EP 23.02.2012 20:35:16 (muokattu 23.02.2012 20:35:53) | |
---|
jazzbass-73: ... jjaahas ... kaikki muuhan on hevonperseessä paitsi kehä I:n sisäpuolinen alue ... Mua on askarruttanu, että laajeneeko baronin keikkareviiri yhtään mahdollisten kuntaliitosten jälkeen? |
jazzbass-73 23.02.2012 21:05:01 | |
---|
Jos tuo kuntaliitoshomma etenee , niin päivärahapuljaaminen menee ihan vituiks ... voihan perkels muuten . Saat ajaa toistasataa kilsaa keikalle ja vielä ollaan oman kunnan alueella ; ei saatana ! |
EP 23.02.2012 22:07:57 | |
---|
jazzbass-73: Jos tuo kuntaliitoshomma etenee... voihan perkels muuten . Saat ajaa toistasataa kilsaa keikalle ja vielä ollaan oman kunnan alueella ; ei saatana ! Meinaakko, ettei pääse sanoon et oltiin ihan ulkomailla keikalla? |
baron 23.02.2012 23:02:34 | |
---|
EP: Mua on askarruttanu, että laajeneeko baronin keikkareviiri yhtään mahdollisten kuntaliitosten jälkeen? Kun tuo Sipoo tai sen osa liitettiin stadiin niin Itä-Helsingistä tuli ainakin maantieteellisesti stadin keskustaa. Jos Espoo liitetään niin joudumme taas laitakaupunkilaisiksi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 23.02.2012 23:08:36 | |
---|
baron: Kun tuo Sipoo tai sen osa liitettiin stadiin niin Itä-Helsingistä tuli ainakin maantieteellisesti stadin keskustaa. Jos Espoo liitetään niin joudumme taas laitakaupunkilaisiksi. Liitettiin? |
baron 24.02.2012 09:57:34 | |
---|
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 24.02.2012 14:55:11 | |
---|
baron: Mä ymmärrän että jos asuu jossain hevon kuusessa on nautinto päästä sieltä pois eikä matka-aikaa laske duuniksi. Mä asun stadissa ja mä lasken keikan kestoksi sen kun mä lähden himasta ja palaan himaan. Mun paras on 150/tunti. (Taksi keskustaan, yksi tunti pianon pimputusta, taksi himaan, yhteensä kaksi tuntia, liksa 300, taksi maksettiin päälle, ei päivärahoja) -Tällä kertaa kyseessä oli "kotiin + takas sinne missä olin" - lento. -Haluatko työntää nuo sun HevonKuusi-huutelut johonkin erityiseen aukkoon? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
baron: http://www.hel2.fi/liitos/kauposkartta.pdf Tommonen alue liitettiin vaikka ne hanttiin pistikin. Mun kaveri halusi pois stadista ja muutti Sipooseen ja hetken kuluttua oli taas stadilainen. Joo stana! Toivottavasti pistävät kunnolla hanttiin nyt, eivätkä ala ihannoimaan sitä "suurta ja kaunista"! |
rintapek 24.02.2012 17:21:47 | |
---|
baron: Mun kaveri halusi pois stadista ja muutti Sipooseen ja hetken kuluttua oli taas stadilainen. Mä muutin -98 Vihtiin, kun halusin pois stadista. Ja nyt mä olen taas stadilainen. Ei pakkoliitoksen syystä, vaan pikemminkin päinvastoin. One kind of music only - the good kind |
baron 24.02.2012 20:18:20 (muokattu 24.02.2012 20:21:46) | |
---|
Epämuusikko: -Tällä kertaa kyseessä oli "kotiin + takas sinne missä olin" - lento. -Haluatko työntää nuo sun HevonKuusi-huutelut johonkin erityiseen aukkoon? Etkö osaa olla ylpeä paikkakunnastasi? Stadia saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää enkä ota nokkiini. Jotkut raukat joutuu asumaan jopa Turussa ja nekin kestää sen paremmin kuin sinä! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Epämuusikko 24.02.2012 20:34:06 | |
---|
baron: Etkö osaa olla ylpeä paikkakunnastasi? Stadia saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää enkä ota nokkiini. Jotkut raukat joutuu asumaan jopa Turussa ja nekin kestää sen paremmin kuin sinä! joopa joo. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Lennu 24.02.2012 20:49:20 | |
---|
Mä oon kyllä salaa vähän ylpeä siitä, että legendaarisella Baronilla on mökki Porvoossa. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 24.02.2012 20:51:51 | |
---|
Epämuusikko: -Haluatko työntää nuo sun HevonKuusi-huutelut johonkin erityiseen aukkoon? Mun mielestä taas Mommila- Juupajoki- Näkkäjärvi tai Hevonkuusi- kielikuvissa ei o mitn vikaa. Ne on pelkkiä kieli- tai mielikuvia. Niist ei pidä ottaa nokkiinsa. Mä aikanaan styylasin yhden länsisuomalaisen mimmin kans, ni hänen ja perheensä mielestä puheenparteni kokonaisuudessaan oli jotenkin ylimielistä - loukkaavaa - ja liian stadilaista. Otin opikseni, joten sitten puhuin vain selvää pohojammaata: Ilimajoillaa tuuloo, notta silimät päähän kylymettyy. Oikeesti, jos joku tahtoo vetää hernepussin nenuun, niin se vetää. Muis tapauksissa kandee kattoa peiliin. One kind of music only - the good kind |
JussiG 24.02.2012 21:10:31 | |
---|
rintapek: Mun mielestä taas Mommila- Juupajoki- Näkkäjärvi tai Hevonkuusi- kielikuvissa ei o mitn vikaa. Ne on pelkkiä kieli- tai mielikuvia. Niist ei pidä ottaa nokkiinsa. Mä aikanaan styylasin yhden länsisuomalaisen mimmin kans, ni hänen ja perheensä mielestä puheenparteni kokonaisuudessaan oli jotenkin ylimielistä - loukkaavaa - ja liian stadilaista. Otin opikseni, joten sitten puhuin vain selvää pohojammaata: Ilimajoillaa tuuloo, notta silimät päähän kylymettyy. Oikeesti, jos joku tahtoo vetää hernepussin nenuun, niin se vetää. Muis tapauksissa kandee kattoa peiliin. BINGO !!! Olen muuten asunut Mommilassa kahteen otteeseen, ihan oikeasti hei! Eikä hävetä yhtään, en tosin osaa sillä ylpistelläkään. 1.- ja 3.-luokan kävin Mommilan kansakoulussa joskus 70-luvun alkupuolella. Noi kolme muuta paikkaa on vielä käymättä, muutenhan olen lähes koko Suomen jo kiertänytkin...;o) |
Tankero 24.02.2012 21:47:28 | |
---|
baron: Etkö osaa olla ylpeä paikkakunnastasi? Stadia saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää enkä ota nokkiini. Jotkut raukat joutuu asumaan jopa Turussa ja nekin kestää sen paremmin kuin sinä! Muiden paikkakuntien vähättelykö on kotipaikkaylpeyttä? Voi voi. Humppajyrä |
Lennu 24.02.2012 21:51:28 | |
---|
Tankero: Muiden paikkakuntien vähättelykö on kotipaikkaylpeyttä? Voi voi. Nimenomaan, ei torsoa tarvii lyödä, vaikka sillä ei olekaan käsiä. no is any good musics maked anymore... |
baron 24.02.2012 22:12:59 | |
---|
Tankero: Muiden paikkakuntien vähättelykö on kotipaikkaylpeyttä? Voi voi. Tosikko? Relaa vähän. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Tankero 25.02.2012 01:11:36 | |
---|
baron: Tosikko? Relaa vähän. Minulla on perustuslain suoma oikeus tosikoida. Turha yrittää. Humppajyrä |
KoskPaavo 25.02.2012 01:58:37 | |
---|
Mulla on tuosta tien takaa 3,5 km Hämeenlinnaan (ent Lammi) , sitten kun Asikkala ja Padasjokikin liittyy Päijät-Hämeen suurkuntaan mulla on naapurikaupunkiin tosi lyhyt matka. Lahden keskustaan tästä on 38 km. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
isojussi 25.02.2012 07:44:49 (muokattu 25.02.2012 07:45:02) | |
---|
Niin - tämmöselle hämäläisellehän kaikki Hyvinkään eteläpuolella on yhtä ja samaa Keravaa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |