Aihe: Samhain
1
Henko
05.04.2004 12:50:59

Misfitsin ja Danzigin tietää moni mutta kuinkas moni on tutustunut Samhainin (toimi edellä mainittujen orkestereiden välisenä aikana) tuotantoon? Loistavia biisejä btw..
Horrorpunk raikaa koviten
xulu
05.04.2004 15:41:28

No ei se nyt mitään ihan helmee ollu...
Stop the hatin' Everybody chillax!!!
ercciman
05.04.2004 18:49:13
Tykkään. Parempaa kuin Danzig IMHO
jep
Charger
05.04.2004 23:02:17
Hyvä bändi, olis ollut vielä parempi jos eivät olisi ottaneet London Mayta rumpuihin.
gnar138
14.04.2004 22:19:08
toimii.. tosin misfitsi ja danzigi toimii paremmin. on ne danzigin ulvonnat silti samhainissaki siistejä.
fuck you heros, i'm about to have a nervous breakdown.
JMP71
15.04.2004 00:33:22
Ääh.. kaks Samhainin levyä hyllyssä, kerran kuuntelin ja siellä lepää edelleen. Misfits on poikaa!
Hanki parempaa luettavaa.
Errorist
15.04.2004 09:36:31
Tykkään. Parempaa kuin Danzig IMHO

Komppaan.
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
Henko
15.04.2004 18:46:58

Sen verran tarkentaisin että ne kaikki levyt ei ehkä oo kokonaisuutena loistavia (paitsi November Coming Fire) mutta joka julkaisulla on helmiä.
Guderian
15.04.2004 19:26:43

Epätasaisia levyjä, muutama klassikko joukossa tosin pelastaa.

Niin, Samhain saa helposti ihmisiltä sympatiapisteitä tässä ainaisessa Samhain/Danzig -väännössä, niinkuin aina kaikki ug-jutut. Pidän Danzigin levjyä laadukkaampina.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Henko
16.04.2004 15:27:29

Itsekin anna sympatiapisteitä melkeen kaikelle mikä liittyy Danzigiin (paitsi Blackacidevilille). Mourning Noisen Death Trip Delivery esim. on helvetin hyvä (vaikka siinä ei Danzigia ees oo, Steve Zing muistaakseni).
Nobeastsofierce
13.08.2004 14:31:36
Etsinpä aihetta samhainista ja löysinpä, en ole kovin tarkkaan tutustunut vaikka itseäni jonkinlaisena danzig (alkutuotanto lähinnä) ja misfits fanina pidänkin. Mietin että jos rohkenisin jopa ostamaan jonkin tuotoksen olisiko se sitten tuo November Coming Fire?
Is she really going out with him?
Henko
13.08.2004 14:35:21

Etsinpä aihetta samhainista ja löysinpä, en ole kovin tarkkaan tutustunut vaikka itseäni jonkinlaisena danzig (alkutuotanto lähinnä) ja misfits fanina pidänkin. Mietin että jos rohkenisin jopa ostamaan jonkin tuotoksen olisiko se sitten tuo November Coming Fire?

Suosittelen. Kokonaisuutena paras. Ei Initiumkaan huono ole. Osta Box-set, siin on videokin. Muutamalta eri keikalta materiaalia. Aika rankkaa menoa.
Sen takia Samhainista ei varmaan tullut mitään kovin tunnettua juttua että se oli vaan oikeesti niin saatanan tylyä.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
jackcrow
13.08.2004 16:39:03
Minä pidän helvetin paljon juuri DESCENT EP:stä & INITIUM on helmi.

Kuunnelkaa esim: biisi THE BIRTHING, se on ehkä paras samhain biisi. tuo tais olla aikoinaan liian nopee biisi danzigin levylle.

Henko, kerro olenko mahdollisesti väärässä seuraavasta;
Descent levy on koottu lähinnä DANZIGin ensimmäisen levyn "jämä" biiseistä ~ luultavasti linjaan sopimattomuuden vuoksi. Onhan siinäboxi versiossa jopa kaksi samhain versiota danzigin ekalta.
Henko
13.08.2004 18:00:42

En oo tosta kyllä ihan varma. Saattoihan ne biisit olla olemassa jo ennen Danzig-bändiä. Toisaalta esim. Death... in it's arms on aika hidas ja kuulostaa erittäin paljon Danzigilta.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
SweetChild
13.08.2004 22:22:19
En ole paljoa shamhainiin tutustunut, mutta sen verran mitä olen kuullut niin ei kyllä vedä mitään vertoja vanhalle misfitsille.
Sinne minne menet, siellä olet.
TVCasualty
14.08.2004 01:05:13

Ihan alkuun voisin sanoa sen, että Glenn Danzig on ehkä suurin esikuva musiikillisesti ja muutenkin elämässä mulle ja musiikki mitä herra on uransa aikana tehnyt lähes poikkeuksetta on uponnut mulle hyvin. (Blackacidevil vaati vähän totuttelemista...).

Mä en osaa ajatella Misfitsiä, Samhainia ja Danzigia erillisinä bändeinä oikein, ne on mulle vähän sama kuin Bonin aikainen AC/DC ja Brianin aikanen AC/DC jne. Eli välillä jokin on paremman kuuloista kuin toinen, mutta aika tasaisia suosikkeja nuo kolme mulle on.

Samhainista tykkään itse todella paljon, juuri tällä hetkellä kuuntelen Box Settiä, November's Fireä tarkemmin ottaen. Samhainin tuotanto on mun mielestä lähes poikkeuksetta hyvää, mutta kyllä varmaan N-C-F ja Initium on parhaita, tosin Final Descentkin on helvetin kova.

All Murder, All Guts, All Fun!
Anza
08.09.2004 18:24:47

Samhain on loistava bändi! Ei ihan yhtä loistava ku Misfits, mutta silti tosi kovaa kamaa! Huippu biisejä bändiltä löytyy, kuten: mother of mercy, let the day begin, horror biz jne... Glenn Danzig on parhaita laulajia! Mutta bändistä DANZIG en erityisemmin välitä... Yhtyeen eka levy on ihan ok. The Misfits ja Samhain on ykkösluokkaa!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)