Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez RG7321
1
Laterr
24.02.2012 21:12:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! (Uusi foorumien puolella, toivottavasti tuli oikeaan paikkaan)
 
Olen tässä etsiskellyt Ibanezin seiskaa, RG7321 mallia. No kuinka ollakkaan, ainoa paikka mistä skeban voisi tilata on Isossa Britanniassa, DV247 verkkokaupassa.
http://www.dv247.fi/invt/47379/
(Kokemuksia? Itse en ole puljusta aikaisemmin kuullutkaan)
 
Kysymys siis kuuluukin, myykö mikään suomalainen verkkokauppa (tai eurooppalainen josta mahdollinen postiennakon tapainen maksu) tätä kyseistä keppiä? Itse olen kalunnut läpi aika usean paikan enkä ole löytänyt.
 
Kävin jopa kysymässä kyseistä kitaraa paikallisesta musiikkiliikkeestä, he soittivat maahantuontiin, Levytukulle, ja sieltä tuli vastaus: Ei toimiteta, RGA-7 korvaava malli.
Mikäköhän on syy lie tähän toimituksen lopettamiseen vaikka 7321 näyttää olevan vieläkin sarjatuotantomalli? Thomannkin näemmä lopettanut myynnin.
 
Kiitokset kaikista vastauksista.
 
Decadetroll
24.02.2012 21:32:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laterr: Terve! (Uusi foorumien puolella, toivottavasti tuli oikeaan paikkaan)
 
Olen tässä etsiskellyt Ibanezin seiskaa, RG7321 mallia. No kuinka ollakkaan, ainoa paikka mistä skeban voisi tilata on Isossa Britanniassa, DV247 verkkokaupassa.
http://www.dv247.fi/invt/47379/
(Kokemuksia? Itse en ole puljusta aikaisemmin kuullutkaan)

 
Luotettava pulju on, kaivelehan foorumia vähän (jos haku toimii), löytyy jo ketju tästä firmasta.
 
Kysymys siis kuuluukin, myykö mikään suomalainen verkkokauppa (tai eurooppalainen josta mahdollinen postiennakon tapainen maksu) tätä kyseistä keppiä? Itse olen kalunnut läpi aika usean paikan enkä ole löytänyt.
 
Tähän en kyllä osaa vastata.
 
Kävin jopa kysymässä kyseistä kitaraa paikallisesta musiikkiliikkeestä, he soittivat maahantuontiin, Levytukulle, ja sieltä tuli vastaus: Ei toimiteta, RGA-7 korvaava malli.
Mikäköhän on syy lie tähän toimituksen lopettamiseen vaikka 7321 näyttää olevan vieläkin sarjatuotantomalli? Thomannkin näemmä lopettanut myynnin.
 
Kiitokset kaikista vastauksista.

 
Oisivatko ihan lopettaneet kuitenkin ibanezillä tuon rg 7321:n valmistamisen ja laittaneet sitten tuon RGA-7:n vaihdokiksi, jos levytukku niin kerta sanoo, eikä nettikaupoistakaan löydä noita. Ibanezin sivuja ei tarvitse varmaan enemmälti uskoa, tuskin ovat ajan tasalla noista malleista.
 
Kannattaa katsella käytettynä noita, torilla liikkuu meinaan tasaisin väliajoin aina ja suhteellisen halvallakin jopa välistä. Myöskin ebay kannattaa tsekata, siellä niitä on halvalla vähän väliä..
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
Laterr
24.02.2012 21:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitokset vinkistä, alan metsästämään torin puolelta.
 
naavanka_
24.02.2012 22:55:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen kovasti ja nimenomaan käytettynä etsimään.
RGA versiotakin kannattaa testiä mutta mielestäni se on lähen kaikin puolin huonompi.
 
RG7321 suosittelen vaihtamaan mikit koska alkuperäiset ovat hieman mutaiset,
Tokihan jos niistä tykkää niin mitäpä sitä korjailemaan :D
 
Decadetroll
24.02.2012 23:34:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Suosittelen kovasti ja nimenomaan käytettynä etsimään.
RGA versiotakin kannattaa testiä mutta mielestäni se on lähen kaikin puolin huonompi.
 
RG7321 suosittelen vaihtamaan mikit koska alkuperäiset ovat hieman mutaiset,
Tokihan jos niistä tykkää niin mitäpä sitä korjailemaan :D

 
Hmm, miten se on huonompi?
 
Eroahan noilla on tietty...
RG7321:
Lehmusrunko
Vaahterakaula ja ruusupuuotelauta
Axis 7-mikit
"fixed bridge" tai uudemmissa gibraltar standard-talla.
 
RGA-7:
Mahonkirunko
Vaahterakaula ja ruusupuuotelauta
Ibanez LoZ7-mikit ja midscooppiswitchi
Gibraltar custom-talla.
 
Ulkoisestihan nuo eroavat tietysti myöskin. Mikit nyt ovat vaihtokamaa molemmissa malleissa..
 
don't look so surprised, happy birthday...fucker! Blow that candle out, we're gonna kick you, kick you!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «