Ytse Jakke 14.04.2004 15:45:38 | |
---|
Olen tässä kateellisena katsellut DVD:ltä ja livenä muutamien muusikoiden kykyjä ulostaa musiikkinsa milloin milläkin soittimella.. eli kysyisinkin teiltä omasta mielestänne hyviä monitaitureita. Omia ehdokkaitani - Daniel Gildenlov, Pain of salvation. (Percussionit, syna, skeba ja laulu) - Neal Morse, Ex-Spock beard (Percussionit, syna, skeba ja laulu) - Marzi Nyman (Skeba, syna, (laulu)) |
Phobophile 14.04.2004 15:48:59 (muokattu 14.04.2004 15:49:14) | |
---|
Dan Swanö (Edge of Sanity) - kitara, basso, rummut, koskettimet, puhdas laulu ja örinä. jau jau! |
Danny s 14.04.2004 16:03:17 (muokattu 14.04.2004 16:03:51) | |
---|
Michael Monroe: Kitara, laulu, rummut, saksofoni ja basso Paul McCartney: basso, kitara, laulu, rummut ja piano Duff McKagan: basso, kitara, rummut ja laulu Näitähän on ihan tuhottomasti. |
pitkätukka 14.04.2004 16:42:24 | |
---|
Thom Yorke Dave Grohl |
Guido 14.04.2004 16:55:59 | |
---|
Mike Oldfield Elämä edessä, niska takana! |
vanttera 14.04.2004 17:02:32 | |
---|
Mulle ei ainakaan "monilahjakkuudeksi" riitä perusrokkisoittimien klaaraus. Ei. En tiedä yhtään oikeaa monilahjakkuutta. "Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat |
Käyttäjätunnus 14.04.2004 17:07:34 | |
---|
John Entwistle Pete Townshend "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Zrank Zappa |
Mulle ei ainakaan "monilahjakkuudeksi" riitä perusrokkisoittimien klaaraus. Ei. En tiedä yhtään oikeaa monilahjakkuutta. Riittääkö Saksofoni sitten erottamaan ihmisen monilahjakkuudeksi? Ei varmaan. Entäpä jos osaa kaikki sinfoniaorkesterin soittimet..ei varmaan koska vielä jää ulkopuolelle esimerkiksi aboriginaalien kansanmusiikissaan käyttämiä soittimia. Ei oo helppoa olla monilahjakkuus. |
käki 14.04.2004 17:17:25 (muokattu 14.04.2004 17:20:40) | |
---|
Mulle ei ainakaan "monilahjakkuudeksi" riitä perusrokkisoittimien klaaraus. Sama juttu. Osaan soittaa bassoa kohtalaisen hyvin(omasta mielestä), muutaman soinnun kitaralla, c -duurin pianolla. Lisäksi luen nuotteja yhtä sujumattomasti kuin lukiossa D-saksaa. En siis ole monilahjakas. edit: rummuilla beatkomppi ja persoonallinen ridekomppi, unohtuivat mainita. Kerran sain tuotettua myös poikkihuilusta äänen. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
vanttera 14.04.2004 17:23:43 | |
---|
Riittääkö Saksofoni sitten erottamaan ihmisen monilahjakkuudeksi? Ei varmaan. Entäpä jos osaa kaikki sinfoniaorkesterin soittimet..ei varmaan koska vielä jää ulkopuolelle esimerkiksi aboriginaalien kansanmusiikissaan käyttämiä soittimia. Ei oo helppoa olla monilahjakkuus. En tiedä millaista on olla monilahjakkuus, omia erikoistaitoja ovat: - Päässälaskutaito - Junailu - Hyvä tuuri eli tsägä - Valehtelu - Kännissä "hauskat" jutut "Toisil on suuret, toisil on piänet, minulla on sopivan kokkooset." - Kari ja Karvattomat |
käki 14.04.2004 17:32:58 | |
---|
Ja jos jonkun auttavasti osatun taidon, esim. espanjan kielen hallinnan hioisi huippuunsa opiskelemalla, olisiko se enää lahjakkuutta vaiko vain kovaa työtä ? Uskon, että voisin soittaa useampaakin instrumenttia siedettävän kuuloisesti. Se vaatisi vain harjoittelua. Nuottikorva jo löytyy. Jääköön nyt toistaiseksi, olen laiska. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Rejoy 14.04.2004 17:41:13 | |
---|
Riittääkö Saksofoni sitten erottamaan ihmisen monilahjakkuudeksi? Ei varmaan. Entäpä jos osaa kaikki sinfoniaorkesterin soittimet..ei varmaan koska vielä jää ulkopuolelle esimerkiksi aboriginaalien kansanmusiikissaan käyttämiä soittimia. Ei oo helppoa olla monilahjakkuus. Paras kuitti pitkään aikaan... Monilahjakkuuksista tulee mieleen ainakin Prince, Lenny Kravitz, Stevie Wonder ja Manu Dibango. |
käki 14.04.2004 17:45:49 (muokattu 14.04.2004 17:46:31) | |
---|
Ihminen, joka osaa vähällä harjoittelulla useita kieliä, on liikunnallisesti lahjakas, omaa hyvän päässälaskutaidon ja lukee useissa yliopistotiedekunnissa useiden eri pääaineiden tenttiin valokuvamuistitekniikalla sisäistäen silti lukemansa ja soveltaen tietojaan käytäntöön, sekä vapaa-ajallaan on todellinen naistenmies, on monilahjakas. Toki vähempikin riittää, mutta monilahjakkuus on ehkä todettavissa paremmin, jos lahjat riittävät monen alan hallintaan "pelkän" musiikin tms. yhden alan sijaan. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
Rejoy 14.04.2004 17:53:48 | |
---|
jos lahjat riittävät monen alan hallintaan "pelkän" musiikin tms. yhden alan sijaan. Eli kaikki ihmiset ovat monilahjakkuuksia sinun mielestä. Kyllähän nyt jokainen pari alaa jotenkin hallitsee. |
Juhani 14.04.2004 17:57:47 | |
---|
Niin, mikä on se raja joka määrittää ihmisen yleensäkään jossain asiassa lahjakkaaksi? Verrataanko kaikkiin muihin ihmisiin vai miten. |
Johannes_t 14.04.2004 17:59:46 | |
---|
Nonni, menipä taas saivartluksi. Alkuperäiseen kysymykseen vastaten, suosin suomalaista, Jaan Wessman. Herrahan on parhaiten tunnettu basistina, mutta myös moni muu soitin taittuu ällistyttävän hyvin ja säveltäjä-Wessestä tullaan vielä kuulemaan. Esimerkiksi Irinan levyä voi kuunnella ja ihmetellä yhden miehen bändiä. |
rooster 14.04.2004 18:02:22 | |
---|
John Fogerty! Hänhän on tehnyt levyn, jossa soittaa itse kaikki soittimet! Huilut, banjot, saksofonit ym. |
Dunga 14.04.2004 18:04:06 | |
---|
Lenny Kravitz Nicke Andersson (Hellacopters) "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
käki 14.04.2004 18:05:46 | |
---|
Eli kaikki ihmiset ovat monilahjakkuuksia sinun mielestä. Kyllähän nyt jokainen pari alaa jotenkin hallitsee. En sanonut niin. Tarkoitin sitä, että jos usealla alalla hallitset asioita suvereenisti, ts. taidot ovat huimasti keskivertoihmistä paremmalla tasolla, sinua voidaan pitää monilahjakkaana. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
ganesha 14.04.2004 18:17:52 | |
---|
jos osaa kaivaa nenää samalla kun hakkaa pianosta sen C-duurin, niin onko se multilahjakkuuden oireilua? "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |