Aihe: Queen
1 2 3 4 555 56 57 58 5980 81 82 83 84
JIRPPI
21.02.2012 00:26:40
Lambert on paska American Idol -homo. Mikä vika oli Rodgersissa vai eikö se halunnut enää?
kk80
21.02.2012 09:51:56
JIRPPI: Lambert on paska American Idol -homo. Mikä vika oli Rodgersissa vai eikö se halunnut enää?

Rodgerssille taisi riittää. Mitään suurempaa draamaa ei ole tullut julkisuuteen, Rodgers totesi jossain että Queen yhteistyö oli projektiluonteinen juttu joka on nyt tullut päätökseen. Queenin puolesta yhteistyön päättymistä ei ole hirveästi kommentoitu.

Aika amerikan meininkiä tuossa asian julkistuksessa tosiaan oli. Ennakkotietojen perusteella aika selvältä vaikutti mutta toki sitä odotti jos olisi tullut jotain todella jännää (Deacy + maailmankiertue). Queen Knebworthissa -ohan toi silti ihan törkeän hieno juttu. Eiköhän Lambertkin oman tonttinsa kelvollisesti hoida.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Jyrken
21.02.2012 09:52:13
JIRPPI: Lambert on paska American Idol -homo. Mikä vika oli Rodgersissa vai eikö se halunnut enää?

Freddie tais kans olla homo eli sinänsä osuva valinta, heh heh
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
kk80
21.02.2012 09:58:19
Jyrken: Freddie tais kans olla homo eli sinänsä osuva valinta, heh heh

Eiiiii... Oletko ihan varma, uskaltaako tässä enää tavallinen perheellinen heteromies tykätä tuollaisesta homppelibändistä.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
HaloOfFlies
21.02.2012 13:18:23 (muokattu 21.02.2012 13:21:05)

dts9624: 5 minuuttia aiemmin Brian May: Kröh, joo ei mitään olla tekemässä Adam Lambertin kanssa....

Adam L: Queenin kaa? Huiii kamala! emmää mittää sellasta sanonu, voi MAHOOTON! väärin ymmärsitte! Sauliii tuu pesee mun selkä!

10 minuutin jälkeen:
Brian May - Ai niin, me soitetaan sen Lambertin kanssa yksillä pikkufestareilla, varmaan jossain hikisessä teltassa. Sellanen pikkunen intiimi tilaisuus vaan, ei tartte innostua mitenkään. Joo, Sonisphere, semmonen se....

Toivottavasti tekevät kiertueen, vielä kun Deacon tulisi mukaan (fat chance, I know).

Soittavatko muuten jotain Lambertin laulamaa materiaalia? (Aftermath esim.), vai menisikö maku.

Toivottavasti eivät. Cosmos Rocks-levy kokonaisuudessaan ja sen jälkeen lavalta pois. Freddien aikaista materiaalia ei missään nimessä Lambertille pilattavaksi.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
JIRPPI
21.02.2012 13:29:43
Jyrken: Freddie tais kans olla homo eli sinänsä osuva valinta, heh heh

Mutta ei American Idol -homo. Kyllä maailmassa on monia parempiakin homolaulajia kuin Lambert. :)
Terry Pantheras
21.02.2012 14:31:53
Lamberthan on loistovalinta. Support.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP

Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola
jannu
21.02.2012 15:00:00
danny: Freddien aikaista materiaalia ei missään nimessä Lambertille pilattavaksi.

Onneksi tää asia on jonkun muun kuin sun päätösvallassa...
"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
Roger
21.02.2012 15:42:21

Jyrken: Olkoonkin pelkkää tribuuttia menneisyydelle, silti hieno homma että äijät tekevät jotain! Briteissä jos asuisin, niin voisin mennä tosifanina katsomaan, olkoonkin ettei Lambert laulajana vakuuta.

Naulan kantaan. Minusta on hienoa, että May ja Taylor eivät ole jääneet kartanoihinsa miljooniensa keskelle näppäilemään Red Specialia omaksi iloksi ja muistelemaan menneitä. Jotain mielestäni kertoo se, että bändi jonka keulakuva on kasvanut horsmaa kaksikymmentä vuotta, on Sonispheren pääesiintyjä vuonna 2012 ja bändi on suositumpi kuin koskaan ennen.
"Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971
Tympee Huttunen
21.02.2012 16:07:25
Terry Pantheras: Lamberthan on loistovalinta. Support.

Samaa mieltä.
Super-Jari
21.02.2012 17:29:01 (muokattu 21.02.2012 17:30:26)
Mutta sehän on homo! Ja vielä Idolsista noussut! Ja oliko vielä jotain? Joo, sen paskat biisit soi paskoilla radioasemilla!

e. oon salaa haaveillu että Williamsin Robska lähtis keulille
kid ego
21.02.2012 18:26:05 (muokattu 21.02.2012 18:26:26)
JIRPPI: Mutta ei American Idol -homo. Kyllä maailmassa on monia parempiakin homolaulajia kuin Lambert. :)

Itse en kauheasti kiinnittäisi huomiota homouteen, mutta jos kerran homo pitää olla, niin mieluummin lahjakas American Idol -homo kuin joku lahjaton homo Muusikoiden.netistä, Turusta tai mitä näitä on.
Tämän minä allekirjoitan.
itsy
21.02.2012 18:46:11 (muokattu 21.02.2012 18:49:00)

Queen + PR oli harmaantuneita äijiä veivaamassa laiskanpulskeaa bluesrockia, ei kiitos.

Rockfanit ovat kauhean pinnallisia jos American Idol -tausta on jotenkin ylitsepääsemätön.
Sad but table
aivokuolio
21.02.2012 19:25:34
Terry Pantheras: Lamberthan on loistovalinta. Support.

Juurikin näin. Just sopivaa draamapullistelua löytyy elkeistä eikä äänestäkään ota kiinni. Toivottavasti kasvattaa Freddie-viikset kesäksi.
Rauzku
21.02.2012 19:26:12

Rahalla pääsee ja hevoselta saa.
JIRPPI
21.02.2012 19:35:32
Jos totta puhutaan, niin en edes muista millainen ääni Lambertilla oli. En vain pidä siitä ajatuksesta, että kyseinen laulaja on amerikkalaisesta realitypaskaohjelmasta. No, eipä se minua niin haittaa, jos Queen haluaa soittaa Lambertin kanssa, vakka olen kyllä varma, että olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja.
teg
21.02.2012 19:37:47
Vasara: Mutta sehän on homo! Ja vielä Idolsista noussut! Ja oliko vielä jotain?

Oli joo. Sano ettet sää oo oikeesti tuota mieltä tai tosissas ??
kid ego
21.02.2012 19:43:25
teg: Oli joo. Sano ettet sää oo oikeesti tuota mieltä tai tosissas ??

Vasara on harvoin.
kid ego
21.02.2012 19:45:04
JIRPPI: Jos totta puhutaan, niin en edes muista millainen ääni Lambertilla oli. En vain pidä siitä ajatuksesta, että kyseinen laulaja on amerikkalaisesta realitypaskaohjelmasta. No, eipä se minua niin haittaa, jos Queen haluaa soittaa Lambertin kanssa, vakka olen kyllä varma, että olisi ollut parempiakin vaihtoehtoja.

Melko kovia laulajia ko. realitypaskaohjelman kautta on noussut kansan tietoisuuteen. Breikkaamistavan ei pitäisi olla laulajalta pois.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)