yanera 19.08.2011 23:57:59 | |
---|
Olin tuolloin 1998 helsingin keikalla. Ihan hyvä setti vaikka solisti olikin surke. Pidän Extremestä, muttä mielestä Gary ei sopinut Van Haleniin lainkaan. 90-luku oli muutenkin ssurkeaa aikaa noille suurille rock bändeille... Mutta mikä oli se lämppäribänddi tuolloin tuolla keikalla? Se oli joku suomalainen. Sitä silloin katsellessa ja kuunnellessa teki oikein pahaa minkä olivat lämppärikseen ottanut. Ei tehnyt lainkaan kunniaa Van Halenille. Mikä tuo bändi oli?? Toiset menee toiset tulee, mutta minä tärisen. |
velsa 21.08.2011 22:52:50 (muokattu 21.08.2011 22:53:25) | |
---|
Jucciz: Eikä tuo varmaan yllätyksenä tule, että EVH on Nunon tärkein kitaristiesikuva. Nunolla on kyllä hyvällä tavalla paljon samaa meininkiä kuin Eddiellä: soitetaan musiikkia eikä pelkkää kitaraa. Niin ja molemmat osaavat vielä tarvittaessa nauraa itselleen!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Jucciz 21.08.2011 22:56:42 (muokattu 21.08.2011 22:57:44) | |
---|
velsa: Niin ja molemmat osaavat vielä tarvittaessa nauraa itselleen!!!!!! No se kyllä pääsee liian monilta unohtumaan tänä päivänä: soitetaan veren maku suussa ja huumori unohtuu hommasta kokonaan. Se on valitettavaa, koska huumori on ainakin mulle luultavasti tärkein yksittäinen elementti musiikissa. Btw. kokemuksieni mukaan missään ei joudu yhtä paljon vetämään huumorilla kuin tanssimusakeikoilla - ihan oman pään kasassa pysymisen takia. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Saguli 28.08.2011 15:59:13 | |
---|
Kyllä Eddie on kova! Olis kiva nähdä hänet livenä mutta vähän luulen että se toive ei tule toteutumaan ainakaan minun kannaltani... |
Muerte9 18.02.2012 10:05:43 (muokattu 18.02.2012 10:06:47) | |
---|
|
Vladi 18.02.2012 12:05:15 | |
---|
Muerte9: http://www.youtube.com/watch?v=6w12AmqQuKY On tainnut Eddie tarttua tekniikkatreeneihin taas pitkästä aikaa kun soitto kuulostaa jälleen aika napakalta. Huhhuh, mitä menoa... Mahtavaa nähdä yksi kaikkien aikojen kovimmista kitaristeista taas iskussa ja miehellä itselläänkin näyttäisi olevan hauskaa. Komean paluun teki koko bändi, hyvä hyvä. |
loner 19.02.2012 17:36:38 | |
---|
Vladi: Huhhuh, mitä menoa... Mahtavaa nähdä yksi kaikkien aikojen kovimmista kitaristeista taas iskussa ja miehellä itselläänkin näyttäisi olevan hauskaa. Komean paluun teki koko bändi, hyvä hyvä. Eddien kasvoilta näkee , että nauttii hommasta taas koko sydämestä. Aivan mahtavaa nähdä mies vireessä pitkästä aikaa. |
Ei Hitto miten kovassa vedossa Eddie on nykypäivänä (käykää kaikkia videoita läpi tuolta keikalta).... ! Se on hienoa nähdä miten vaikeistkain hetkistä pääsee yli. EDIT: David vähän hukassa.... |