aika ajoin kadun sitä. Sen verran vahvan muistijäljen jättää. Oikeastaan elokuvassa etäännytyksineen on kysymys siitä, pitääkö leikki (katsomis-) kestämän, jos siihen ryhtyy.

Joskus nukahdan kesken elokuvan, mutta harvemmin se johtuu siitä, ettei elokuva olisi hyvä.
- Hän luki kaiken rivien välistä, mutta tekstiä hän ei ymmärtänyt. Henrik Tikkanen
Rhapa
02.03.2012 12:23:41
Krice: ..seksikäs. En tiedä, minusta RE-elokuvat on yllättävän hyviä. Ehkä joillakin ihmisillä on liikaa odotuksia, koska B-tason elokuviahan nuo ovat, mutta hyvällä tavalla.

Hyvä esimerkki "aivot narikkaan" leffoista. Jotenkin noissa se paskuus ei vain häiritse. Omalla tavallaan ihan viihdyttäviä leffoja. Hyllyssä odottelee vielä tuo uusin katsomista.

Meadow: Ääliö.

Tosikko.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)