Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 523 24 25 26 27372 373 374 375 376
Akitus
26.02.2012 12:59:24
DJKaaos: Tänään on kattauksessa mistä valita. Pohjois-Lontoon derby, Carlingin finaali, Unitedin oletettavasti hankala vieraspeli Norwichissa ja tietysti myöhemmin illalla perinteiset Serie A ja La Liga.

Jos EuroSport2 löytyy kanavapaketista, niin tuohon listaan voi heittää vielä mukaan Bundesliigan kärkikamppailun Bayer München vs Schalke 04.
42. www.myspace.com/sirpenth http://maihinnousu.net/a/1133
Secreterial
26.02.2012 17:28:12
Kyllähän siitä Norwich pelistä melko vaikea sitten tuli. Alku lupaili hyvää, kun Scholes kävi pukkaamassa Unitedin johtoon. Norwich pelasi kyllä huikeasti, ja ansaitsi maalin. 1-1 Holt. Lisäajalla sitten toinen pappa, eli 900 United ottelun Giggsy kävi nakkaamassa häkin. 2-1 voitto Unitedille ja Giggsyn tuuletukset kaupan päälle.
"I never bluff" - Cordell Walker
DJKaaos
26.02.2012 17:32:50
Secreterial: Kyllähän siitä Norwich pelistä melko vaikea sitten tuli. Alku lupaili hyvää, kun Scholes kävi pukkaamassa Unitedin johtoon. Norwich pelasi kyllä huikeasti, ja ansaitsi maalin. 1-1 Holt. Lisäajalla sitten toinen pappa, eli 900 United ottelun Giggsy kävi nakkaamassa häkin. 2-1 voitto Unitedille ja Giggsyn tuuletukset kaupan päälle.

Oli kyllä niin turhauttavaa katsoa, kun United suosiolla antoi Norwichin pyörittää peliä. Ihan odotettavissa oli se tasoitus. Welbeck olisi voinut tehdä varmaan neljä maalia tänään, mutta kaverilla ei kyllä ollut tatsi kohdallaan alkuunkaan.
Minä olen minä.
Secreterial
26.02.2012 17:37:23
DJKaaos: Oli kyllä niin turhauttavaa katsoa, kun United suosiolla antoi Norwichin pyörittää peliä. Ihan odotettavissa oli se tasoitus. Welbeck olisi voinut tehdä varmaan neljä maalia tänään, mutta kaverilla ei kyllä ollut tatsi kohdallaan alkuunkaan.

Viimeistelyssä tuntuu Welbeckillä olevan eniten ongelmia. Pallo pysyy jalassa, ja kovasti tekee töitä, mutta nyt vaan viimeistelyreeniä, niin alkaa onnistumaan. Taitoa ja tekniikkaa on, ja nopeuttakin löytyy. Kehittyvä pelaaja vielä, mutta Rooneyn kanssa reenaamaan. Positiivista Welbeckissä kyllä on se, että helposti ei kaveri tänään mennyt maahan, muutamaan otteeseen rapattiin, mutta hyvin jatkoi matkaa.

Toinen positiivinen asia on se, että Valencian paluu on nopeampi kuin on odotettu. Ehkä jo ensi viikonloppuna on Valencia pelikunnossa.
ruusteri
26.02.2012 17:42:16
No huh huh. Aikamoinen nousu Arsulta. Eipä nämä derbyt ikinä jätä kylmäksi.
"Damn good coffee, and hot!"
rockjihad
26.02.2012 17:59:12
Kaikenmaailman kriisienkin keskellä Arsenal pystyy jämänousukkaat tiputtamaan maan pinnalle.
DJKaaos
26.02.2012 18:55:48
Rockjihad, oisko mahdoton ajatus, että laitat sen tyylikkään äijäenergiaa-avatarin takaisin kehiin?
Minä olen minä.
Secreterial
26.02.2012 19:21:21
Melko mukavaa katsottavaa on ollut De Gean maalivahtityöskentely viime aikoina. Melko huikeasti on itseluottamus kasvanut, ja alkukauden haparoinneista ei ole tietoakaan. Nytkin Norwichia vastaan muutamia loistotorjuntoja.
rockjihad
26.02.2012 20:46:50
Katellaan sitä avataria myöhemmin, ja oli aika homo lopputulos liigacupin finaalissa.
DJKaaos
26.02.2012 20:48:12
rockjihad: Katellaan sitä avataria myöhemmin, ja oli aika homo lopputulos liigacupin finaalissa.

Okei.

King Kenny toi pokaalit tullessaan.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
26.02.2012 20:52:24

rockjihad: Katellaan sitä avataria myöhemmin, ja oli aika homo lopputulos liigacupin finaalissa.

Mut hei, pysti tuli.. Mites Arsulla? :)

JEIS!
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
pekkap82
26.02.2012 20:52:42
Taas aika tyypillistä. Laukaukset 39-11 mutta tasan. Ei sentään päässyt Suarez vetämään rankkaria.
Y3J
26.02.2012 21:03:32
Perhana mikä futispäivä, derby oli tosi jees mutta tuo Carling Cup olisi voinut päättyä toisin. Semiväsynyttä äijää oli kentällä rankkareita ampumassa.
Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen.
rockjihad
26.02.2012 21:05:00
Ziggy Bubba: Mut hei, pysti tuli.. Mites Arsulla? :)

JEIS!

Sunkin pitää kohta katella sitä avataria uusiks...Kjehkjeh.

Onnea vaan.
Secreterial
26.02.2012 21:08:06
rockjihad: Sunkin pitää kohta katella sitä avataria uusiks...Kjehkjeh.

Onnea vaan.

http://1.bp.blogspot.com/-Z6VCVWYe4 … +United+Barclays+Premier+Parade.jpg

Oliks se tuo?
rockjihad
26.02.2012 21:14:08
Toi, tai vaihtoehtoisesti se kuva, mikä on ilmeisesti otettu Owenin sopparin julkistustilaisuudesta, jossa sillä on manu-paita päällä ja käsissä fanihuivi.
Fat Tony
26.02.2012 21:36:13
ruusteri: No huh huh. Aikamoinen nousu Arsulta. Eipä nämä derbyt ikinä jätä kylmäksi.

Tuli kyllä yllättävän hyvä sunnuntaipäivä.

Aivan mahtava oli katsoa, kun Rosicky pitkän laiskan jakson jälkeen teki hurjan määrän työtä ja vielä maalinkin
Ziggy Bubba
26.02.2012 22:09:09

rockjihad: Toi, tai vaihtoehtoisesti se kuva, mikä on ilmeisesti otettu Owenin sopparin julkistustilaisuudesta, jossa sillä on manu-paita päällä ja käsissä fanihuivi.

No, tota ehtii vielä kattelemaan. Nyt juhlitaan Pokaalia :)

Arsenen facepalmista kuva tähän ->
Isoa pörinää ja muhkua melodiaa: Sonar Transistor
rockjihad
27.02.2012 00:36:29
Fat Tony: Aivan mahtava oli katsoa, kun Rosicky pitkän laiskan jakson jälkeen teki hurjan määrän työtä ja vielä maalinkin

Onhan Rosickylla tän vuoden puolella ihan hyvä työmoraali ollut noin pääpiirteiissään, mutta tänään näytti peli jo vähän samalta mitä se oli sillon vuonna 2008 ennen loukkaantumista. Jos Ramsey olisi tänään pelannut Rosickyn paikalla, niin Arsenal tuskin olisi voittanut ottelua.

Espanjassa Atleticon pojat sitten ryssi vaparissa muuria kasaillessa tajuamatta, että peli on käynnissä ja Barcalle täysi pistepotti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)