Aihe: Auttakaa miestä päättämään!
1 2 3 4
Osteri
21.02.2012 22:53:49
teleman: Onko Laney Cub vertailukelpoinen Lionheartien kanssa?

Valitettavasti en ole verrannut joten en osaa sanoa. Saattaisin kuvitella että Lionheart on vakiinnuttanut nimensä Laney sarjan kärjessä ja Cub ei ole sen kilpailija. Mulla on Lionheartista sellainen "vintage-premium" kuva ja Cub on aika basic pieni putkinuppi.

Laney Cub'issa on aivan perussäädöt eikä mitään lisä-switchejä tms. hifistelyyn johtavaa. Clean soundi on hyvä, säröäkin saa. Kyllä tähän on hyvä joku OD tai muu säröpurkki hankkia lisäksi. Kokonaisoundi on mielestäni parempi sillä 15W inputilla vaikka hiljemmalla soundilla, kuin että luukuttaa 1W inputissa kovemmalla. En minä näiden tekniikasta osaa mitään viisasta sanoa, pääasia että kuulostaa hyvältä ja homman Laney Cub hoitaa. Kestää minkä kestää ja edullisestihan näitä tosiaan saa. Käytän sitä 2x12 kaapin kanssa bändin kanssa ja blues/poppis-soittoon tuntuu riittävän.
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
Jucciz
21.02.2012 23:41:01
-Woodpecker-: Mikäköhän vittu siinä on, että en saa mistään osamaksulla ostettua skittaa.. Koitin klarnalla tulee: "luottoraja ylitetty". Sit koitin nettiluotto(nordea) niin tulee että "ei hyväksytty valitse muu maksutapa". Luottotiedot kunnossa ja tulotkin pitäs riittää. Ei tässä nyt auta muutakun heittää hetitässänytäkkiäpakkosaadaperkele-asenne koppaa ja säästää 4vuotta, että saan gibsonin. =)

Mää oon itte lähteny siitä, että jos nyt ei puhuta omakotitaloista, ostan asioita sitä mukaa kun niihin on varaa, ts. rahat kasassa. Mitäs tuumaat tämmöisestä ajattelumallista?

Marsuista vie sen verran, että en määkään ihan idiootti oo :D. Eiköhän melkein joka valmistajalla oo niitä halvempia (huonojako?) ja kalliimpia (parempiako?) malleja. Mutta heitin vaan piruuttani, kun vähän kaikkialla haukutaan marsuja, mutta silti varmaan yleisin vahvistin mitä tän pallon päällä pyörii.

En tiedä, mitä foorumeita luet, mutta ei mun silmissä ainakaan Marshall mitenkään erityisen paljon haukuttu merkki ole: ja miksi olisikaan, onhan niillä sentään soitettu varmasti enemmän rockmusiikkia kuin minkään muun valmistajan vahvistimilla. Paskaa löytyy kaikilta merkeiltä, mutta ei kai kukaan tosissaan joitain MG-Marshalleja tai muita leikkivahvistimia varsinaisesti ajattele, kun puhutaan vaikkapa termistä "Marshall-soundi"?
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
-Woodpecker-
22.02.2012 15:56:08 (muokattu 22.02.2012 16:18:19)
Jucciz: Mää oon itte lähteny siitä, että jos nyt ei puhuta omakotitaloista, ostan asioita sitä mukaa kun niihin on varaa, ts. rahat kasassa. Mitäs tuumaat tämmöisestä ajattelumallista?

Toi on hyvä ajattelu malli, mutta mulla ei tuu oleen ikinä yli tonnia ylimäärästä taskussa, joten sen takia osamaksu on mulle paras vaihtoehto. Raha katos polttaa tosille heti taskuun reijät :(. Mää en oikein ymmärrä miks sitä osamaksua pidetään niin syntisen vääränä? Kiitos vastauksesta!

Jucciz:
En tiedä, mitä foorumeita luet, mutta ei mun silmissä ainakaan Marshall mitenkään erityisen paljon haukuttu merkki ole: ja miksi olisikaan, onhan niillä sentään soitettu varmasti enemmän rockmusiikkia kuin minkään muun valmistajan vahvistimilla. Paskaa löytyy kaikilta merkeiltä, mutta ei kai kukaan tosissaan joitain MG-Marshalleja tai muita leikkivahvistimia varsinaisesti ajattele, kun puhutaan vaikkapa termistä "Marshall-soundi"?

Mää oon koko ajan hokenut täällä etten tiedä mitään vahvistimista ja tarviin apua, että mää en tie onko mg zg vai ög paras vai paskin marsu. Tai ylipäätään mikä mun pitäis ostaa ku ei oo sitä ylimäärästä ja tarvis kumminkin jonkin halvan (ja hyvän jos semmonen yhdistelmä on ikinä mahdollista :D)
No money No Funny
s8na
23.02.2012 12:18:16

-Woodpecker-: Toi on hyvä ajattelu malli, mutta mulla ei tuu oleen ikinä yli tonnia ylimäärästä taskussa, joten sen takia osamaksu on mulle paras vaihtoehto. Raha katos polttaa tosille heti taskuun reijät :(. Mää en oikein ymmärrä miks sitä osamaksua pidetään niin syntisen vääränä? Kiitos vastauksesta!

Ehkä siksi, että se 1000€ keppi tulee maksamaan sulle jotain 200€ ylimääräistä, jonka joku lihava pankkiiri käärii taskuihinsa. Toisekseen se, että velalla osto on hyvä tapa hämätä itseään ostamaan kalliimpia kilkkeitä kun mihin on varaa.
novo
23.02.2012 16:20:30
Hoh, meikä maksaa ainaki Visalla, jos ei oo het varaa. Tosin silläkin oon ostana vain neljän huntin kepakon.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
touhis
23.02.2012 16:54:30
Moralistit.net meininki menossa. Eihän tässä mistään käänteisestä asuntolainasta ole kyse. Jossain tapauksissa osari voi olla ihan ok ratkaisu ja kukin miettiköön tykönään millaista korkoa siitä on valmis maksamaan. Otsavannetta nyt löysemmälle urpot.
Laulava Kylätohtori
23.02.2012 18:41:22
novo: Hoh, meikä maksaa ainaki Visalla, jos ei oo het varaa. Tosin silläkin oon ostana vain neljän huntin kepakon.

Visa avaa tulevaisuuden.
Blues is easy to play, but hard to feel. -Jimi Hendrix
touhis
23.02.2012 20:53:06
Laulava Kylätohtori: Visa avaa tulevaisuuden.

Itse otin visakortin kun piti taannoin maksaa majoituksia ulkomailla. Sen jälkeen se on ollut ihan käyttökelpoinen vaihtoehto jos ei ole halunnut ihan just kerralla laittaa koko summaa tiskiin. Hyvin on toiminut ja korko ei ole ainakaan vielä ajanut maksukyvyttömäksi. Tietysti ne paperimiehet, joilla vielä on töitä, vittuilee tyyliin köyhät kyykkyyn.
novo
23.02.2012 21:39:38
touhis: Itse otin visakortin kun piti taannoin maksaa majoituksia ulkomailla. Sen jälkeen se on ollut ihan käyttökelpoinen vaihtoehto jos ei ole halunnut ihan just kerralla laittaa koko summaa tiskiin. Hyvin on toiminut ja korko ei ole ainakaan vielä ajanut maksukyvyttömäksi. Tietysti ne paperimiehet, joilla vielä on töitä, vittuilee tyyliin köyhät kyykkyyn.

Joo, jenkkireissun takia iteki hommasin Visan. Jopa pätkätöitä tekevä lähihoitajakin moisen sai pankkitätin ihmetykseksi. Suosittelen.
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
s8na
23.02.2012 23:42:47 (muokattu 23.02.2012 23:45:19)

touhis: Moralistit.net meininki menossa. Eihän tässä mistään käänteisestä asuntolainasta ole kyse. Jossain tapauksissa osari voi olla ihan ok ratkaisu ja kukin miettiköön tykönään millaista korkoa siitä on valmis maksamaan. Otsavannetta nyt löysemmälle urpot.

No jokainen taaplaa tyylillään, rumallakin sellaisella. Ei nyt tarvi kuitenkaan alkaa toisten henkilökohtaisiin hienoihin piirteisiin ruveta takertumaan.

Kaveri kun kysyi miksi osamaksu koetaan syntiseksi, arvelin olevani talouden ylemmän korkeakoulun käyneenä pätevä vastaamaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)