Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Greg Howen ESP
1
silhouette
18.02.2012 11:48:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkö ketään täällä, että minkä mallisella ESP:llä Greg Howe soittaa, tai ainakin soitti aikaisemmin ennen siirtymistään Lagunan kitaroihin? Olen ajatellut ehkä hankkia sellaisen jossain vaiheessa (jos noita nyt ylipäänsä on saatavilla mistään?) , eli kaikkin vinkit/mielipiteet/neuvot tuosta kitarasta kyllä kiinnostaisivat.
 
Aina voi yrittää.
ReBeat
18.02.2012 11:50:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

it's a custom Horizon fitted with Seymour Duncans.
 
L.Ruoska
19.02.2012 19:49:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päällisin puolin siis Horizon jossa on Vintagen kaula, ei kannata itseään kipeäksi maksaa :) ReBeatin quottaamassa threadissa sanotaan että noita tehtiin tasan 3 kpl (sininen, vihreä, punainen) ja sinisen se on antanut jollekin random äijälle jossain jameissa.
 
Noita nyt tuskin on kaupankaan kun signaturemallia ei varsinaisesti ole olemassa. Horizon rulaa kyllä, itse ostin just 90-lukusen Horizonin joka on näyttäis olevan melko identtisesti sama kuin Rob Caggianon (http://www.espguitars.com/guitars/signature/robc.html) mikkejä ja väritystä lukuunottamatta (omassani Duncanit ja musta maali). Olen erittäin tyytyväinen omistaja, soi kivasti, painaa sopivasti ja istuu käteen kuin...noh, käytä mielikuvitustasi :P
 
Iä! Iä!
silhouette
20.02.2012 11:52:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leo Lindgren: Jess, kiitoksia vaan viestistäsi ;)
 
Aina voi yrittää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «