allupatukka 17.02.2012 15:38:07 | |
---|
Mntr: Itsehän pystyn kuuntelemaan musiikkia laidasta laitaan ja enkä ole kapeakatseinen. Kyseinen pätkä on täyttä paskaa. Korjasin vain. "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
ps3t 18.02.2012 21:09:56 | |
---|
Mntr: Itsehän pystyn kuuntelemaan musiikkia laidasta laitaan ja enkä ole kapeakatseinen. Minäkin olen, ja innostuin huomatessani mikä tekele on kyseessä, mutta jotenkin tämä ei vaan toiminut. Harmi, koska hyvin tehtyinä näistä saa helvetin hyvän kuuloisia. no sense makes sense |
Bald Anus 20.02.2012 00:23:53 | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=608464 Mainostan härskisti myynnissä olevia Sonisphere -lippuja. Ja ostin sitten tuon Beyond Magneticin. Nyt kun kuunteli pitkästä aikaa, niin ymmärrän itsekin, miksei kappaleet tulleet levylle. Helvetin kovia osia siellä täällä, mutta kokonaisuudet kusee, vähän sama kuin Death Magneticin muissakin biiseissä. Ja taisin ensimmäistä kertaa kuulla Rebel of Babylonin studioversion, se hämmensi minua kovasti, melkoista tykitystä. sääh |
Börje 22.02.2012 23:08:55 | |
---|
Minua jäi aikoinaan häiritsemään, kun Rob keksi sen mahtavan Flamenco-riffin, jota sitten hiukan käytettiin All Nightmare Longissa. Siinä riffissä oli kuitenkin potentiaalia ihan biisin pääriffiksi. Linkissä oma näkemykseni kuinka olisin sen halunnut kuulla. Tuollalailla Rob sitä aluksi suurinpiirtein jammaili. Larssismit tarkotuksella mukana. ;) Älkää nyt vetäkö hernettä tästä nenään, en mä luule olevani parempi ku Metallica. http://www.mikseri.net/artists/the- … nco-kind-of-metallica-cover/503200/You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
Hetfield 22.02.2012 23:12:52 | |
---|
Börje: Minua jäi aikoinaan häiritsemään, kun Rob keksi sen mahtavan Flamenco-riffin, jota sitten hiukan käytettiin All Nightmare Longissa. Siinä riffissä oli kuitenkin potentiaalia ihan biisin pääriffiksi. Linkissä oma näkemykseni kuinka olisin sen halunnut kuulla. Tuollalailla Rob sitä aluksi suurinpiirtein jammaili. Larssismit tarkotuksella mukana. ;) Älkää nyt vetäkö hernettä tästä nenään, en mä luule olevani parempi ku Metallica. http://www.mikseri.net/artists/the- … nco-kind-of-metallica-cover/503200/ Toi oli kyllä hjyvää settiä. Plussaa. I quit the band... Now I just play with myself. |
markku jokela 23.02.2012 08:16:54 | |
---|
en mä luule olevani parempi ku Metallica Siihen ei kyllä paljon nykyään vaadittaisi. |
trashjones 23.02.2012 11:36:41 | |
---|
Börje: Minua jäi aikoinaan häiritsemään, kun Rob keksi sen mahtavan Flamenco-riffin, jota sitten hiukan käytettiin All Nightmare Longissa. Siinä riffissä oli kuitenkin potentiaalia ihan biisin pääriffiksi. Linkissä oma näkemykseni kuinka olisin sen halunnut kuulla. Tuollalailla Rob sitä aluksi suurinpiirtein jammaili. Larssismit tarkotuksella mukana. ;) Älkää nyt vetäkö hernettä tästä nenään, en mä luule olevani parempi ku Metallica. http://www.mikseri.net/artists/the- … nco-kind-of-metallica-cover/503200/ Tallica vais vaikka noista kitarasaundeistaki ottaa mallia. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
haunted 23.02.2012 11:52:03 (muokattu 23.02.2012 12:00:12) | |
---|
trashjones: Tallica vais vaikka noista kitarasaundeistaki ottaa mallia. Totuutta täyttä. Edittiä Ei oo muuten Laurilla ollu ykkönen noin hakuses koskaa edes vahingos :D "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Newsted85 23.02.2012 19:24:13 | |
---|
Börje: Minua jäi aikoinaan häiritsemään, kun Rob keksi sen mahtavan Flamenco-riffin, jota sitten hiukan käytettiin All Nightmare Longissa. Siinä riffissä oli kuitenkin potentiaalia ihan biisin pääriffiksi. Linkissä oma näkemykseni kuinka olisin sen halunnut kuulla. Tuollalailla Rob sitä aluksi suurinpiirtein jammaili. Larssismit tarkotuksella mukana. ;) Älkää nyt vetäkö hernettä tästä nenään, en mä luule olevani parempi ku Metallica. http://www.mikseri.net/artists/the- … nco-kind-of-metallica-cover/503200/ Kuulosti paremmalta kuin mikään mitä Metallica on 2000-luvulla tehnyt. |
Röntgen-Jeesus 25.02.2012 18:01:20 | |
---|
Parin kuukauden tauon jälkeen intouduin taas kuuntelemaan Lulua ja onhan tämä aivan helvetin kova levy. Jotain ihan muuta, mitä on aiemmin tehty. Tylyä ja katkeraa tavaraa, ei sovi todellakaan kaikille. Enkä edes ole taidehomo. Rob Halford on homo. |
TheMurno 26.02.2012 00:46:07 (muokattu 26.02.2012 01:19:59) | |
---|
Vou, mutsi toi mulle kirpparilta pari vuotta sitten Metallica-kellon, joka on CD tällä kuvalla: http://3.bp.blogspot.com/-z8oCa_Mlv … /vintage-metallica-cliff-burton.jpg Muutama viikko sitten otin kellon osat pois huvikseni ja äsken laitettiin kaverin kanssa toi CD koneen sisälle. Kaksi raitaa löytyi ja iskettiin ne Winamppiin. Sitten se haki netistä jotain yhtäläisyyksiä tjs. ja ne paljastui Master of Puppetsin aikaseksi haastatteluksi. Hoho. Ollaanko tehty jokin merkittävä ennen näkemätön löytö vai onko tää joku ihan vanha juttu? |
saku92 26.02.2012 16:12:34 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Parin kuukauden tauon jälkeen intouduin taas kuuntelemaan Lulua ja onhan tämä aivan helvetin kova levy. Jotain ihan muuta, mitä on aiemmin tehty. Tylyä ja katkeraa tavaraa, ei sovi todellakaan kaikille. Enkä edes ole taidehomo. Itsekin tykkään kovasti kyseisestä albumista. Itselle ei ainakaan ole tullut samanlaista albumia vielä vastaan vaikka erittäin paljon musiikkia kuuntelenkin. Omaperäistä, kokeilevaa ja raskasta. aliarvostettu levy. Sakke |
Metallica...hohhoijaa. Brewtality |
LyraB 29.02.2012 11:20:45 (muokattu 29.02.2012 11:21:27) | |
---|
juhopetteri: Metallica...hohhoijaa. Huolimatta turhasta kommentistasi, tässä lausahduksessa kiteytyy tällä hetkellä mielestäni paljon. Metallican suosio tuntuu juuri nyt olevan alhaisimmillaan hyvin pitkään aikaan. Tämä voi olla vain suomalaisen näkökulma, mutta todellakin lehdistön antama vaisu mielenkiinto yhtyeeseen on lopahduttanut varmasti monien tunteet bändiä kohtaan. Esimerkiksi sonisphere-lippuja on reilusti (?) jäljellä vielä. Johtuuko tämä VAIN Lulun takia, sitä emme voi tietää. Minä luulen että taustalla on myös selkeä kyllästyminen: Enter Sandman ei vaan kertakaikkiaan enää iske. Tämä sukupolvi oli tässä, seuraava tulee viiden vuoden kuluttua. Toki muistan että 2009 sonispheren liput eivät myöskään loppuneet kuin vasta konserttipäivänä (olikos muuten noin?), mutta huomatkaa että kyseistä festaria edelsi 2 täpötäyttä 10 minuutissa myytyä Hartwall-keikkaa. Ps. Ostan silti uuden levyn, mikäli se nyt vain sattuisi ilmestymään. Any news? |
Regalis Apertura 29.02.2012 13:25:31 | |
---|
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kuten maailman taloudellinen tilanne ja niin edelleen. Ja mitäköhän järkeä oli buukata Metallicalle peräti 3 Suomen keikkaa samana vuonna (siis 2009)? Voi olla nykyisin vaikea saada esim. Maidenillekin 2 loppuunmyytyä Suomen keikkaa samalle vuodelle (mutua, näin myönnettäköön)... |
Sergei Fallinen 29.02.2012 13:32:46 (muokattu 29.02.2012 13:33:18) | |
---|
LyraB: Tämä voi olla vain suomalaisen näkökulma, mutta todellakin lehdistön antama vaisu mielenkiinto yhtyeeseen on lopahduttanut varmasti monien tunteet bändiä kohtaan. Tietenkään se tosiasia, että bändi on ollut aivan paska viimeiset 15 vuotta, ei ole vaikuttanut yhtään? E. siis 20 vuotta |
LyraB 29.02.2012 14:26:30 (muokattu 29.02.2012 14:27:41) | |
---|
Sergei Fallinen: Tietenkään se tosiasia, että bändi on ollut aivan paska viimeiset 15 vuotta, ei ole vaikuttanut yhtään? No tosiasia tai ei, myönnä pois että 2006-2010 era tuntui isommalta kuin mitä nyt bändi on. Tai en minä osaa sanoa.. näin nyt tuntuu. E: niin siis meinaan että siihen nähden toi 15 (tai 20) vuotta ei kerro kaikkea/juuri mitään. |
Sergei Fallinen 29.02.2012 14:31:24 (muokattu 29.02.2012 14:33:42) | |
---|
LyraB: No tosiasia tai ei, myönnä pois että 2006-2010 era tuntui isommalta kuin mitä nyt bändi on. Tai en minä osaa sanoa.. näin nyt tuntuu. Pienemmässä mittakaavassa joo, ja siihen veikkaan tosiaan Lulua tärkeimmäksi syyksi. Markkinointimielessä se oli pieni harha-askel mutta eiköhän tän kokoluokan bändi sieltä taas kohta nouse. E. vaikka onhan myös mahdollista että Lulu tosiaan havahdutti ihmiset nyt tajuamaan että eihän tää kovin kummonen bändi ollutkaan ja alamäki alkoi. Ehkä tyypit joutuu pitkästä aikaa vähän treenaamaan soittamistakin jos meinaa rahavirrat säilyttää |
LyraB 29.02.2012 16:25:24 | |
---|
Sergei Fallinen: E. vaikka onhan myös mahdollista että Lulu tosiaan havahdutti ihmiset nyt tajuamaan että eihän tää kovin kummonen bändi ollutkaan ja alamäki alkoi. Tämä. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Rhapa 29.02.2012 16:55:56 | |
---|
juhopetteri: Metallica...hohhoijaa. juhopetterillä oli tärkeää asiaa. |