mack the knife 27.02.2012 19:36:22 | |
---|
Tankero: Neljäs keikka peräkkäin, kun sain vetää Lumiperhosta biisin toisen säveltäjän kanssa. Niinkö se sano? Mun mielestä sanat on Kujalan Pekan ja sävel Hannu Vimparin. Ei pitäny olla muita. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 27.02.2012 20:16:32 | |
---|
mack the knife: Niinkö se sano? Mun mielestä sanat on Kujalan Pekan ja sävel Hannu Vimparin. Ei pitäny olla muita. Nuo nimet oon minäkin siinä ohjeessa nähnyt. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 27.02.2012 21:13:08 | |
---|
Tankero: Neljäs keikka peräkkäin, kun sain vetää Lumiperhosta biisin toisen säveltäjän kanssa. En tiiä, mutta moista irstailua en kyllä kestäis kattella.. |
haitari 27.02.2012 23:22:33 | |
---|
Kyllä oli taas kaikkien keikkojen äiti lauantaina. Synttärikeikka, jossa stage oli just siinä missä oli kaikki pöydät ja romut. Senkun sisälle ennätin, tuli heti joku paikallinen stara kysymään, että kun pitäis esittää pari biisiä, niin onnistuisko se ja tää. No ei onnistu, kun ei ole kaikki maailman nuotit mukana. No osaisitko edes tapailla? No en. Osaatko itse sanoa mistä sävellajista laulat sen? Siihen puolestaan stara vastasi, että "en". Tämän dialogin jälkeen hahmo kysyi, että onnistuuko kuitenkin mikin lainaus. Joo, se kyllä onnistuu, milloin tarttet? Viiden minuutin kuluttua. Ahaa, no kamat on pystyssä aikaisintaan puolen tunnin kuluttua. Joo, mut tartten vain mikin. Voi jestas! No siinä kamoja kasaillessa joku baritoni puolestaan pyysi, että voitko antaa mulle A-mollin, jotta saan äänen biisiin jonka aikoi esittää just nyt. Joo, voin antaa, mutta en ennen kuin kaikki kamat on pystyssä, koskettimissa ei ole omia kajareita. Sitten, kun menin hakee autosta loppuja kamoja, niin tää eka stara siinä ulkona kovaan ääneen kailottaa, että "kyllä on soittajilla kovat palkat, kun kelpaa tollasella sadan tonnin maasturimersulla ajella". Siihen oli pakko kommentoida, että juu näin on, auto on Kia Sorento, ei Mersu. V-käyrä oli aika hyvässä nousussa ennen kuin ääntäkään oli soittimista lähtenyt. Loppuiltaan mahtuikin sitten lukematon määrä hermojen kiristelyä, jotka etupäässä aiheutti alle 30-vuotiaat liian känniset naisihmiset. Huh huh. -kiitos ja anteeks- |
rintapek 27.02.2012 23:27:13 | |
---|
haitari: Kyllä oli taas kaikkien keikkojen äiti lauantaina. ..Huh huh. Otan osaa. Miten ne isot pojat sanookaan; been there, done that, dont ask. One kind of music only - the good kind |
baron 28.02.2012 00:15:25 | |
---|
rintapek: Otan osaa. Miten ne isot pojat sanookaan; been there, done that, dont ask. Kuulostaa ihan normikeikalta, onko muunlaisiakin olemassa? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
ÄM 28.02.2012 07:41:51 | |
---|
Tankero: Laitattehan kuitenkin matkalaskut. Siinä voiskin olla baarin pitäjällä ihmettelemistä, kun tulis miljoonan bathin matkalasku postissa. Yrittänyttä ei panna! Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Tankero 28.02.2012 09:34:19 | |
---|
mack the knife: Niinkö se sano? Mun mielestä sanat on Kujalan Pekan ja sävel Hannu Vimparin. Ei pitäny olla muita. Niihän tuo väittää ja kertoi biisiä aikanaan tarjonneensa Hoikan Lasselle. Humppajyrä |
Tankero: Niihän tuo väittää ja kertoi biisiä aikanaan tarjonneensa Hoikan Lasselle. Ootko päässy "showvaareihin" soittamaan? |
Tankero 28.02.2012 14:56:29 (muokattu 28.02.2012 14:58:46) | |
---|
EP: Ootko päässy "showvaareihin" soittamaan? Noup, paljon parempaa meininkiä. Laanihovin monotanssien iki-ikonin kanssa olen päässyt vetämään. Humppajyrä |
KoskPaavo 28.02.2012 16:30:05 | |
---|
Tankero: Noup, paljon parempaa meininkiä. Laanihovin monotanssien iki-ikonin kanssa olen päässyt vetämään. Mitä sukua on muuten Veikolle hän? "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Tankero 28.02.2012 17:09:36 (muokattu 28.02.2012 17:10:09) | |
---|
KoskPaavo: Mitä sukua on muuten Veikolle hän? Kuulemma jotain sukua on. Siksikihän tässä on rinta kaarella. Humppajyrä |
Pula-Aho 28.02.2012 20:43:03 | |
---|
Tankero: Noup, paljon parempaa meininkiä. Laanihovin monotanssien iki-ikonin kanssa olen päässyt vetämään. Parin viikon päästä tulemma katsastamaan onko meno oiva. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Tankero 28.02.2012 23:17:10 | |
---|
Pula-Aho: Parin viikon päästä tulemma katsastamaan onko meno oiva. Tietänet, että on. Rumparina on silloin eri mies. Humppajyrä |
humppahanuristi 03.03.2012 21:47:04 | |
---|
Tulipas käytyä pitkästä aikaa keikalla taas, ihan parin tunnin melkolailla rautalankavoittoinen veto (kaksi valssia haitarilla). Varttia vaille viisi läksin kotoa ja yhdeksältä takaisin kotona. Kohtuu matka, kohtuullinen soittoaika. Jees. Humpasta rautalankaan...
http://www.myspace.com/tanssiorkesterigalaxie |
artope 04.03.2012 09:08:29 | |
---|
humppahanuristi: Tulipas käytyä pitkästä aikaa keikalla taas, ihan parin tunnin melkolailla rautalankavoittoinen veto (kaksi valssia haitarilla). Varttia vaille viisi läksin kotoa ja yhdeksältä takaisin kotona. Kohtuu matka, kohtuullinen soittoaika. Jees. Tulihan myös kohtuukorvaus??? "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
half 04.03.2012 11:55:34 | |
---|
Bar Jams Liedossa. Kaikki kuten ennenkin, paitsi jotkut olivat hokanneet sähkötupakin. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
EP 04.03.2012 12:06:36 | |
---|
half: Bar Jams Liedossa. Kaikki kuten ennenkin, paitsi jotkut olivat hokanneet sähkötupakin. Koskahan ne kieltää alkoholin juonnin ravintolassa? Mehulinjalle.. : ) |
Bronks 04.03.2012 20:50:51 | |
---|
Basisti häpäisi keikkavaunun kaivamalla repustaan Kiss-merkkisen mansikkasiiderin. Koko auto haisi huulikiillolta. Viimeinen kerta. Don't take me serious, I'm just playing. |
half 04.03.2012 21:27:31 | |
---|
Bronks: Basisti häpäisi keikkavaunun kaivamalla repustaan Kiss-merkkisen mansikkasiiderin. Koko auto haisi huulikiillolta. Viimeinen kerta. Kai annoitte vakavan varoituksen. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |