Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: French Films
1
rakula
14.11.2010 16:53:58 (muokattu 14.11.2010 16:54:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeppis, tämmöstä matskua stadista. Kepeetä surffisoundia ja muutenkin toimivaa poppia.
 
http://www.youtube.com/watch?v=33uXocFenso
 
Biisi "Golden Sea"ep:ltä, jolla on 4 biisiä.
 
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa.
zxcasdqwe
14.11.2010 21:52:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tota tuli kuunneltua silloin, kun noilla oli niitä kotidemoja myspacessa. Jotenkin ne soundit kuullosti niin paljon siistimmiltä, että noi ep:n biisit ei jotenkin iske kunnolla. Ihan jees indiekamaa kuitenkin.
 
"If you cant reach the stars, try the boobs."
Terry Pantheras
21.02.2012 14:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mie tykkään. Imaginary Future lätty on erinomaisen raikkaan keväistä poppia pienellä tummasävyisellä pohjavireellä. Jollain oudolla tapaa myös ronskiakin; eivät pidättele tai nysvää liikoja...
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
Alfons Åberg
23.02.2012 07:00:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zxcasdqwe: Tota tuli kuunneltua silloin, kun noilla oli niitä kotidemoja myspacessa. Jotenkin ne soundit kuullosti niin paljon siistimmiltä, että noi ep:n biisit ei jotenkin iske kunnolla. Ihan jees indiekamaa kuitenkin.
 
Ekat demot ei oo enää mitään. Itse kuuntelen nykyisin vain koulun kevätjuhlan soundcheckejä.
 
maelstorm
23.02.2012 13:37:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Ekat demot ei oo enää mitään. Itse kuuntelen nykyisin vain koulun kevätjuhlan soundcheckejä.
 
hyvin sanottu.
 
zxcasdqwe
23.02.2012 18:12:33 (muokattu 23.02.2012 18:15:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Ekat demot ei oo enää mitään. Itse kuuntelen nykyisin vain koulun kevätjuhlan soundcheckejä.
 
Haahaa.. HAHA... ahhahh... aaaahh...
 
Edit1. Eiku nyt mä tajusin! Sä niinku kuuntelet kevätjuhlan soundcheckejä vaikka sä et kuuntele vähän kuin mä kuuntelin ekaa demoa. :-)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «