joonama 03.01.2012 13:22:21 | |
---|
kincy: Pedaalissa ei ole mitään vikaa. Kokeile Remon Powerstroke kolmosta kirkkaana lyöntipuolelle ja resoksi Powerstroke 3 mustana. Klassikko. Jos haluaa vielä vähemmän soivaa, niin Aquarian Super-Kick lyöntipuolelle ja PS3 resona. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
crässi 03.01.2012 13:25:52 | |
---|
Tarkoitatko eteen tuota esim. Thomanilla olevaa Ebony kalvoa ilman reikää. Eikös tämä ole tarkoitettu lyöntikalvoksi. |
joonama 03.01.2012 13:35:27 | |
---|
crässi: Tarkoitatko eteen tuota esim. Thomanilla olevaa Ebony kalvoa ilman reikää. Eikös tämä ole tarkoitettu lyöntikalvoksi. Käy kumpaankin. Harvoin tosin näkyy basarissa mustaa lyöntikalvoa. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
kincy 03.01.2012 13:42:26 | |
---|
crässi: Tarkoitatko eteen tuota esim. Thomanilla olevaa Ebony kalvoa ilman reikää. Eikös tämä ole tarkoitettu lyöntikalvoksi. Kuten yllä todettiin, se kalvo käy perjaatteessa kumpaankin tarkoitukseen, mutta kyllähän se taitaa yleisesti olla resokalvoksi meinattu. Eihän siinä ole niitä raitojakaan esteettisyyttä pilaamassa. |
Kailis 03.01.2012 14:30:53 | |
---|
Toteutin eilen pitkäaikaisen suunnitelmani ja hankin resoiksi tomeihin Aquarian High Frequency Coated kalvot. Samalla otin hyväksi havaitsemani batter setin, eli 10" Texture Coated, 12" Super-2 ja 14" Response 2. 8" piti tilata, eikä coated versiota ole resoksi, joten siihen tulee clear. Soundaa aika helvetin hyvältä. Mulla oli aikaisemmin Ambassador clearit alla, ja herkkyyttä mutta yllättäen botnea ja muitakin taajuuksia tuntui tulevan lisää. Mikäköhän mua vaivaa kun vaihdan jo tomeistakin kalvot ennen kuin ne menee rikki? Ikä? Ikäkuulo? Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
JanneO 03.01.2012 14:56:31 | |
---|
Kailis: Mikäköhän mua vaivaa kun vaihdan jo tomeistakin kalvot ennen kuin ne menee rikki? Ikä? Ikäkuulo? Hullu! etkö laita jesaria kalvoihin ja kapuloihin kun ne hajoo? |
kincy 03.01.2012 16:42:26 | |
---|
Kailis: Mikäköhän mua vaivaa kun vaihdan jo tomeistakin kalvot ennen kuin ne menee rikki? Ikä? Ikäkuulo? Asiaan liittyen; mikähän kumma Remoloita vaivaa kun noin kolme kuukautta sitten vaihdoin tomeihin uudet Emperorit ja kalvot tuntuvat todella kuolleita jo nyt ja virvelin kalvosta kuoli soundi jo reilussa kuukaudessa? Mitenkään merkittävästi aikaisempaa enemmän en niitä mielestäni ole soitellut. Aikaisemmin meni helposti puolikin vuotta ennen kun kalvot kuolivat. Hyhmää. |
ferodoz 03.01.2012 17:22:29 | |
---|
kincy: Asiaan liittyen; mikähän kumma Remoloita vaivaa kun noin kolme kuukautta sitten vaihdoin tomeihin uudet Emperorit ja kalvot tuntuvat todella kuolleita jo nyt ja virvelin kalvosta kuoli soundi jo reilussa kuukaudessa? Mitenkään merkittävästi aikaisempaa enemmän en niitä mielestäni ole soitellut. Aikaisemmin meni helposti puolikin vuotta ennen kun kalvot kuolivat. Hyhmää. Se on se Remo.. :) * tuhisee fiktiivisiin viiksiinsä. * "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
Kailis 03.01.2012 18:34:01 | |
---|
Aika monet Remon nimeen aikaisemmin vannoneet on vaihtaneet Aquarianiin. Useat pikkuhiljaa, hitaasti mutta varmasti. Sitten on tietenkin vielä ne jotka käyttää vielä Evansia, mutta eipä siitä enempää. Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta. |
kincy 03.01.2012 20:39:07 | |
---|
ferodoz: Se on se Remo.. :) * tuhisee fiktiivisiin viiksiinsä. * Remot nyt soi kuolleenakin lämpimämmin kuin Evanssit ikinä ;) |
ferodoz 03.01.2012 20:44:38 | |
---|
kincy: Remot nyt soi kuolleenakin lämpimämmin kuin Evanssit ikinä ;) Ainut ero että evans ei saundaa kuolleelta, kuten remo. Kuolleet on harvoin lämpimiä. Sitäpaitsi mulla on tällähetkellä kirkkaat Emperorit setissä kiinni, eikä basarinkalvoa lukuunottamatta evanssia ollenkaa! "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
markkuliini 03.01.2012 21:00:22 | |
---|
ferodoz: Ainut ero että evans ei saundaa kuolleelta, kuten remo. Hmmm...Edelleen toistan saman tarinan, mun Evansin G2-kokeilusta. 2 setillistä ostin tomeihin, ja kestivät mun keikkasetissä noin 20-25 keikkaa (huom. 1 setin keikkoja), ja sen jälkeen soundi kuoli ihan yhtäkkiä ja varoittamatta. Vanhoista Remoista olen saanut aina ruuvaamalla vielä käyttökelpoisen soundin, eli eivät ole kuolleet käsiin, vaan on selvitty "varikolle". G2:sten soundi oli sinänsä ihan käyttökelpoinen, hieman kylmä ja muovinen kyllä, mutta juuri tuo yhtäkkinen soundin katoaminen ei rohkaissu mua ostamaan lisää. Fedorozin kuvailemaa tapausta ei ole mulle sinänsä tullut vastaan. Ainoat paskat Remot ovat olleet Ambassador X:t joiden soundia en voinut tomeissa sietää ja yksi valmistusviallinen Emperor ja yksi pussissa vioittunut Amb.snare side. Vialliset liike otti takaisin kuten myös avaamattomat Amb.x:t :) Näitä valmiiksi kuolleita ei ole vastaan tullut millään valmistajalla, eli siis vika on ollut selvä jos en ole saanut soundaamaan. -Knocks on wood- Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
ferodoz 03.01.2012 21:03:42 | |
---|
markkuliini: Hmmm...Edelleen toistan saman tarinan, mun Evansin G2-kokeilusta. 2 setillistä ostin tomeihin, ja kestivät mun keikkasetissä noin 20-25 keikkaa (huom. 1 setin keikkoja), ja sen jälkeen soundi kuoli ihan yhtäkkiä ja varoittamatta. Vanhoista Remoista olen saanut aina ruuvaamalla vielä käyttökelpoisen soundin, eli eivät ole kuolleet käsiin, vaan on selvitty "varikolle". G2:sten soundi oli sinänsä ihan käyttökelpoinen, hieman kylmä ja muovinen kyllä, mutta juuri tuo yhtäkkinen soundin katoaminen ei rohkaissu mua ostamaan lisää. Fedorozin kuvailemaa tapausta ei ole mulle sinänsä tullut vastaan. Ainoat paskat Remot ovat olleet Ambassador X:t joiden soundia en voinut tomeissa sietää ja yksi valmistusviallinen Emperor ja yksi pussissa vioittunut Amb.snare side. Vialliset liike otti takaisin kuten myös avaamattomat Amb.x:t :) Näitä valmiiksi kuolleita ei ole vastaan tullut millään valmistajalla, eli siis vika on ollut selvä jos en ole saanut soundaamaan. -Knocks on wood- Hoaaaa'a, tää ei ollutkaan tälläkertaa vihapuhetta Remon suuntaan. Näitä vain oon kuullut sekä kokenut valitettavan paljon. Edelleen ihmettelen meidän niin täysin päinvastaisia kokemuksia näistä, mutta kai se vain täytyy uskoa, että myös säkin puhut totta. :D "Muurarirabbi nyt, on matkalle lähtenyt, haravalla kaiveli hampaistaan, lehtiä oksia" |
marktark 24.02.2012 10:27:27 | |
---|
Play that song (not the instrument) |
Laakstr 24.02.2012 10:41:05 | |
---|
marktark: Jatkanpa luomuihmisten harmiksi;) http://www.youtube.com/watch?v=b-gGk4N6p68 Apuvälineenä tuntuu ihan johdonmukaiselta. Tziizus...mistähän noita saa ??? Vois lopettaa "lapsityövoiman" käytön virittämisessä tuollasen avulla ;) |
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
marktark 24.02.2012 11:54:26 | |
---|
passe: Tuossahan turistiin hyvää yleistä kertausta ihan ilman tune-bottiakin. Jep, luettu on ja silti kirjoitin otsikon huomioonottaen, toisin kuin muutamat muut läpät tässä threadissa. Haittaakshe ? Terkuin, kynän kirjoitusvälineenä lähes hylännyt Tuntematon mark Play that song (not the instrument) |
Weetoz 24.02.2012 12:11:09 (muokattu 24.02.2012 12:11:34) | |
---|
marktark: Jatkanpa luomuihmisten harmiksi;) http://www.youtube.com/watch?v=b-gGk4N6p68 Apuvälineenä tuntuu ihan johdonmukaiselta. Olisi ollut kiva kuulla miltä se rumpu oikeesti sitten kuullostaa kun tuolla vempaimella virittää. Tai mieluiten silleen että koko setti ois viritetty tuolla ja sitten soitettas joku näyte. Oon melko skeptinen tämän suhteen monestakin syystä. Tuon videon perusteella ainakin tuo laite jättää huomioimatta vähän liian paljon muuttujia. Vaikuttaa siis minusta aika samanlaiselta kuin aikasemmatkin "rumpuvirittimet", eli vähän sellanen AbTronic-meininki. Noita menee kaupaksi, koska ihmiset haluaa niin kovasti sen oikotien onneen. Vaikka eihän se rumpujen virittäminen oikeesti loppupelissä niin vaikeaa edes ole normaalistikaan. Sitä pitää vaan vähän harjoitella. Olishan se varmaan ihan hyvä juttu jos tuo oikeesti toimis, ei siinä mitään. En vaan vielä oo ihan vakuuttunut. RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
rintapek 24.02.2012 14:52:35 | |
---|
One kind of music only - the good kind |
majuku 24.02.2012 20:03:20 | |
---|
marktark: Jatkanpa luomuihmisten harmiksi;) http://www.youtube.com/watch?v=b-gGk4N6p68 Apuvälineenä tuntuu ihan johdonmukaiselta. Toi oli ehkä tylsin ja paskin mainosvideo ikinä. Itse tuotteesta ei mitään käryä, nukahdin kesken. - It's business in the front and party in the back - |